League of Legends r.

Qiyana – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki Qiyany!

Zobacz też:

Praca w trakcie

Statystyki podstawowe

  • Bazowa mana: 320
  • Przyrost many na poziom: 50
  • Bazowa odporność na magię: 32,1
  • Przyrost odporności na magię na poziom: 1,25
  • Bazowe AD: 64
  • Przyrost AD na poziom: 3,1
  • Bazowy pancerz: 28
  • Przyrost pancerza na poziom: 3,5
  • Bazowe HP: 590
  • Przyrost HP na poziom: 90
  • Regeneracja HP: 1,7
  • Przyrost regeneracji HP na poziom: 0,13
  • Przyrost prędkości ataku na poziom: 2,1
  • Prędkość ruchu: 335
  • Zasięg ataku: 150

Pasyw – Royal Privilege

Pierwszy atak lub umiejętność przeciwko wrogiemu bohaterowi zadaje 15-83 (+55% bAD)(+30% AD) bonusowych obrażeń fizycznych.

Efekt ma 25 sekund cooldownu dla danego celu. Cooldown resetuje się, kiedy Qiyana przywołuje nowy żywioł.

Q – Edge of Ixtal

Koszt: 35 many
Cooldown: 5 sekund

Qiyana uderza bronią, zadając 85/105/125/145/165 (+100% bAD) obrażeń uderzonym wrogom (75% celom innym niż pierwszy). Jeśli jej broń używa żywiołu, umiejętność jest wzmocniona do Elemental Wrath i ma zresetowany cooldown.

Elemental Wrath: Może rzucić przed siebie projekcją broni, która następnie wybuchnie przy kontakcie z pierwszym trafionym wrogiem lub na końcu rzutu, zadając 85/105/125/145/165 (+100% bAD) obrażeń trafionym jednostkom.

Rzeka: Rootuje uderzonego przeciwnika, a następnie spowalnia go o 20% na 1 sekundę.
Ściana: Zadaje 51/63/75/87/99 (+60% bAD) bonusowych obrażeń jednostkom poniżej 50% zdrowia.
Krzaki: Zostawia ścieżkę, która daje niewidzialność i zapewnia 20% prędkości ruchu. Ścieżka znika po atakowaniu z niej, wyjściu z niej lub po 3,5 sekundy.

W – Terrashape

Koszt: 25/30/35/40/45 many
Cooldown: 7 sekund

Aktywne: Wybierz rzekę, ścianę lub krzaki. Wywołaj magiczną moc żywiołu z celu i doskocz w jego kierunku, by wzmocnić nią swoją broń.

Pasywne: Gdy broń jest wzmocniona, otrzymujesz 20% prędkości ataku, a twoje ataki i podstawowe umiejętności zadają 8/16/24/32/40 (+30% AP)(+20% bAD) bonusowych obrażeń magicznych. Dodatkowo otrzymujesz 5/6,25/7,5/8,75/10% prędkości ruchu poza walką i w pobliżu odpowiedniego rodzaju terenu.

E – Audacity

Koszt: 40/45/50/55/60 many
Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund

Qiyana dashuje na pewien dystans w kierunku wroga i zadaje 70/105/140/175/210 (+70% bAD) obrażeń fizycznych.

R – Supreme Display of Talent

Koszt: 100 many
Cooldown: 120  sekund

Qiyana tworzy falę uderzeniową, która nie zadaje obrażeń, ale odrzuca wrogów i zatrzymuje się, gdy uderzy w ścianę. Jeżeli fala uderzy rzekę, krzaki lub ścianę, eksploduje, zadając wrogom obrażenia fizyczne w wysokości 100/170/240 (+170% bAD) + 10% maksymalnego zdrowia celu i stunując ich na czas do 1 sekundy (odlegli wrogowie są zestunowani na krótszy okres).