Riot Scruffy poinformował, że rozważane są zmiany przedmiotów mitycznych dla obrońców. W pierwszej kolejności rozważano podkreślenie aspektu odporności w niektórych z nich, co oznaczałoby rezygnację z odporności na magię i pancerza w pozostałych – jednak jeszcze nie zdecydowano się na ten ruch.
Twórcy szukają bardziej zdecydowanych kontr na buildy zorientowane na AP lub AP, jednak zależy im na tym, żeby zbytnio nie ograniczyć wyboru.
Przedmioty mityczne dla obrońców mają oferować zróżnicowane wybory, jednak powinny być bardziej zdecydowane. Zmiany jeszcze nie zostały określone, ale możemy się ich spodziewać w przyszłości.
Przedmioty mityczne dla obrońców
Słoneczna Egida (Sunborn Aegis)
Kumulujące się obrażenia
3200 szt. złota
- +450 pkt. zdrowia
- +30 pkt. pancerza
- +30 pkt. odporności na magię
- +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
- Pożoga: Zadaje 20-40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia). Zadanie obrażeń wrogim bohaterom lub potężnym potworom za pomocą tego efektu nakłada dodatkowy ładunek, zwiększając dalsze obrażenia wywołane Pożogą o 12% przez 5 sek. (kumuluje się do 6 razy).
- Poświata: Przy maksymalnej liczbie ładunków twoje podstawowe ataki wybuchają wokół ciebie, podpalając pobliskich wrogów, zadając im obrażenia Pożogi przez 3 sek.
- Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +5 pkt. przyspieszenia umiejętności.
Rękawica Mroźnego Ognia (Frostfire Gauntlet)
Spowalnia wrogów
3200 szt. złota
- +350 pkt. zdrowia
- +50 pkt. pancerza
- +25 pkt. odporności na magię
- +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
- Pożoga: Zadaje 20-40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia).
- Mroźny Ogień: Ataki tworzą pole lodowe, które spowalnia wrogów o 30% (+4% za każde 1000 pkt. dodatkowego zdrowia) przez 1,5 sekundy (4 sek. odnowienia).
- Mityczna bierna: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom +100 pkt. zdrowia i +7,5% rozmiaru.
Strój Berserkera (Berserker Suit)
Inicjacja
3200 szt. złota
- +350 pkt. zdrowia
- +25 pkt. pancerza
- +50 pkt. odporności na magię
- +15 pkt. przyspieszenia umiejętności
- Użycie — Pościg: Zapewnia na 4 sekundy +75% prędkości ruchu, gdy poruszasz się w stronę wrogów lub wrogich wież. Gdy znajdziesz się w pobliżu wroga (lub po upływie 4 sek.), wypuszczona zostanie fala uderzeniowa, która obniża prędkość ruchu pobliskich wrogich bohaterów o 75% na 2 sek. (90 sek. odnowienia).
- Pożoga: Zadaje 20-40 pkt. obrażeń magicznych na sekundę pobliskim wrogom (zwiększone o 50% przeciwko stworom i potworom) (na poziomach 1–18) (+1% dodatkowego zdrowia).
Zmiany przedsezonowe
Przedmioty:
- Nowe i usunięte przedmioty legendarne
- Przedmioty mityczne – szczegółowe statystyki i efekty
- Zmiany przedmiotów do dżungli
- Zmiany istniejących przedmiotów legendarnych
- Zmiany pozostałych przedmiotów
- Riot szykuje zmiany przedmiotów z trafieniem krytycznym
- Ninja Tabi zastąpione przez Plated Steelcaps, nowe ikony butów
- Zmiany ulepszeń Ornna. Jak będą wyglądały ulepszone przedmioty?
Nowy sklep:
Postacie:
Dżungla:
Mid lane:
Zmiany systemowe:
- Zmiany systemów
- Obrażenia efektów przy trafieniu przedmiotów będą nakładać lifesteal
- Nieustępliwość jednak nie dostanie zmian związanych z podrzuceniem
Matchmaking i rankedy:
- Zmiany matchmakingu rankedów. Będziemy dobierani nie tylko na podstawie MMR, ale też rang
- Zniknie seria gier o awans między dywizjami
- Zmiany w najwyższych kręgach (Mistrz+): koniec duo na rankedach, najwyższe kręgi odblokowane od początku sezonu
- Zmiany rankedów w 2021 roku: poprawki matchmakingu w przedsezonie 2021