Przedmioty epickie
Nowe
Kołczan Południa (Noonquiver)
Longsword + Dagger + Longsword + 300 szt. złota
1300 szt. złota
- Obrażenia od ataku: 30 pkt.
- Prędkość ataku: 15%
- Precyzja: Ataki zadają dodatkowo 20 pkt. obrażeń fizycznych stworom i potworom.
Gniewonóż (Rageknife)
Dagger + Dagger + 200 szt. złota
800 szt. złota
- Prędkość ataku: 25%
- Gniew: Ataki zadają 35 pkt. obrażeń fizycznych przy trafieniu za każde 20% szansy na trafienie krytyczne, ale nie możesz trafić krytycznie.
Klejnot Rozpadu (Blighting Jewel)
Amplifying Tome + 815 szt. złota
1250 szt. złota
- Moc umiejętności: 25 pkt.
- Przebicie odporności na magię: 15%
Wysysające Spojrzenie (Leeching Leer)
Ruby Crystal + Amplifying Tome + 465 szt. złota
1300 szt. złota
- Zdrowie: 150 pkt.
- Moc umiejętności: 20 pkt.
- Wszechwampiryzm: 10%
Skrzydlaty Księżycowy Pancerz (Winged Moonplate)
Ruby Crystal + 400 szt. złota
800 szt. złota
- Zdrowie: 150 pkt.
- Lot: Zapewnia 5% prędkości ruchu.
Roślinna Bariera (Verdant Barrier)
Null-Magic Mantle + Amplifying Tome + 315 szt. złota
1200 szt. złota
- Moc umiejętności: 25 pkt.
- Odporność na magię: 25 pkt.
- Adaptacyjnie: Co 60 sek. zyskujesz 3 pkt. odporności na magię (maks. 15 pkt.). Otrzymanie obrażeń magicznych od bohaterów skraca czas do kolejnego zwiększenia o wartość równą 5% otrzymanych obrażeń (np. otrzymanie 100 pkt. obrażeń magicznych skraca ten czas o 5 sek.).
Ogniolubny Topór (Hearthbound Axe)
Dagger + Longsword + 450 szt. złota
1100 szt. złota
- Obrażenia od ataku: 15 pkt.
- Prędkość ataku: 15 jedn.
- Zwinność: Atakowanie jednostki zapewnia prędkość ruchu na 2 sek.: 20 jedn. w przypadku bohaterów walczących w zwarciu | 10 jedn. w przypadku bohaterów walczących na dystans.
Żelazny Bicz (Ironspike Whip)
Pickaxe + 325 szt. złota
1200 szt. złota
- Obrażenia od ataku: 30 pkt.
- Półksiężyc (użycie): Zadaje pobliskim wrogom obrażenia fizyczne równe maks. 75% całkowitych obrażeń od ataku. Stwory i potwory, które mają mniej niż 50% zdrowia, otrzymują 200% obrażeń (15 sek. odnowienia, uwzględniając przyspieszenie umiejętności).
Lustro ze Szkła Bandle (Bandleglass Mirror)
Faerie Charm + Amplifying Tome + 365 szt. złota
1050 szt. złota
- Moc umiejętności: 20 pkt.
- Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
- Regeneracja many: 50%
Zmienione
Kula Zagłady (Oblivion Orb)
Amplifying Tome + 365 szt. złota
800 szt. złota
- Moc umiejętności: 30 pkt.
- Klątwa: Zadawanie bohaterom obrażeń magicznych nakłada na nich Głębokie Rany o wartości 40% na 2 sek.
Naramiennik Poszukiwana (Seeker’s Armguard)
Cloth Armor + Amplifying Tome + 165 szt. złota
900 szt. złota
- Moc umiejętności: 30 pkt.
- Pancerz: 15 pkt.
- Ścieżka Wiedźmy: Zabicie jednostki zapewnia 1 pkt. pancerza (łącznie maks. 30 pkt. pancerza).
Alternator Hextech (Hextech Alternator)
Amplifying Tome + Amplifying Tome + 180 szt. złota
1050 szt. złota
- Moc umiejętności: 40 pkt.
