League of Legends r.

Przedsezonowe zmiany bohaterów

Wkrótce na PBE trafią zmiany postaci, które dopełnią przedsezonową aktualizację przedmiotów.

Zobacz też:

Data publikacji: 29.09.2020 r.
Aktualizacja: 2.10.2020 r. (zmieniono listę postaci, którym zwiększono przyrost many)
Aktualizacja: 27.10.2020 r. (zmieniono listę postaci, którym zwiększono przyrost many)

Zmiany związane z trafieniem krytycznym

Wszystkie postacie z umiejętnościami z trafieniem krytycznym lub z innymi unikalnymi interakcjami z trafieniem krytycznym zostały dostosowane, tak aby poprawnie działały z nowymi wartościami trafienia krytycznego i Infinity Edge.

Postacie

Caitlyn

  • Headshot (pasyw)
    • Strzały w głowę mają 25% mniej bonusowych obrażeń z szansy na trafienie krytyczne.

Jhin

  • Whisper (pasyw)
    • Redukcja obrażeń z trafienia krytycznego: 25% ⇒ 14%.
    • Bonusowe AD z szansy na trafienie krytyczne: 4% AD na 10% szansy na trafienie krytyczne ⇒ 3% AD na 10% szansy na trafienie krytyczne.

Senna

  • Absolution (pasyw)
    • Przelicznik prędkości ataku: 0,2 ⇒ 0,32.
    • Prędkość ataku na poziom: 4% ⇒ 2,5%.
    • Redukcja obrażeń z trafienia krytycznego: 35% ⇒ 14%.
    • Szansa na trafienie krytyczne na 20 dusz: 15% ⇒ 10%.
    • Konwersja dodatkowej szansy na trafienie krytyczne na kradzież życia: 35% ⇒ 50%.
  • Curse of the Black Mist (E)
    • Prędkość ruchu: 20% ⇒ 20% (+3% na 100 AP).
  • Dawning Shadow (R)
    • Przelicznik obrażeń AP: 0,5 ⇒ 0,8.

Tryndamere

  • Battle Fury (pasyw)
    • Szansa na trafienie krytyczne na punkt furii: 0,35-0,5 ⇒ 0,3-0,6.

Yasuo

  • Way of the Wanderer (pasyw)
    • Bonusowa szansa na trafienie krytyczne: 100% ⇒ 150%.
    • Redukcja obrażeń z trafienia krytycznego: 10% ⇒ 15%.

Yone

  • Way of the Hunter  (pasyw)
    • Bonusowa szansa na trafienie krytyczne: 100% ⇒ 150%.
    • Redukcja obrażeń z trafienia krytycznego: 10% ⇒ 15%.

Postacie z pasywami związanymi z przedmiotami

Ornn

  • Wszystkie mityczne przedmioty posiadają ulepszenie Ornna.
  • Ulepszone mogą zostać tylko przedmioty mityczne.
  • Każde ulepszenie jest warte ok. 1000 szt. złota w statystykach.

Viktor

  • Glorious Evolution (pasyw)
    • Nie zaczyna już z Hex Core w wyposażeniu i nie może kupić ulepszeń.
    • Viktor otrzymuje punkty ewolucji, kiedy ukończy przedmiot legendarny lub mityczny.
    • Każdy punkt ewolucji zapewnia ulepszenie umiejętności i daje +10% całkowitego AP (na stałe).
  • Death Ray (E)
    • Koszt many: 70/80/90/100/110 ⇒ 50/60/70/80/90.
    • Przelicznik obrażeń lasera: 0,6 ⇒ 0,7.
    • Przelicznik Aftershock: 0,7 ⇒ 0,6.

Zoe

  • Spell Thief (W)
    • Obecnie nie działa z użyciami nowych przedmiotów (na PBE). Zostanie to zaktualizowane tuż przed trafieniem zmian przedsezonowych na live.

Zmiany postaci polegających na manie

Zmiany te stanowią rekompensatę za poprawki Tear of the Goddess i usunięcie many z Sheen.

Anivia

  • Flash Frost (Q)
    • Koszt many: 80/90/100/110/120 ⇒ 60/70/80/90/100.
  • Glacial Storm (R)
    • Początkowy koszt many: 75 ⇒ 60.

Cassiopeia

  • Twin Fangs (E)
    • Koszt many: 50 ⇒ 50/45/40/35/30.

Ekko

  • Bazowa mana: 280 ⇒ 330.
  • Bazowa regeneracja many: 7 ⇒ 8.

Fizz

  • Bazowa mana: 317 ⇒ 400.
  • Bazowa regeneracja many: 6 ⇒ 7.

Sylas

  • Bazowa mana: 280 ⇒ 350.

Twisted Fate

  • Mana na poziom: 19 ⇒ 29.

Zilean

  • Mana na poziom: 30 ⇒ 45.

Zwiększono przyrost many na poziom o 20 w przypadku następujących bohaterów:

  • Amumu,
  • Anivia,
  • Camille,
  • Cassiopeia,
  • Cho’Gath,
  • Corki,
  • Darius,
  • Ekko,
  • Ezreal,
  • Fiora,
  • Fizz,
  • Gangplank,
  • Hecarim,
  • Illaoi,
  • Irelia,
  • Jax,
  • Kayn,
  • Kassadin,
  • Malphite,
  • Nasus,
  • Olaf,
  • Ryze,
  • Skarner,
  • Sylas,
  • Twisted Fate,
  • Udyr,
  • Vi,
  • Viktor,
  • Volibear,
  • Warwick,
  • Wukong,
  • Xin Zhao,
  • Yorick,
  • Zilean.

Inne zmiany postaci

Elise

  • Venomous Bite (Q jako pająk)
    • Teraz nakłada efekty przy trafieniu.

Katarina

  • Voracity (pasyw)
    • Teraz nakłada efekty przy trafieniu wszystkim trafionym jednostkom.
  • Shunpo (E)
    • Teraz nakłada efekty przy trafieniu.
  • Death Lotus (R)
    • Obrażenia są podzielone na: magiczne (bazowe + przelicznik AP) oraz fizyczne (AD * przelicznik prędkości ataku).
    • Teraz nakłada efekty przy trafieniu o efektywności w wysokości 33% wszystkim trafionym jednostkom (każda jednostka otrzymuje obrażenia w wysokości trzykrotnej wartości obrażeń przy jednym trafieniu w ciągu 2,5 sekundy ładowania umiejętności).

Kayle

  • Divine Ascent (pasyw)
    • Prędkość ataku za stack Zeal: 6% (30% przy 5 stackach) ⇒ 6% + 2% na 100 AP (30% + 10% na 100 AP przy 5 stackach).