League of Legends r.

Riot Jatt o nadchodzących zmianach Udyra w 9.13: dodatkowy, 6 poziom umiejętności na Q, W, E i R

Udyr będzie delikatnie słabszy we wczesnej i środkowej fazie gry - jego siła znacząco wzrośnie po osiągnięciu 16 poziomu.

Kontekst zmian od Riot Jatta:

Forma Tygrysa sprawdza się o ok. 5% lepiej dla win rate’a Udyra niż forma Feniksa, chociaż ok. 97% Udyrów maksuje [Q]. Z tego względu postanowiono zrównoważyć obrażenia dwóch form, zapewniając Udyrowi użyteczne punkty umiejętności do wydania na poziomach 16, 17 i 18.

[6 poziom umiejętności będzie dostępny dopiero od 16 poziomu postaci – dop. red.].

Patrząc na [posiadane przez nas] dane, Udyr osiąga 16 lvl w ok. 33% jego gier, 17 lvl w ok. 19% gier z jego udziałem, a ostatni, czyli 18, w ok. 10% swoich gier.

Oznacza to, że w 33% gier będzie w stanie mieć jedną umiejętność z 6 poziomem, a w 10% gier Udyr będzie posiadał 3 umiejętności na ostatnim, szóstym poziomie.

Zmiany Udyra w 9.13

Punkty umiejętności

  • Każda umiejętność może osiągnąć 6 poziom (zaczynając od 16 lvla).
    • Działanie podobne do ewolucji Kai’Sy czy Kha’Zixa. Rozwinięcie umiejętności do 6 poziomu zapewni Udyrowi dodatkowe statystyki.
    • Na samym dole dodajemy skróconą wersję zmian.

Q – Tiger Stance

  • Podstawowe obrażenia zmienione z [30/60/90/120/150] na [30/60/90/120/150/180].
  • Mnożnik AD zmieniony z [120/135/150/165/180]% na [110/125/140/155/170/185]%.

W – Turtle Stance

  • Tarcza zmieniona z [60/95/130/165/200] na [60/95/130/165/200/235].

E – Bear Stance

  • Dodatkowa prędkość ruchu zmieniona z [15/20/25/30/35]% na [15/20/25/30/35/40]%.
  • Czas trwania bonusu prędkości ruchu zmieniony z [2/2,25/2,5/2,75/3] sekund na [2/2,25/2,5/2,75/3/3,25] s.

R – Phoenix Stance

  • Obrażenia w stożku zmienione z [40/80/120/160/200] na [50/95/140/185/230/275].
  • Obrażenia co sekundę zmienione z [10/20/30/40/50] na [10/20/30/40/50/60].

W skrócie

  • Udyr może rozwinąć 3 umiejętności do 6 poziomu (na poziomach 16-18).
  • Zmiany umiejętności:
    • Q – nerf AD ratio, dmg bez zmian; na ostatnim poziomie +30 obrażeń na AA.
    • W – tarcza bez zmian, na ostatnim poziomie +35.
    • E – prędkość ruchu bez zmian, na ostatnim poziomie +0,25 s do czasu trwania i 40% bonusu MS (+5 pkt. proc.).
    • R – buff obrażeń w stożku, na 5 poziomie +30, na ostatnim +75 (w stosunku do obecnych 200). +10 obrażeń na sekundę na ostatnim poziomie umiejętności.