- Wysokie Obroty: Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi sprawi, że otrzyma on dodatkowo 50-125 pkt. obrażeń magicznych (40 sek. odnowienia).
Żar Bami (Bami’s Cinder)
Ruby Crystal + Ruby Crystal + 200 szt. złota
1000 szt. złota
- Zdrowie: 300 pkt.
- Pożoga: Zadaje pobliskim wrogom 15 (+1% dodatkowego zdrowia) pkt. obrażeń magicznych co sekundę (zwiększonych o 50% przeciwko stworom i o 100% przeciwko potworom).
Zbroja Strażnika (Warden’s Mail)
Cloth Armor + Cloth Armor + 400 szt. złota
1000 szt. złota
- Pancerz: 40 pkt.
- Twardy Jak Skała: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od podstawowych ataków o wartość równą 0,5% dodatkowego zdrowia (maks. 40% obrażeń od ataku).
Pożeracz (Phage)
Ruby Crystal + Longsword + 350 szt. złota
1100 szt. złota
- Obrażenia od ataku: 15 pkt.
- Zdrowie: 200 pkt.
- Solidność: Po zadaniu bohaterowi obrażeń fizycznych leczysz się w ciągu 6 sek. o wartość równą maks. zdrowiu: 2% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu | 1% w przypadku bohaterów walczących na dystans.
Tiamat
Pickaxe + 325 szt. złota
1200 szt. złota
- Obrażenia od ataku: 25 pkt.
- Rozpłatanie: Ataki zadają innym pobliskim wrogom obrażenia fizyczne równe maks. 60% całkowitych obrażeń od ataku.
Zmiany balansu
Zapał (Zeal)
- Łączny koszt: 1400 szt. złota ⇒ 1200 szt. złota
- Prędkość ataku: 12% ⇒ 18%
- Szansa na trafienie krytyczne: 25% ⇒ 15%
Wezwanie Kata (Executioner’s Calling)
- Czas działania Głębokich Ran: 3 sek. ⇒ 2 sek.
Blask (Sheen)
- Łączny koszt: 1050 szt. złota ⇒ 700 szt. złota
- Przepis: Mana Crystal + 700 szt. złota ⇒ 700 szt. złota
- [Usunięto] Mana: 250 pkt. ⇒ 0
- [Usunięto] Skrócenie czasu odnowienia: 10% ⇒ 0%
Pas Giganta (Giant’s Belt)
- Łączny koszt: 1000 szt. złota ⇒ 900 szt. złota
- Zdrowie: 380 pkt. ⇒ 350 pkt.
Płaszcz Negacji (Negatron Cloak)
- Łączny koszt: 720 szt. złota ⇒ 900 szt. złota
- Odporność na magię: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
Widmowa Osłona (Spectre’s Cowl)
- Łączny koszt: 1200 szt. złota ⇒ 1250 szt. złota
Egida Legionu (Aegis of the Legion)
- Łączny koszt: 1100 szt. złota ⇒ 1500 szt. złota
- Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
Rtęciowa Szarfa (Quicksilver Sash)
- Żywe Srebro: Usuwa wszystkie efekty osłabiające. ⇒ Usuwa wszystkie efekty osłabiające z wyjątkiem wyrzucenia w powietrze (bez zmian, ale dodajemy to do opisu). Nie można użyć w trakcie wyrzucenia w powietrze.
Bluźnierczy Bożek (Forbidden Idol)
- Przepis: Faerie Charm + Faerie Charm + 550 szt. złota ⇒ Faerie Charm + 550 szt. złota (łączny koszt bez zmian)
- Siła leczenia i tarcz: 5% ⇒ 10%
- [Usunięto] Skrócenie czasu odnowienia: 10% ⇒ 0%
Przedmioty podstawowe, początkowe i dla wspierających
Zmienione
Łza Bogini (Tear of the Goddess)
- Łączny koszt: 400 szt. złota
- Mana: 150 pkt.
