League of Legends r.

Przedsezon 2021: zmiany przedmiotów legendarnych

Oto planowane przedsezonowe zmiany przedmiotów legendarnych.

Zmienione przedmioty legendarne

Ostrze Nieskończoności (Infinity Edge)

B.F. Sword + Pickaxe + Cloak of Agility + 625 szt. złota

3400 szt. złota

  • +70 pkt. obrażeń od ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • Perfekcja: Zapewnia dodatkowe 8% obrażeń trafienia krytycznego za każde 20% szansy na trafienie krytyczne (maks. 40%).

Ostrze Gniewu Guinsoo (Guinsoo’s Rageblade)

Rageknife + Cloak of Agility + Dagger + 900 szt. złota

2600 szt. złota

  • +40% prędkości ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • Gniew: Podstawowe ataki zadają 45 pkt. obrażeń fizycznych przy trafieniu za każde 20% szansy na trafienie krytyczne, ale nie mogą trafić krytycznie.
  • Wrzące Uderzenie: Każdy co trzeci atak podstawowy dwukrotnie nakłada efekty przy trafieniu.

Pozdrowienia Lorda Dominika (Lord Dominik’s Regards)

Last Whisper + Cloak of Agility + 850 szt. złota

2900 szt. złota

  • +30 pkt. obrażeń od ataku.
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • +25% przebicia pancerza
  • Pogromca Olbrzymów: Zadaje do 15% dodatkowych obrażeń fizycznych przeciwko bohaterom, którzy maja więcej maksymalnego zdrowia od was.

Złodziej Esencji (Essence Reaver)

Caulfield’s Warhammer + Sheen + Cloak of Agility + 500 szt. złota

2900 szt. złota

  • +40 pkt. obrażeń od ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • +20 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Czaroostrze: Po użyciu umiejętności następny atak zadaje dodatkowo obrażenia fizyczne równe 100% podstawowych obrażeń od ataku + 40% dodatkowych obrażeń od ataku i przywraca 3% many (1,5 sek. odnowienia).

Widmowy Tancerz (Phantom Dancer)

Dagger + Zeal + Dagger + 1100 szt. złota

2900 szt. złota

  • +40% prędkości ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • +7% prędkości ruchu
  • Widmowy Walc: Podstawowe ataki zapewniają przenikanie i 7% prędkości ruchu na 2 sek. Ponadto trafienie 5 atakami sprawia, że Widmowy Walc zapewnia dodatkowo 40% prędkości ataku na tyle samo czasu.

Kamienna Płyta Gargulca (Gargoyle Stoneplate)

Aegis of the Legon + Cloth Armor + Null-Magic Mantle + 1050 szt. złota

3300 szt. złota

  • +60 pkt. pancerza
  • +60 pkt. odporności na magię
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Użycie — Niezłomność: Zapewnia 100 pkt. (+100% dodatkowego zdrowia) tarczy, która zanika w ciągu 2,5 sek. (90 sek. odnowienia).
  • Umocnienie: Otrzymywanie obrażeń od bohatera zapewnia 3% dodatkowego pancerza i 3% dodatkowej odporności na magię na 6 sek. — raz na każdego wrogiego bohatera (maks. 15% dodatkowego pancerza i odporności na magię).

Maska Otchłani (Abyssal Mask)

Giant’s Belt + Negatron Cloak + 900 szt. złota

2700 szt. złota

  • +350 pkt. zdrowia
  • +60 pkt. odporności na magię
  • Unicestwienie: Unieruchomienie bohatera sprawia, że otrzymuje on zwiększone o 10% obrażenia przez 4 sek.

Mroźne Serce (Frozen Heart)

Warden’s Mail + Glacial Shroud + 800 szt. złota

2700 szt. złota

  • +80 pkt. pancerza
  • +400 pkt. many
  • +20 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Pieszczoty Zimy: Zmniejsza prędkość ataku pobliskich wrogów o 15%.
  • Twardy Jak Skała: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od podstawowych ataków o maks. 0,5% maks. zdrowia (maksymalnie 40% obrażeń od ataku).

Omen Randuina (Randuin’s Omen)

Warden’s Mail + Cloth Armor + Kindlegem + 600 szt. złota

2700 szt. złota

  • +250 pkt. zdrowia
  • +80 pkt. pancerza
  • +10 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Użycie — Pokora: Na krótko spowalnia wrogów i zmniejsza ich obrażenia od ataku o 10% oraz obrażenia trafień krytycznych o 20% na 4 sek. (60 sek. odnowienia).
  • Twardy Jak Skała: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od podstawowych ataków o wartość równą najwyżej 0,5% maks. zdrowia (maks. 40% obrażeń od ataku).

