League of Legends r.

Przedsezonowe zmiany Głębokich Ran kontra Soraka. Co na to Riot?

W przedsezonie pojawią się zmiany, które dotyczyć będą m.in. Głębokich Ran. Niewątpliwie wpłyną one na postacie z uzdrowieniem.

Jak zmiany wpłyną na Sorakę?

Jedną z postaci związanych z uzdrowieniem, prawdopodobnie najbardziej na nim polegającą z bohaterów wsparcia, jest Soraka. Trudno uniknąć, by zmiany związane z Głębokimi Ranami na nią wpłynęły.

Do tego tematu odniósł się Meddler:

Soraka zalicza się do tej kategorii postaci, na które zareagujemy, gdy zobaczymy, jak bardzo zmiany na nie wpłynęły. To może oznaczać dopasowanie dostępności Głębokich Ran, jeśli problemy z jej balansem wpłyną również na innych uzdrawiających bohaterów. Może to również oznaczać bezpośrednie wzmocnienie jej, czy to w aspekcie leczenia, czy w innym, aby rozpoznać nową normę. Możliwe również, że nie jest ona tak bardzo dotknięta przez te zmiany, będziemy musieli zobaczyć (myślę, że to jest mniej prawdopodobne, ale jest wiele innych rzeczy, które się dla niej zmieniają, poza samymi Głębokimi Ranami).

Zmienione przedmioty z Głębokimi Ranami

Mortal Reminder

2700 szt. złota

  • +20 pkt. obrażeń od ataku.
  • +25% prędkości ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • +7% prędkości ruchu
  • Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń fizycznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. 3 kolejne ataki na wrogiego bohatera wzmocnią ten efekt o zadane mu 60% Głębokich Ran, dopóki efekt trwa.

Thornmail

2700 szt. złota

  • +350 pkt. zdrowia
  • +60 pkt. pancerza
  • Przeklęty: Gdy jesteś obiektem ataku, zadajesz 10 pkt. obrażeń magicznych atakującemu (+10% dodatkowych pkt. pancerza) i nakładasz na niego 40% Głębokich Ran na 2 sekundy, jeśli jest on bohaterem. Unieruchomienie wrogich bohaterów nakłada również 60% Głębokich Ran na 2 sekundy.

Morellonomicon 

2500 szt. złota

  • +70 pkt. mocy umiejętności
  • +250 pkt. zdrowia
  • Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Jeżeli cel ma mniej niż 50% zdrowia, efekt ten zostaje zwiększony do 60% Głębokich Ran.

Chempunk Chainsword

2700 szt. złota

  • +45 pkt. obrażeń od ataku
  • +200 pkt. zdrowia.
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń fizycznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Jeżeli cel ma mniej niż 50% zdrowia, efekt ten zostaje zwiększony do 60% Głębokich Ran.

Chemtech Fumigator

2100 szt. złota

  • +45 pkt. mocy umiejętności
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • +100% podstawowej regeneracji many
  • Przeklęty: Zadanie wrogim bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich 40% Głębokich Ran na 2 sekundy. Unieruchomienie wrogich bohaterów nakłada na nich 60% Głębokich Ran.

Zmiany przedsezonowe

Przedmioty:

Nowy sklep:

Postacie:

Dżungla:

Mid lane:

Zmiany systemowe:

Matchmaking i rankedy:

ARAM: