Krab nie będzie zwracał zdrowia, a małe Krugi mają być bardziej warte swojego czasu. Czym zaskoczy nas dżungla w przyszłym sezonie? Poznaliśmy szczegółowe wartości.
25 września pisaliśmy o zapowiadanych niewielkich zmianach dżungli w przedsezonie. “[Pojawią się] pewne poprawki, nic olbrzymiego” – informował rioter Meddler.
Zobacz też:
- Zmiany przedmiotów w przedsezonie 2021
- Zobacz nowy wygląd sklepu w grze. Zostanie zaktualizowany w przedsezonie 2021. Automatycznie rekomendowane przedmioty!
- Zmiany rankedów w 2021 roku: poprawki matchmakingu w przedsezonie 2021
- Przedsezon 2021: zmiany systemów
- Przedsezon 2021: Riot szykuje zmiany przedmiotów z trafieniem krytycznym
- Zmiany przedsezonowe trafią na PBE już w przyszłym tygodniu
- Przedsezon 2021: pojawią się niewielkie zmiany dżungli (m.in. krab z tarczą)
- Przedsezon 2021: Riot chce zmniejszyć wpływ mida na grę
Zmiany statystyk
- Wszystkie obozy w dżungli będą mieć 20 pancerza oraz odporności na magię, które będą skalować się wraz z poziomem. Liczba punktów zdrowia została dopasowana tak, by trafić w sam środek wytrzymałości.
- Dlaczego staty nie mogą wynosić zero? Rioter sądzi, że dzięki temu dżunglerzy nadal będą odnosić korzyści ze swoich nieuchronnych obrażeń i penetracji fizycznej oraz magicznej.
Ujednolicenie statystyk campów
Podsumowanie zdrowia obozów (w oparciu o poziom):
- Red/Blue Buff: 2100-3675 ⇒ 1800-3150.
- Gromp: 2100-3450 ⇒ 1650-2640.
- Duży wilk: 1300-2275 ⇒ 1200/2220.
Mały wilk: 450-788 ⇒ 480-888. - Duży raptor: 700-1225 ⇒ 800-1760.
Mały raptor: 400-680 ⇒ 425-723. - Duży krug: 1250-2188 ⇒ 1050-1785.
Średni i mały krug: bez zmian. - Krab Scuttler: 1200-2560 ⇒ 1000-2134 (posiada także tarczę o wartości 60% maksymalnego zdrowia).
Lepsza wizualizacja unikalnych aspektów obozów
Krab
- Nie zwraca już zdrowia swojemu zabójcy.
- Od teraz posiada tarczę równą 60% maksymalnego zdrowia zamiast 60 pkt. pancerza i odporności na obrażenia magiczne.
- Traci tarczę, gdy zostanie na niego nałożony efekt CC.
Gromp
- Od teraz Gromp zwraca zdrowie i manę swojemu zabójcy.
- Pierwsze trzy ataki nie zadają 50% większych obrażeń ani nie mają większej prędkości.
- Zmiany obrażeń zadawanych przez Grompa. Skalował się zbyt dobrze w porównaniu do innych obozów przez to, że zadaje obrażenia magiczne.
- Bazowe AD: 70 ⇒ 80.
- Skalowanie AD: 1x do 3,7x (poziomy 1-18) ⇒ 1x do 3,16x (poziomy 1-18).
Krugi
Cel zmian: poświęcanie czasu na dobijanie małych Krugów będzie warte więcej niż obecnie.
Duży Krug
- Bez zmian.
Średni Krug
- XP: 18-24,3 ⇒ 10-13,5.
- Złoto: 13 ⇒ 7.
Mały Krug
- XP: 14-18,9 ⇒ 18-24,3.
- Złoto: 9 ⇒ 12.
Zwiększona prędkość ruchu obozów
Ma to zmniejszyć siłę kite’owania, czyli techniki, która polega na obijaniu celu podczas poruszania się. Gracz otrzymuje w ten sposób mniej obrażeń.
- Wilki: 450 ⇒ 525.
- Duży raptor: 350 ⇒ 450.
- Małe raptory: 450 ⇒ 525.
- Blue Buff: 180 ⇒ 275 (Red ma już 275 MS).
- Duży Krug: 182 ⇒ 250.
- Średni Krug: 285 ⇒ 350.
- Mały Krugi: 335 ⇒ 400.