Kolosalna Hydra (Titanic Hydra)

Tiamat + Ruby Crystal + Giant’s Belt + 800 szt. złota

3300 szt. złota

  • +30 pkt. obrażeń od ataku.
  • +500 pkt. zdrowia
  • Kolos: Zapewnia dodatkowe obrażenia od ataku równe 1% maks. zdrowia.
  • Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 4 pkt. (+1,5% maks. zdrowia posiadacza) celowi i 40 pkt. (+3% maks. zdrowia posiadacza) wrogom znajdującym się za celem (75% obrażeń w przypadku bohaterów walczących na dystans).

Krwiożercza Hydra (Ravenous Hydra)

Tiamat + Vampiric Scepter + Caulfield’s Warhammer + 100 szt. złota

3300 szt. złota

  • +65 pkt. obrażeń od ataku
  • +20 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • +15% wszechwampiryzmu
  • Rozpłatanie: Podstawowe ataki i umiejętności zadają maks. 60% obrażeń od ataku wrogom znajdującym się w pobliżu celu. (Obrażenia zmniejszają się wraz z odległością od celu. Może zostać aktywowane raz na umiejętność).

Czarny Tasak (Black Cleaver)

Caulfield’s Warhammer + Kindlegem + Longsword + 1050 szt. złota

3300 szt. złota

  • +40 pkt. obrażeń od ataku
  • +300 pkt. zdrowia
  • +25 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Drążenie: Zadawanie obrażeń fizycznym bohaterom nakłada na nich ładunek 4% redukcji pancerza na 6 sek. (maks. 6 ładunków, 24% redukcji).
  • Rzeźnik: Zadające obrażenia ataki i umiejętności przeciwko w pełni poszatkowanym wrogom zadają dodatkowe obrażenia fizyczne równe 5% ich brakującego zdrowia (efekty zadające obrażenia rozłożone w czasie sprawiają, że cel otrzymuje obrażenia równe 2% brakującego zdrowia, 0,5 sek. odnowienia).

Gruboskórność Steraka (Sterak’s Gage)

Pickaxe + Phage + Ruby Crystal + 725 szt. złota

3100 szt. złota

  • +50 pkt. obrażeń od ataku
  • +400 pkt. zdrowia
  • Zew Krwi: Zadawanie lub otrzymywanie obrażeń od bohatera zapewnia ładunek, przywracając 2% maks. zdrowia w ciągu 6 sek. (maks. 5 ładunków, 1 za każdego bohatera). Efektywność leczenia jest zmniejszona do 60% w przypadku bohaterów walczących na dystans.
  • Linia Życia: Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszyłyby poziom zdrowia bohatera poniżej 30%, zapewnia tarczę o wytrzymałości 200 pkt. plus 8% maks. zdrowia za każdy ładunek Szału (60 sek. odnowienia). Wartość maks. wytrzymałości tarczy jest mniejsza o 60% w przypadku bohaterów walczących na dystans).

Taniec Śmierci (Death’s Dance)

Chain Vest + Caulfield’s Warhammer + Pickaxe + 325 szt. złota

3100 szt. złota

  • +50 pkt. obrażeń od ataku
  • +40 pkt. pancerza
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Ignorowanie Bólu: Przez 3 sek. rozkłada otrzymywane obrażenia fizyczne: 35% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu || 15% w przypadku bohaterów walczących na dystans.
  • Przeciwstawienie: Udziały w zabójstwach bohaterów oczyszczają pulę obrażeń Ignorowania Bólu, zapewniają 30% prędkości ruchu na 2 sek. i przywracają 10% maks. zdrowia w trakcie trwania tego efektu.

Koniec Rozumu (Wit’s End)

Hearthbound Axe + Negatron Cloak + Dagger + 800 szt. złota

3100 szt. złota

  • +30 pkt. obrażeń od ataku
  • +40% prędkości ataku
  • +50 pkt. odporności na magię
  • Bitwa: Podstawowe ataki zadają dodatkowo 15-80 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu (poziomy 1-18) i zapewniają 20 jedn. prędkości ruchu na 2 sek.