- Skupienie: Ataki zadają dodatkowo 5 pkt. obrażeń fizycznych stworom.
- Doładowanie many: Trafienie celu umiejętnością zużywa doładowanie i zapewnia 3 pkt. dodatkowej many, aż do maks. 450 pkt. dodatkowej many. Pkt. dodatkowej many są podwojone, jeżeli cel jest bohaterem. Zapewnia nowe Doładowanie Many co 8 sek. (maks. 4 ładunki).
Tajemnicza Pieczęć (Dark Seal)
- Moc umiejętności: 15 pkt.
- Zdrowie: 40 pkt.
- Teraz Albo Nigdy: Asysty przy zabójstwach i zabójstwa bohaterów zapewniają odpowiednio 1 ładunek lub 2 ładunki Chwały, maks. do 10 ładunków. W momencie śmierci tracisz 4 ładunki.
- Chwała: Zapewnia 5 pkt. mocy umiejętności za każdy ładunek Chwały.
Ostrze Dorana (Doran’s Blade)
- Obrażenia od ataku: 8 pkt.
- Zdrowie: 80 pkt.
- Ogień Wojny: Zapewnia 2,5% wszechwampiryzmu.
Pierścień Dorana (Doran’s Ring)
- Moc umiejętności: 15 pkt.
- Zdrowie: 70 pkt.
- Przywrócenie many: Zabicie stwora przywraca 6 pkt. many. Nadmiar many (lub wszystkie 6 pkt., jeżeli nie możesz zyskać many) zmienia się w leczenie (przelicznik: 50%).
Zmiany wyważające przedmioty podstawowe, początkowe i dla wspierających
Płaszcz Zręczności (Cloak of Agility)
- Łączny koszt: 800 szt. złota ⇒ 600 szt. złota
- Szana na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 15%
Amulet Wróżki (Faerie Charm)
- Łączny koszt: 125 szt. złota ⇒ 250 szt. złota
- Regeneracja many: 25% ⇒ 50%
Zmiany balansu
Zmiany ogólne
- Legendarne: W pełni ulepszone przedmioty wspierających zaliczają się do legendarnych przedmiotów.
- Łupy Wojenne: Zyskujesz ładunek co 45 sek. ⇒ 35 sek.
- Danina: 15 szt. złota za każdą aktywację. ⇒ 20 szt. złota za każdą aktywację.
Naramienniki spod Białej Skały (Pauldrons of Whiterock)
- Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 250 pkt.
Bastion Góry (Bulwark of the Mountain)
- Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 250 pkt.
- Moc umiejętności: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
Odłamek Prawdziwego Lodu (Shard of True Ice)
- Zdrowie: 100 pkt. ⇒ 75 pkt.
- Moc umiejętności: 50 pkt. ⇒ 40 pkt.
Kosa Czarnej Mgły (Black Mist Scythe)
- Zdrowie: 100 pkt. ⇒ 75 pkt.
- Obrażenia od ataku: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
Pancerniaki (Plated Steelcaps)
- Nazwa: Tabi Ninja (Ninja Tabi) ⇒ Pancerniaki (Plated Steelcaps)
Zmiany przedsezonowe
Przedmioty:
- Przedmioty legendarne:
- Przedmioty mityczne:
- Usunięte przedmioty
- Zmiany przedmiotów epickich i podstawowych [tu jesteś]
- Riot szykuje zmiany przedmiotów z trafieniem krytycznym
- Zmiany ulepszeń Ornna. Jak będą wyglądały ulepszone przedmioty?
Nowy sklep:
Postacie:
Dżungla:
Mid lane:
Zmiany systemowe:
Matchmaking i rankedy:
- Zmiany matchmakingu rankedów. Będziemy dobierani nie tylko na podstawie MMR, ale też rang
- Zniknie seria gier o awans między dywizjami
- Zmiany w najwyższych kręgach (Mistrz+): koniec duo na rankedach, najwyższe kręgi odblokowane od początku sezonu
- Zmiany rankedów w 2021 roku: poprawki matchmakingu w przedsezonie 2021
ARAM: