Zobacz też:
- Najważniejsze informacje:
- PBE 9.13 – 11 czerwca – Qiyana, skórki Arcade i Battle Boss, Potyczki Taktyczne [praca w trakcie]
- Qiyana: umiejętności
- Qiyana – prezentacja w grze (możemy podejrzeć umiejętności!)
- Zwiastun nowej postaci: Qiyana
- Qiyana: kiedy zostanie wydana, ile będzie kosztować i kto stanieje po jej wydaniu?
- Qiyana – historia
- Pozostałe:
- Ixtal i Ixaocan – co o nich wiemy? Jak wymawiać i odmieniać ich nazwy? Historia regionu
- Qiyana: jak wymówić i odmienić jej imię? Teorie nt. Qiyany i jej umiejętności: 3 pasywy? Usuwanie ścian?
- Trailer Yuumi zapowiedział również Qiyanę
- Splash art nowej postaci, Qiyany + motyw muzyczny
- Jak grać Qiyaną? Wczesne porady Riotu
- Jak powstawał splash art Qiyany?
- Poznajcie aktorkę głosową Qiyany: Montse! Dubbingowała też Gwen z rebootu Ben 10
- Pierwsze fan arty z Qiyaną w mniej niż 7 godzin… i męski #cheapcosplay
- [Informacje sprzed ujawnienia] Nowy AD zabójca: co o nim wiemy?
Praca w trakcie
Statystyki podstawowe
- Bazowa mana: 320
- Przyrost many na poziom: 50
- Bazowa odporność na magię: 32,1
- Przyrost odporności na magię na poziom: 1,25
- Bazowe AD: 64
- Przyrost AD na poziom: 3,1
- Bazowy pancerz: 28
- Przyrost pancerza na poziom: 3,5
- Bazowe HP: 590
- Przyrost HP na poziom: 90
- Regeneracja HP: 1,7
- Przyrost regeneracji HP na poziom: 0,13
- Przyrost prędkości ataku na poziom: 2,1
- Prędkość ruchu: 335
- Zasięg ataku: 150
Pasyw – Royal Privilege
Pierwszy atak lub umiejętność przeciwko wrogiemu bohaterowi zadaje 15-83 (+55% bAD)(+30% AD) bonusowych obrażeń fizycznych.
Efekt ma 25 sekund cooldownu dla danego celu. Cooldown resetuje się, kiedy Qiyana przywołuje nowy żywioł.
Q – Edge of Ixtal
Koszt: 35 many
Cooldown: 5 sekund
Qiyana uderza bronią, zadając 85/105/125/145/165 (+100% bAD) obrażeń uderzonym wrogom (75% celom innym niż pierwszy). Jeśli jej broń używa żywiołu, umiejętność jest wzmocniona do Elemental Wrath i ma zresetowany cooldown.
Elemental Wrath: Może rzucić przed siebie projekcją broni, która następnie wybuchnie przy kontakcie z pierwszym trafionym wrogiem lub na końcu rzutu, zadając 85/105/125/145/165 (+100% bAD) obrażeń trafionym jednostkom.
Rzeka: Rootuje uderzonego przeciwnika, a następnie spowalnia go o 20% na 1 sekundę.
Ściana: Zadaje 51/63/75/87/99 (+60% bAD) bonusowych obrażeń jednostkom poniżej 50% zdrowia.
Krzaki: Zostawia ścieżkę, która daje niewidzialność i zapewnia 20% prędkości ruchu. Ścieżka znika po atakowaniu z niej, wyjściu z niej lub po 3,5 sekundy.
W – Terrashape
Koszt: 25/30/35/40/45 many
Cooldown: 7 sekund
Aktywne: Wybierz rzekę, ścianę lub krzaki. Wywołaj magiczną moc żywiołu z celu i doskocz w jego kierunku, by wzmocnić nią swoją broń.
Pasywne: Gdy broń jest wzmocniona, otrzymujesz 20% prędkości ataku, a twoje ataki i podstawowe umiejętności zadają 8/16/24/32/40 (+30% AP)(+20% bAD) bonusowych obrażeń magicznych. Dodatkowo otrzymujesz 5/6,25/7,5/8,75/10% prędkości ruchu poza walką i w pobliżu odpowiedniego rodzaju terenu.
E – Audacity
Koszt: 40/45/50/55/60 many
Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund
Qiyana dashuje na pewien dystans w kierunku wroga i zadaje 70/105/140/175/210 (+70% bAD) obrażeń fizycznych.
R – Supreme Display of Talent
Koszt: 100 many
Cooldown: 120 sekund
Qiyana tworzy falę uderzeniową, która nie zadaje obrażeń, ale odrzuca wrogów i zatrzymuje się, gdy uderzy w ścianę. Jeżeli fala uderzy rzekę, krzaki lub ścianę, eksploduje, zadając wrogom obrażenia fizyczne w wysokości 100/170/240 (+170% bAD) + 10% maksymalnego zdrowia celu i stunując ich na czas do 1 sekundy (odlegli wrogowie są zestunowani na krótszy okres).