League of Legends r.

Przedsezon 2021: zmiany dżungli

Przedsezon wprowadził także zmiany dżungli. Co się zmieniło?

Zmiany przedmiotów

Gradoostrze (Hailblade)

  • +10% wszechwampiryzmu przeciwko potworom
  • Ząb i Pazur: Zadawanie obrażeń potworom podpala je, przez co otrzymują one 60 (+ 10% mocy umiejętności + 2% dodatkowego zdrowia + 5% dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. obrażeń magicznych w ciągu 5 sek.
  • Mrożąca Ścieżka: 5-krotne Porażenie zużywa ten przedmiot i ulepsza Porażenie do Mrożącego Porażenia.
  • Łowca: Zabijanie dużych potworów zapewnia dodatkowe pkt. doświadczenia.
  • Kroczący Liniami Geomantycznymi: Regenerujecie 8-18 pkt. many na sekundę (poziomy 1-18), gdy przebywacie w dżungli lub w rzece.
  • Mrożące Porażenie: Przy użyciu przeciwko bohaterowi Mrożące Porażenie zadaje mu 20-156 pkt. obrażeń nieuchronnych i wykrada 20% jego prędkości ruchu na 2 sek.

Żaronóż (Emberknife)

  • +10% wszechwampiryzmu przeciwko potworom
  • Ząb i Pazur: Zadawanie obrażeń potworom podpala je, przez co otrzymują one 60 (+ 10% mocy umiejętności + 2% dodatkowego zdrowia + 5% dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. obrażeń magicznych w ciągu 5 sek.
  • Wyzywająca Ścieżka: 5-krotne Porażenie zużywa ten przedmiot i ulepsza Porażenie do Wyzywającego Porażenia.
  • Łowca: Zabijanie dużych potworów zapewnia dodatkowe pkt. doświadczenia.
  • Kroczący Liniami Geomantycznymi: Regenerujecie 8-18 pkt. many na sekundę (poziomy 1-18), gdy przebywacie w dżungli lub w rzece.
  • Wyzywające Porażenie:
    • Przy użyciu przeciwko bohaterowi Wyzywające Porażenie oznacza go na 4 sek. W tym czasie wasze ataki i umiejętności zadające obrażenia zadają mu 48-125 pkt. dodatkowych obrażeń nieuchronnych w ciągu 2,5 sek. (odnawia się, ale nie kumuluje), a Porażony bohater zadaje wam o 20% mniej obrażeń.
    • Oprócz ataków podstawowych teraz również umiejętności nakładają i odnawiają podpalenie.
    • Redukcja obrażeń przez Spopielające Porażenie ma teraz efekty wizualne, a zredukowane obrażenia wyświetlają się jako tekst w walce.

Zmiany obozów

Ponurnik

  • Odporność na magię: 15-30 pkt. (poziomy 1-18) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 2100-3450 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1650-2460 pkt. (poziomy 1-11)
  • [Usunięto] Trzy pierwsze ataki Ponurnika nie mają już zwiększonej prędkości ataku, a ich obrażenia nie są zwiększone o 50%.
  • [Nowość] Zabicie Ponurnika przywraca 50 (+ 10 × średni poziom bohatera) pkt. zdrowia i 30 (+ 6 × średni poziom bohatera) pkt. many. Wartości mogą być zwiększone do 100% w zależności od odpowiednio brakującego zdrowia i brakującej many.
  • Obrażenia od ataku: 70-259 pkt. (poziomy 1-18) ⇒ 80-253 pkt. (poziomy 1-18)

Niebieski Strażnik

  • Pancerz: 10-20 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Odporność na magię: 15-30 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 2100-3675 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1800-3150 pkt. (poziomy 1-11).
  • Prędkość ruchu: 180 jedn. ⇒ 275 jedn.

Większy Mroczny Wilk

  • Pancerz: 10-20 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 1300-2275 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1200-2200 pkt. (poziomy 1-11)
  • Prędkość ruchu: 450 jedn. ⇒ 525 jedn.

Mroczny Wilk

  • Odporność na magię: 10-20 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 0 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 450-788 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 480-888 pkt. (poziomy 1-11)
  • Prędkość ruchu: 450 jedn. ⇒ 525 jedn.

Szkarłatny Brzytwodziób

  • Pancerz: 30-60 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Odporność na magię: 30-60 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach.
  • Zdrowie: 700-1225 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 800-1760 pkt. (poziomy 1-11)
  • Prędkość ruchu: 350 jedn. ⇒ 450 jedn.

Pomniejszy Brzytwodziób

  • Zdrowie: 400-680 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 425-723 pkt. (poziomy 1-11)
  • Prędkość ruchu: 450 jedn. ⇒ 525 jedn.

Czerwony Krzewogrzbiet

  • Pancerz: 15-30 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Odporność na magię: 10-20 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 2100-3675 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1800-3150 pkt. (poziomy 1-11).

Pradawny Skalniak

  • Pancerz: 10-20 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Odporność na magię: 15-30 pkt. (poziomy 1-8) ⇒ 20 pkt. na wszystkich poziomach
  • Zdrowie: 1250-2188 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1050-1785 pkt. (poziomy 1-11)
  • Prędkość ruchu: 185 jedn. ⇒ 250 jedn.

Skalniak

  • Prędkość ruchu: 285 jedn. ⇒ 350 jedn.
  • Doświadczenie: 18-24,3 pkt. (poziomy 1-9) ⇒ 10-13,5 pkt. (poziomy 1-9).
  • Złoto: 13 szt. ⇒ 7 szt.

Mały Skalniak

  • Prędkość ruchu: 335 jedn. ⇒ 400 jedn.
  • Doświadczenie: 13-18,9 pkt. (poziomy 1-9) ⇒ 18-24,3 pkt. (poziomy 1-9).
  • Złoto: 9 szt. ⇒ 12 szt.
  • [Nowość] Lśnią, aby odpowiednio odzwierciedlać ich wartość w złocie i punktach doświadczenia.

Wędrujący Krab

  • Pancerz: 60 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Odporność na magię: 60 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Zdrowie: 1200-2560 pkt. (poziomy 1-11) ⇒ 1000-2134 pkt. (poziomy 1-11).
  • [Nowość] Pancerz: Pojawia się z tarczą o wytrzymałości równej 60% maks. zdrowia. Tarcza pęka przy unieruchomieniu.
  • [Usunięto] Wędrujący Krab nie traci już 50 pkt. pancerza i odporności na magię ani nie otrzymuje zwiększonych o 25% obrażeń po unieruchomieniu.
  • [Usunięto] ZUPA Z KRABA Zabicie Wędrującego Kraba nie odnawia już zdrowia ani many.

Zmiany przedsezonowe

Przedmioty:

Nowy sklep:

Postacie:

Dżungla:

Mid lane:

Zmiany systemowe:

Matchmaking i rankedy:

ARAM: