League of Legends r.

PBE 9.13 – 11 czerwca – Qiyana; skórki Arcade i Battle Boss; Potyczki Taktyczne; zmiany Pyke’a, Illaoi i Udyra

Rozpoczynamy nowy cykl PBE! Czekają nas ciekawe dwa tygodnie na serwerze testowym...

Qiyana

Przeliczniki Qiyany:

Qiyana – przeliczniki

Zobacz też:

Voiceover

Przy wyborze: You may now appreciate me.
Przy banie: You were right to fear my greatness.

Specjalne interakcje

Battle Boss Qiyana

Battle Boss Qiyana – chromy

Nowe skórki

Nowe skórki: Arcade Caitlyn (prestiżowa edycja!), Arcade Kai’Sa, Battle Boss Yasuo, Battle Boss Qiyana

Arcade Caitlyn

1350 RP

Arcade Caitlyn – edycja prestiżowa

2000 tokenów (konieczna przepustka eventowa)

Arcade Kai’Sa

1350 RP

Arcade Kai’Sa – chromy

Jedna z chrom dotyczy League Partner Program (zielona).

Battle Boss Yasuo

1350 RP

Battle Boss Yasuo – chromy

Pozostałe chromy Arcade

Nowa skórka warda

Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics)

Dodano pliki związane z nowym trybem.

Pliki w kliencie

Pliki związane z misjami

Małe Legendy

Hauntling

Silverwing

Furyhorn

Molediver

Runespirit

Featherknight

Jaja

“TFTmapskin_1”

Nowe ikony

Master’s Challenger Season 4 Icon (CN)

Arcade Kai’Sa Icon, Arcade Caitlyn Icon, Battle Boss Yasuo Icon

Pixel Arcade Poro Icon, Corrupted Arcade Poro Icon, Arcade Miss Fortune Icon

Arcade Riven Icon, Battle Boss Qiyana Icon, Arcade Sona Icon

Arcade Star Icon, Golden Cup Icon, Chroma Battle Boss Yasuo Icon

Chroma Arcade Kai’Sa Icon, Chroma Battle Boss Qiyana Icon

Nowe emotki

Master’s Challenger Season 4 (CN)

Zmiany balansu

Illaoi

Zmiany Illaoi: W będzie działać na wieże, sześć macek na ulcie

Malphite

  • Pasyw – Granite Shield
    • Malphite teraz delikatnie się mieni, gdy regeneruje swoją tarczę, aby jej dostępność była bardziej przejrzysta dla graczy.
    • Rozmiar Malphite’a teraz skaluje się z jego pancerzem.
    • Skalowanie się wzrostu zostało zmienione, by uwzględnić olbrzymie ilości pancerza, jakie może zapewnić mu jego [W]. Jego maksymalny wzrost blokuje się przy ok. 700 pancerza.
  • Q – Seismic Shard
    • Kradzież prędkości ruchu zmieniona z 14/17/20/23/26% na 20/25/30/35/40%.
    • Czas trwania przyśpieszenia zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
    • Malphite nie przywołuje już swojej broni zza siebie, ale używa jej z prawego ramienia. Zwiększa to też prędkość docierania pocisku do celu.
    • Cele, na które użyto Q, są pokryte efektem stopionej skały na czas trwania spowolnienia.
    • Pojawia się bliżej celu przy castowaniu.
    • Q teraz sprawdza, czy “kradzież” prędkości ruchu poskutkuje zwiększeniem prędkości Malphite’a i używa tej wartości w rzadkich przypadkach, kiedy tak się stanie.
  • W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)
    • Przy castowaniu Malphite resetuje swój autoatak i zadaje 30/45/60/75/90 bonusowych obrażeń fizycznych, które skalują się z 1,5 pancerza i 0,2 AP.
    • Autoataki tworzą “wstrząsy” przez kolejne 6 sekund (wliczając reset autoataku). Jest to rozpłatanie (jak w Titanic Hydrze), które zadaje 10/20/30/40/50 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu stożka; skaluje się z 0,1 pancerza i 0,2 AP.
    • Przelicznik AP początkowego uderzenia zmniejszony z 40% do 20%.
    • Przelicznik pancerza za początkowe uderzenie zmniejszone z 20% do 15%.
  • R – Unstoppable Force
    • Podstawowa skórka Malphite’a ma teraz krater uderzeniowy. Nie może zostać zatrzymany!

 

Pyke

  • Gift of the Drowned Ones (pasyw)
    • [Przeniesione do W] Jeśli Pyke nie jest widziany przez wrogów, szybko wygeneruje 30-81% obrażeń, które ostatnio otrzymał od bohaterów, do 80 (+800% bonusowego AD).
  • Bone Skewer (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 do 80/140/200/160/320.
    • Obrażenia przy kliknięciu i przytrzymaniu Q są teraz takie same.
  • Ghostwater Dive (W)
    • [Przeniesione z pasywu] Jeśli Pyke nie jest widziany przez wrogów, szybko wygeneruje 35/40/45/50/55% obrażeń, które ostatnio otrzymał od bohaterów, do 80 (+800% bonusowego AD).
    • Prędkość ruchu zmieniona z 40% (wygasające do 0% w ciau 5 sekund) na 40/45/50/55/60% (wygasające do 0% w ciągu 5 sekund).

Udyr

Riot Jatt o nadchodzących zmianach Udyra w 9.13: dodatkowy, 6 poziom umiejętności na Q, W, E i R

 

Wukong

  • Pasyw: Strength of Stone (wcześniej: Stone Skin)
    • Crushing Blows
      • Kiedy Wukong lub jeden z jego klonów zadaje obrażenia wrogiemu bohaterowi, nakłada stack Crushing Blows temu celowi. Cele otrzymują o 4% większe obrażenia od Wukonga i jego klonów za każdy stack Crushing Blows (maksymalnie 5 stacków).
      • Animacja początkowo jest mała, z każdym stackiem robi się coraz większa.
    • Stone Skin
      • Kiedy więcej niż trzech wrogich bohaterów jest widocznych w odległości 1400 jednostek, Wukong otrzymuje pancerz i odporność na magię o wartościach 20 + 2 za poziom + 0,2 × odpowiednio bonusowy pancerz/odporność na magię. Bonus trwa 6 sekund i odnawia się, jeżeli bohaterowie pozostają blisko. Obecnie przy aktywacji używa animacji Gargoyle’s Stoneplate.
      • Mnożnik obrażeń nie wpływa już na struktury.
      • Mnożnik obrażeń nie zwiększa już nieuchronnych obrażeń.
  • Q – [brak nazwy] (wcześniej: Crushing Blow)
    • Koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 25/30/35/40/45.
    • Teraz ma pasyw, który daje Wukongowi 125 jednostek zasięgu na kolejnym autoataku po użyciu jakiejkolwiek umiejętności.
    • Obrażenia zmienione z [10-130 (+0,4 AD) bonusowych obrażeń fizycznych] na [20/35/50/65/80 (+20% AD) bonusowych obrażeń magicznych].
    • Teraz uzdrawia się o 20/30/40/50/60 (+0,25 AD) zdrowia (połowa na minionach).
    • Usunięto: rozerwanie pancerza
  • W – Warrior Trickster
    • Stworzony klon teraz atakuje pobliskich wrogów, zadając 50% obrażeń Wukonga, zamiast eksplodować i zadawać obrażenia magiczne.
    • Czas trwania klona zwiększony do 2,5/3/3,5/4/4,5 sekund (czas trwania niewidzialności Wukonga niezmieniony).
    • Wukong tworzący klona i Wukong wciskający przycisk “S” (zaprzestanie ruchu) wyglądają teraz identycznie dla wroga (co ma pomóc w jego zmyleniu).
    • Zasięg dasha Wukonga podczas castowania W zwiększony do 200 jednostek ze 100.
    • Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund zamiast 16/14/12/10/8 sekund.
    • Cooldown rozpoczyna się teraz przy śmierci klona, nie przy jego stworzeniu.
    • Teraz castowane jest w kierunku kursora.
    • Może przechodzić przez wąskie ściany.
    • Klon otrzymuje teraz buff prędkości ataku E, jeżeli posiada go Wukong w trakcie castowania W.
    • Klon otrzymuje teraz buff do kolejnego uderzenia Q, jeżeli posiada go Wukong w trakcie castowania W.
  • E – Nimbus Strike
    • Przelicznik AD zmniejszony z 0,8 do 0,5.
    • Teraz szuka drugorzędnych celów na większym obszarze dookoła głównego celu.
  • R – Cyclone
    • Pozostałe umiejętności nie są już niedostępne podczas używania R. Jeżeli użyjesz innej umiejętności, natychmiastowo przerwie ona ulta. Pozwala to na łatwiejsze łączenie umiejętności, szczególnie gdy chcesz wcześniej skończyć ulta.
    • Cooldown R zaczyna się natychmiastowo, więc Presence of Mind może z nim zadziałać.

Przedmioty

Dodano miejsce na nowe przedmioty:

  • Item 4515,
  • Item 4516,
  • Item 4517.