League of Legends r.

Przedsezon 2021: szczegółowe zmiany dżungli

Krab nie będzie zwracał zdrowia, a małe Krugi mają być bardziej warte swojego czasu. Czym zaskoczy nas dżungla w przyszłym sezonie? Poznaliśmy szczegółowe wartości.

25 września pisaliśmy o zapowiadanych niewielkich zmianach dżungli w przedsezonie. “[Pojawią się] pewne poprawki, nic olbrzymiego” – informował rioter Meddler.

Zobacz też:

Zmiany statystyk

  • Wszystkie obozy w dżungli będą mieć 20 pancerza oraz odporności na magię, które będą skalować się wraz z poziomem. Liczba punktów zdrowia została dopasowana tak, by trafić w sam środek wytrzymałości.
  • Dlaczego staty nie mogą wynosić zero? Rioter sądzi, że dzięki temu dżunglerzy nadal będą odnosić korzyści ze swoich nieuchronnych obrażeń i penetracji fizycznej oraz magicznej.

Ujednolicenie statystyk campów

Podsumowanie zdrowia obozów (w oparciu o poziom):

  • Red/Blue Buff: 2100-3675 ⇒ 1800-3150.
  • Gromp: 2100-3450 ⇒ 1650-2640.
  • Duży wilk: 1300-2275 ⇒ 1200/2220.
    Mały wilk: 450-788 ⇒ 480-888.
  • Duży raptor: 700-1225 ⇒ 800-1760.
    Mały raptor: 400-680 ⇒ 425-723.
  • Duży krug: 1250-2188 ⇒ 1050-1785.
    Średni i mały krug: bez zmian.
  • Krab Scuttler: 1200-2560 ⇒ 1000-2134 (posiada także tarczę o wartości 60% maksymalnego zdrowia).

Lepsza wizualizacja unikalnych aspektów obozów

Krab

  • Nie zwraca już zdrowia swojemu zabójcy.
  • Od teraz posiada tarczę równą 60% maksymalnego zdrowia zamiast 60 pkt. pancerza i odporności na obrażenia magiczne.
  • Traci tarczę, gdy zostanie na niego nałożony efekt CC.

 Gromp

  • Od teraz Gromp zwraca zdrowie i manę swojemu zabójcy.
  • Pierwsze trzy ataki nie zadają 50% większych obrażeń ani nie mają większej prędkości.
  • Zmiany obrażeń zadawanych przez Grompa. Skalował się zbyt dobrze w porównaniu do innych obozów przez to, że zadaje obrażenia magiczne.
    • Bazowe AD: 70 ⇒ 80.
    • Skalowanie AD: 1x do 3,7x (poziomy 1-18) ⇒ 1x do 3,16x (poziomy 1-18).

 Krugi

Cel zmian: poświęcanie czasu na dobijanie małych Krugów będzie warte więcej niż obecnie.

Duży Krug

  • Bez zmian.
Średni Krug
  • XP: 18-24,3 ⇒ 10-13,5.
  • Złoto: 13 ⇒ 7.
Mały Krug
  • XP: 14-18,9 ⇒ 18-24,3.
  • Złoto: 9 ⇒ 12.

Zwiększona prędkość ruchu obozów

Ma to zmniejszyć siłę kite’owania, czyli techniki, która polega na obijaniu celu podczas poruszania się. Gracz otrzymuje w ten sposób mniej obrażeń.

  • Wilki: 450 ⇒ 525.
  • Duży raptor: 350 ⇒ 450.
  • Małe raptory: 450 ⇒ 525.
  • Blue Buff: 180 ⇒ 275 (Red ma już 275 MS).
  • Duży Krug: 182 ⇒ 250.
  • Średni Krug: 285 ⇒ 350.
  • Mały Krugi: 335 ⇒ 400.