Ostrze Zniszczonego Króla (Blade of the Ruined King)

Vampiric Scepter + Recurve Bow + Pickaxe + 325 szt. złota

3100 szt. złota

  • +40 pkt. obrażeń od ataku
  • +30% prędkości ataku
  • +12% kradzieży życia
  • Ostrze Mgły: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne zależne od zdrowia aktualnego celu — równe 10% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu lub 6% w przypadku bohaterów walczących na dystans.
  • Syfon: Trzykrotne trafienie bohatera podstawowym atakiem zadaje 40-120 pkt. obrażeń magicznych (poziomy 1-18) i wykrada 25% prędkości ruchu na 2 sek.

Konwergencja Zeke’a (Zeke’s Convergence)

Kindlegem + Glacial Shroud + 700 szt. złota

2400 szt. złota

  • +300 pkt. zdrowia
  • +30 pkt. pancerza
  • +250 pkt. many
  • +20 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Użycie — Przewodnik: Wyznaczenie Wspólnika (60 sek. odnowienia).
  • Konwergencja: Przez 4 sek. po unieruchomieniu wroga trafienia atakami i umiejętnościami wspólnika zadają dodatkowo 25-50 pkt. (+ 1,5% maks. zdrowia posiadacza + 7,5% mocy umiejętności posiadacza) obrażeń magicznych temu wrogowi.

Przysięga Rycerska (Knight’s Vow)

Crystalline Bracer + Rejuvenation Bead + Kindlegem + 700 szt. złota

2300 szt. złota

  • +400 pkt. zdrowia
  • +300% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +10 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Użycie — Ślubowanie: Wyznaczacie sojusznika, który jest Godzien (60 sek. odnowienia).
  • Poświęcenie: Gdy w pobliżu znajduje się sojusznik, który jest Godzien, przekierowuje 15% otrzymywanych przez niego obrażeń na posiadacza. Jeśli sojusznik ten ma mniej niż 50% zdrowia, zapewnia 35% dodatkowej prędkości ruchu przy poruszaniu się w jego stronę.

Zmora Licza (Lich Bane)

Sheen + Aether Wisp + Blasting Wand + 600 szt. złota

3000 szt. złota

  • +80 pkt. mocy umiejętności
  • +10% prędkości ruchu
  • Czaroostrze: Po użyciu umiejętności następny atak jest wzmocniony i zadaje obrażenia magiczne równe 150% podstawowych obrażeń od ataku + 60% mocy umiejętności (2,5 sek. odnowienia).

Paszcza Malmortiusa (Maw of Malmortius)

Hexdrinker + Caulfield’s Warhammer + 700 szt. złota

3100 szt. złota

  • +50 pkt. obrażeń od ataku
  • +50 pkt. odporności na magię
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Linia Życia: Po otrzymaniu obrażeń magicznych, które zmniejszyłyby zdrowie bohatera do poziomu niższego niż 30%, zapewnia tarczę pochłaniającą 200 pkt. (+20% maks. zdrowia) obrażeń magicznych na 5 sek. (60 sek. odnowienia).

Śmiertelne Przypomnienie (Mortal Reminder)

Executioner’s Calling + Zeal + 700 szt. złota

2700 szt. złota

  • +20 pkt. obrażeń od ataku.
  • +25% prędkości ataku
  • +20% szansy na trafienie krytyczne
  • +7% prędkości ruchu
  • Sepsa: Zadawanie wrogim bohaterom obrażeń fizycznych nakłada na nich Głębokie Rany o wartości 40% na 2 sek. Trafienie wroga 3 atakami z rzędu wzmocni efekt Głębokich Ran do 60% przeciwko temu bohaterowi, dopóki efekt pozostanie aktywny.

Kolczasta Kolczuga (Thornmail)

Bramble Vest + Giant’s Belt + 1000 szt. złota

2700 szt. złota

  • +350 pkt. zdrowia
  • +60 pkt. pancerza
  • Kolce: Po staniu się obiektem ataku zadaje 10 pkt. (+10% dodatkowego pancerza) obrażeń magicznych atakującemu i w przypadku bohaterów nakłada Głębokie Rany o wartości 40% na 2 sek. Unieruchomienie wrogich bohaterów nakłada również Głębokie Rany o wartości 60% na 2 sek.

Morellonomicon 

Blasting Wand + Oblivion Orb + Ruby Crystal + 450 szt. złota

2500 szt. złota

  • +70 pkt. mocy umiejętności
  • +250 pkt. zdrowia
  • Choroba: Zadawanie wrogim bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich Głębokie Rany o wartości 40% na 2 sek. Jeżeli cel ma mniej niż 50% zdrowia, wartość efektu Głębokich Ran zostaje zwiększona do 60%.

Manamune

Tear of the Goddess + Caulfield’s Warhammer + Sapphire Crystal + 750 szt. złota

2600 szt. złota

  • +25 pkt. obrażeń od ataku
  • +400 pkt. many
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Podziw: Zapewnia dodatkowe obrażenia od ataku równe 2% maksymalnej many.
  • Doładowanie Many: Trafienie celu atakiem lub umiejętnością pochłania ładunek i zapewnia 3 pkt. dodatkowej many. Pkt. dodatkowej many są podwojone, jeżeli cel jest bohaterem. Ten przedmiot przemienia się w Muramanę po zapewnieniu 450 pkt. dodatkowej many. Zapewnia nowe Doładowanie Many co 8 sek. (maks. 4 ładunki).

Muramana

Transformacja z Manamune

  • +35 pkt. obrażeń od ataku
  • +850 pkt. many
  • +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • Podziw: Zapewnia dodatkowe obrażenia od ataku równe 2% maksymalnej many.
  • Szok: Umiejętności i podstawowe ataki zadają bohaterom dodatkowe obrażenia fizyczne równe 4% maks. many.

Kostur Archanioła (Archangel’s Staff)

Tear of the Goddess + Needlessly Large Rod + Sapphire Crystal + 1000 szt. złota

3000 szt. złota

  • +60 pkt. mocy umiejętności
  • +400 pkt. many
  • Podziw: Zapewnia dodatkową moc umiejętności równą 3% maksymalnej many.
  • Doładowanie many: Trafienie celu umiejętnością zużywa doładowanie i zapewnia 3 pkt. dodatkowej many. Pkt. dodatkowej many są podwojone, jeżeli cel jest bohaterem. Ten przedmiot przemienia się w Uścisk Serafina po zapewnieniu 450 pkt. dodatkowej many. Zapewnia nowe Doładowanie Many co 8 sek. (maks. 4 ładunki).

Uścisk Serafina (Seraph’s Embrace)

Transformacja z Kostura Archanioła

  • +60 pkt. mocy umiejętności
  • +850 pkt. many
  • Podziw: Zapewnia dodatkową moc umiejętności równą 5% maksymalnej many.
  • Empireum: Zwiększa całkowitą manę o 5% (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności).

Krwawe Ostrze (Sanguine Blade)

Serrated Dirk + Vampiric Scepter + 1000 szt. złota

3000 szt. złota

  • +50 pkt. obrażeń od ataku
  • +10 pkt. destrukcji
  • +12% fizycznego wampiryzmu
  • Wściekłość: Podczas przebywania w pobliżu jednego lub mniejszej liczby widocznych wrogich bohaterów zapewnia 8 pkt. destrukcji i 20-80% (poziomy 1-18) prędkości ataku, zanikającej w ciągu 3 sek., jeśli inni wrodzy bohaterowie podejdą zbyt blisko.

Przedmioty legendarne zmienione w mityczne

Przedmioty mityczne – szczegółowe statystyki i efekty

  • Słoneczna Peleryna (Słoneczna Egida) / ang. Sunfire Cape (Sunfire Aegis)
  • Słuszna Chwała (Strój Berserkera) / ang. Righteous Glory (Berserker Suit)
  • Lodowa Rękawica (Rękawica Mroźnego Ognia) / ang. Iceborn Gauntlet (Frostfire Gauntlet)
  • Mroczne Ostrze Draktharru / ang. Duskblade of Draktharr
  • Udręka Liandry’ego (Cierpienie Liandry’ego) / ang. Liandry’s Torment (Liandry’s Anguish)
  • Echo Luden (Nawałnica Luden) / ang. Luden’s Echo (Luden’s Tempest)
  • Protopas Hextech-01 (Pas Rakietowy Hextech) / ang. Hextech Protobelt-01 (Hextech Rocketbelt)
  • Moc Trójcy / ang. Trinity Force
  • Marzenie Shurelyi (Pieśń Bitewna Shurelyi) / ang. Shurelya’s Reverie (Shurelya’s Battlesong)
  • Naszyjnik Żelaznych Solari / ang. Locket of the Iron Solari

Zmiany balansu przedmiotów legendarnych

Ognista Armata (Rapid Firecannon)

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 2700 szt. złota
  • Prędkość ataku: 30% ⇒ 35%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 25% ⇒ 20%

Klinga Burzy (Stormrazor)

  • Łączny koszt: 3200 szt. złota ⇒ 2700 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Prędkość ataku: 30% ⇒ 35%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 25% ⇒ 20%

Rtęciowy Bułat (Mercurial Scimitar)

  • Łączny koszt: 3400 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota
  • Przepis: Quicksilver Sash + Vampiric Scepter + Pickaxe + 325 szt. złota ⇒ Quicksilver Sash + Cloak of Agility + Pickaxe + 125 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Odporność na magię: 35 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • [Nowość] Szansa na trafienie krytyczne: 20%
  • [Usunięto] Kradzież życia: 10% ⇒ 0%
  • Żywe Srebro: Usuwa wszystkie efekty osłabiające. ⇒ Usuwa wszystkie efekty osłabiające z wyjątkiem wyrzucenia w powietrze (bez zmian, ale dodajemy to do opisu). Nie można użyć w trakcie działania efektu wyrzucenia w powietrze.

Huragan Runaana (Runaan’s Hurricane)

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 3400 szt. złota
  • Przepis: Zeal + Dagger + Dagger + 600 szt. złota ⇒ Pickaxe + Zeal + Dagger + 1025 szt. złota
  • [Nowość] Obrażenia od ataku: 25 pkt.
  • Szansa na trafienie krytyczne: 25% ⇒ 20%
  • Prędkość ruchu: 9% ⇒ 7%
  • Obrażenia pocisków: 40% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 40-70% całkowitych obrażeń (poziomy ≤ 10-18)

Kryształowy Kostur Rylai (Rylai’s Crystal Scepter)

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: Blasting Wand + Amplifying Tome + Ruby Crystal + 915 szt. złota ⇒ Blasting Wand + Giant’s Belt + Amplifying Tome + 815 szt. złota
  • Moc umiejętności: 90 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 350 pkt.
  • Spowolnienie: 20% ⇒ 30%

Ząb Nashora (Nashor’s Tooth)

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota (bez zmian)
  • Przepis: Stinger + Fiendish Codex + 1000 szt. złota ⇒ Recurve Bow + Blasting Wand + Amplifying Tome + 715 szt. złota
  • Moc umiejętności: 80 pkt. ⇒ 100 pkt.
  • Prędkość ataku: 50%
  • Skrócenie czasu odnowienia: 20% ⇒ 0%
  • Obrażenia przy trafieniu: 15 pkt. (+0,15 mocy umiejętności) ⇒ 15 pkt. (+0,25 mocy umiejętności)

Krwiopijec (Bloodthirster)

  • Łączny koszt: 3500 szt. złota ⇒ 3400 szt. złota
  • Przepis: B.F. Sword + Vampiric Scepter + Long Sword + 950 szt. złota ⇒ B.F. Sword + Cloak of Agility + Vampiric Scepter + 600 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 80 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • [Nowość] Szansa na trafienie krytyczne: 20%

Ostrze Nocy (Edge of Night)

  • Łączny koszt: 2900 szt. złota (bez zmian)
  • Przepis: Serrated Dirk + Pickaxe + Ruby Crystal + 600 szt. złota ⇒ Serrated Dirk + Longsword + Ruby Crystal + 1050 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 50 pkt.

Widmowe Ostrze Youmuu (Youmuu’s Ghostblade)

  • Łączny koszt: 2900 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: Serrated Dirk + Caulfield’s Warhammer + 700 szt. złota ⇒ Serrated Dirk + Pickaxe + 1025 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • [Usunięto] Skrócenie czasu odnowienia: 10% ⇒ 0%

Glewia Umbry (Umbral Glaive)

  • Łączny koszt: 2400 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota
  • Przepis: Serrated Dirk + Long Sword + Long Sword + 600 szt. złota⇒ Serrated Dirk + Caulfield’s Warhammer + 600 szt. złota
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 20 jedn. przyspieszenia umiejętności

Anioł Stróż (Guardian Angel)

  • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Pancerz: 40 pkt. (bez zmian)

Plemienna Zbroja (Warmog’s Armor)

  • Łączny koszt: 2850 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 10 jedn. przyspieszenia umiejętności
  • Serce Plemienia: 2,5% maks. zdrowia co pół sekundy ⇒ 5% maks. zdrowia co sekundę

Oblicze Ducha (Spirit Visage)

  • Łączny koszt: 2800 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota
  • Odporność na magię: 55 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 10 jedn. przyspieszenia umiejętności
  • Nieugięta Wola: Zwiększa leczenie o 30%. ⇒ Zwiększa tarcze i leczenie o 25%.

Pancerz Umrzyka (Dead Man’s Plate)

  • Łączny koszt: 2900 szt. złota (bez zmian)
  • Przepis: Chainmail Vest + Giant’s Belt + 1100 szt. złota ⇒ Winged Mooonplate + Ruby Crystal + Chainmail Vest + 900 szt. złota
  • Zdrowie: 425 pkt. ⇒ 475 pkt.
  • Pancerz: 60 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • [Nowość] Prędkość ruchu: 5%

Ognisty Trybularz (Ardent Censer)

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota (bez zmian)
  • Przepis: Forbidden Idol + Aether Wisp + 650 szt. złota ⇒ Forbidden Idol + Blasting Wand + 650 szt. złota
  • [Usunięto] Skrócenie czasu odnowienia: 10% ⇒ 0%
  • [Usunięto] Prędkość ruchu: 8% ⇒ 0%
  • Podstawowa regeneracja many: 50% ⇒ 100%

Odkupienie (Redemption)

  • Łączny koszt: 2100 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Crystalline Bracer + Forbidden Idol + 650 szt. złota ⇒ Kindlegem + Forbidden Idol + 700 szt. złota
  • Siła leczenia i tarcz: 10% ⇒ 20%
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 15 jedn. przyspieszenia umiejętności
  • [Usunięto] Podstawowa regeneracja zdrowia: 50% ⇒ 0%
  • Podstawowa regeneracja many: 150% ⇒ 100%
  • Osąd (użycie) Nie zadaje obrażeń potworom oraz nie zyskuje już trzykrotnej wartości mocy leczenia i tarcz.

Błogosławieństwo Mikaela (Mikael’s Blessing)

  • Nazwa: Tygiel Mikaela (Mikael’s Crucible) ⇒ Błogosławieństwo Mikaela (Mikael’s Blessing)
  • Łączny koszt: 2100 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Chalice of Harmony + Forbidden Idol + 500 szt. złota ⇒ Forbidden Idol + Negatron Cloak + 600 szt. złota
  • Odporność na magię: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 15 jedn. przyspieszenia umiejętności
  • Stężone Żywe Srebro: Usuwa wszystkie efekty ogłuszenia, unieruchomienia, prowokacji, przestraszenia, uciszenia i spowolnienia z sojuszniczego bohatera oraz zapewnia mu niewrażliwość na spowolnienia na 2 sek. (120 sek. odnowienia). ⇒ Usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu (z wyjątkiem wyrzucenia w powietrze i przygwożdżenia) nałożone na sojuszniczego bohatera i przywraca mu 100-200 pkt. (sojusznik: poziomy 1-18) zdrowia (120 sek. odnowienia).
  • [Usunięto] Harmonia: Nie zapewnia już dodatkowej regeneracji zdrowia równej regeneracji many.

Wykradacz Dusz Mejai (Mejai’s Soulstealer)

  • Łączny koszt: 1400 szt. złota ⇒ 1600 szt. złota
  • [Usunięto] Mana: 200 pkt. ⇒ 0
  • [Nowość] Zdrowie: 100 pkt.

Klepsydra Zhonyi (Zhonya’s Hourglass)

  • Łączny koszt: 2900 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota
  • Moc umiejętności: 75 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 10 jedn. przyspieszenia umiejętności

Całun Banshee (Banshee’s Veil)

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota
  • Przepis: Fiendish Codex + Null-Magic Mantle + Blasting Wand + 800 szt. złota ⇒ Fiendish Codex + Verdant Barrier + 400 szt. złota
  • Moc umiejętności: 75 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Odporność na magię: 60 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 10 jedn. przyspieszenia umiejętności

Przedmioty legendarne bez zmian

  • Zabójczy Kapelusz Rabadona (Rabadon’s Deathcap)
  • Kostur Pustki (Void Staff)

Zmiany przedsezonowe

Przedmioty:

Nowy sklep:

Postacie:

Dżungla:

Mid lane:

Zmiany systemowe:

Matchmaking i rankedy:

ARAM: