League of Legends r.

Patch 10.1 – podsumowanie cyklu. Jakich zmian możemy się spodziewać?

Oto zmiany testowane na PBE w cyklu 10.1. Pamiętajmy, że to nie są oficjalne patch notesy - te pojawią się we wtorek.

Patch 10.1 – kiedy?

Patch ten jest planowany na środę, 8 stycznia. Zobacz harmonogram patchów w 2020 roku.

Aktualizacje PBE w cyklu 10.1

Sezon 10

Sezon 10 startuje 10 stycznia.

Nowa postać: Sett, Gangster

Bohater prawdopodobnie zostanie wydany 14 stycznia (wtedy możemy otworzyć wizytówkę Setta).

Podstawowe informacje:

Wizytówka Setta:

Informacje dodatkowe z wydania postaci:

Sett, Gangster - splash art bohatera z gry League of Legends / Riot Games

Specjalne interakcje:

Voiceover:

Skórki Mecha Kingdoms

Mecha Kingdoms Jax

1820 RP

Mecha Kingdoms Jax - splash art

Specjalne interakcje:

Voiceover:

Dodatki skórki:

Mecha Kingdoms Sett

1350 RP

Mecha Kingdoms Sett splash art

 

Mecha Kingdoms Garen

1350 RP

Edycja prestiżowa

2000 tokenów eventu Mecha Kingdoms

Mecha Kingdoms Draven

1350 RP

Mecha Kingdoms Leona

1350 RP

Skórki Guardian of the Sands

Guardian of the Sands Janna

1350 RP

Guardian of the Sands Ryze

1350 RP

Guardian of the Sands Rengar

1350 RP

Skórki Dragonslayer

Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf

Dragonslayer Diana

dragonslayer diana loading screen

Dragonslayer Olaf

Dragonslayer Olaf - loading screen

Dragonslayer Trundle

Freljord Sylas

Freljord Sylas - splash art

Freljord Sylas - loading screen

 

Chromy

Mecha Kingdoms Jax

Mecha Kingdoms Leona

Mecha Kingdoms Sett

Mecha Kingdoms Draven

Guardian of the Sands Janna

Guardian of the Sands Rengar

Guardian of the Sands Ryze

Dragonslayer Diana

Dragonslayer Olaf

Dragonslayer Trundle

Freljord Sylas

 

Loot

Ikony

Nowe emotki

Lunar Revel

CN Masters

Split 1 sezonu 2020

Nagroda za oglądanie

Nowa skórka do warda

Aktualizacja efektów wizualnych Thresha

Aktualizacja efektów wizualnych Thresha (poprawiono hitbox Q!)

Summoner’s Rift – poprawki mapy

W patchu 10.1 zobaczymy poprawki mapy Summoner’s Rift

Bugfix Ardent Censera

Wolno Dianie korzystać z bugów Ardent Censera? Nie wolno jej. Bugfix w 10.1

Zmiany balansu

Alistar

  • Bazowe HP zwiększone z 573,36 do 575.
  • Bazowe obrażenia zwiększone z 61,1116 do 62.
  • AD na poziom: 3,62 ⇒ 3,75.
  • (pasyw)
    • Uzdrowienie: 20-139 ⇒ 25-161.

Aurelion Sol

  • Center of the Universe (pasyw)
    • Obrażenia zmniejszone z 16-120 do 12-120.
      • Pełne wartości: 12/14/16/18/20/23/26/ 32/38/44/50/60/70/ 80/90/100/110/120

Azir

  • Emperor’s Divide (R)
    • Czas trwania ściany zwiększony z 3 sekund do 5 sekund.
    • Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 175/325/475.

Corki

  • Missile Barrage (R)
    • Obrażenia zwiększone z 90/115/140 do 90/125/160.

Ezreal

  • Mystic Shot (Q)
    • Przelicznik AD: 110% ⇒ 120%.

Garen

  • Judgment (E)
    • Obrażenia zależne od poziomu bohatera: 0-6,6 ⇒ 0-8,2.

Gnar

  • Mega Gnar: Boulder Toss (Q)
    • Przelicznik obrażeń: 120% ⇒ 140% całkowitego AD.
  • Mega Gnar: Wallop (W)
    • Obrażenia fizyczne: 25/45/65/85/105 ⇒ 25/55/85/115/145.

Graves

  • Quickdraw (E)
    • Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund ⇒ 16/15/14/13/12 sekund.

Heimerdinger

  • Hextech Micro-Rockets (W)
    • Obrażenia na strzał: 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170.
  • CH-3X Lightning Grenade (R + E)
    • Obrażenia: 150/250/350 (+75% AP) ⇒ 100/200/300 (+60%).

Jayce

  • Shock Blast (Cannon Q)
    • Obrażenia zwiększone z 55/105/155/205/255/305 do 55/110/165/220/275/330.

Kalista

  • HP na poziom zwiększone z 89 do 100.
  • Pancerz na poziom zwiększony z 3,5 do 4.

Kassadin

  • Bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 340 do 335.

Nami

  • Tidecaller’s Blessing (E)
    • Teraz wzmacnia ataki podstawowe i umiejętności.
    • Wskazówka notuje, że zadaje 33/35/37/39/41/43/45/47/49/ 50/52/54/56/58/60/62/64/66% obrażeń dla wrogów niebędących bohaterami podczas wzmocnienia obszaru efektów umiejętności.

Sejuani

  • HP na poziom zwiększone z 95 do 100.
  • Fury of the North (pasyw)
    • Bonusowy pancerz zwiększony z 35% do 50%.
    • Bonusowe MR zwiększone z 35% do 50%.
  • Permafrost (E)
    • Obrażenia zwiększone z 40/80/120/160/200 do 40/90/140/190/240.

Shaco

  • Two-Shiv Poison  (E)
    • Obrażenia: 70-170 (+80% bonusowego AD) (+60% AP) ⇒ 70-170 (+70% bonusowego AD) (+55% AP).
    • Koszt many: 50-70 ⇒ 65.

Shyvana

  • Flame Breath (E)
    • Obrażenia przy trafieniu zwiększone z 3,25% maksymalnego HP do 2,75% maksymalnego HP.
    • Limit obrażeń potworów zwiększony ze 100 do 150.

Sylas

[Zobacz szczegóły na temat minireworku Sylasa].

  • Statystyki podstawowe
    • Bazowe HP zmniejszone z 585 do 525.
    • HP na poziom zwiększone z 95 do 115.
    • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 27.
    • Pancerz na poziom zwiększony z 3 do 4.
    • MR zmniejszone z 39 do 32.
    • MR na poziom zwiększone z 1,25 do 1,75.
  • Petricite Burst (pasyw)
    • Maksymalna liczba ładunków zwiększona z 2 do 3.
    • Zasięg AoE zmniejszony z 400 do 300.
    • Przelicznik AP obrażeń dla pierwszego celu zwiększony z 20% do 25%.
  • Chain Lash (Q)
    • Bazowe obrażenia zmienione z 45/70/95/120/145 (+60% AP) na 40/55/70/85/100 (+40% AP).
    • Drugorzędne obrażenia zmienione z 45/70/95/120/145 na 60/105/150/195/240 (+80% AP).
    • Długość spowolnienia zmniejszona z 2 sekund do 1,5 sekundy.
    • Cooldown zwiększony z 9/8/7/6/5 sekund do 10/9/8/7/6 sekund.
    • Obrażenia minionów zmniejszone z 55% do 40%.
  • Kingslayer (W)
    • Cooldown zmieniony z 14/13,5/13/12,5/12 sekund na 14/12,5/11/9,5/8 sekund.
    • Mana zwiększona z 45/45/50/55/60 do 70/80/90/100/110.
    • Obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 (+65% AP) do 65/100/135/170/205 (+85% AP).
    • Przelicznik AP uzdrowienia zmniejszony z 60% do 50%.
    • Usunięto mnożnik AP, jeśli wróg ma mniej niż 40% HP.
    • Bazowe uzdrowienie zmienione z 70/90/110/130/150 (+50% AP) na 30/60/90/120/150 (+60% AP).
    • Mnożnik uzdrowienia przy mniej niż 40% HP zmniejszony z 75% do 50%.
    • Uzdrowienie zawsze się aktywuje, nie trzeba już trafić bohatera, by się uzdrowić.
  • Abscond / Abduct (E)
    • Cooldown zmieniony z 14 na 14/13/12/11/10 sekund.
    • Nie daje już tarczy.
    • Obrażenia zwiększone z 70/85/100/115/130 (+20% AP) do 80/130/180/230/280 (+100% AP).

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 20/18/16/14/12 sekund do 18/16/14/12/10 sekund.
    • Redukcja cooldownu po detonacji stacków Blight zmniejszona z 4 sekund do 3 sekund.

Vi

Zyra

  • Grasping Roots (E)
    • Siła spowolnienia rośliny zmniejszona z 30% do 25%.
    • Spowolnienie z wielu roślin stackuje się do 2 razy.

Przedmioty

Edge of Night

  • AD zwiększone z 50 do 55.

Serrated Dirk

  • AD zwiększone z 25 do 30.

Spellthief’s Edge

  • Teraz daje +25% bazowej regeneracji many.

Frostfang

  • Teraz daje +50% bazowej regeneracji many.

Shard of True Ice

  • AP zmniejszone z 60 do 45.
  • Zdrowie zmniejszone z 150 do 100.
  • Teraz daje +100% bazowej regeneracji many.

Steel Shouldeguards

  • Teraz daje +25% bazowej regeneracji zdrowia.

Runesteel Spaulders

  • Teraz daje +50% bazowej regeneracji zdrowia.

Pauldrons of Whiterock

  • Teraz daje +100% bazowej regeneracji zdrowia.

Relic Shield

  • Teraz daje +25% bazowej regeneracji zdrowia.

Targon’s Buckler

  • Teraz daje +50% bazowej regeneracji zdrowia.

Bulwark of the Mountain

  • AP zmniejszone z 40 do 25.
  • Teraz daje +100% bazowej regeneracji zdrowia.

Spectral Sickle

  • Teraz daje +25% bazowej regeneracji many.

Harrowing Crescent

  • Teraz daje +50% bazowej regeneracji many.

Black Mist Scythe

  • AD zmniejszone z 35 do 25.
  • Zdrowie zmniejszone z 150 do 100.
  • Teraz daje +100% bazowej regeneracji many.

Runy

Eyeball Collection (D3)

  • AD za eyeball zwiększone z 0,06 do 1,2.
  • AP za eyeball zwiększone z 1 do 2.
  • Całkowita liczba eyeball collection zmniejszona z 20 do 10.
  • Eyeballs na bohatera zmniejszone z 2 do 1.

Teamfight Tactics

Nowe Małe Legendy

Nowe Małe Legendy w patchu 10.1: Tocker, Craggle i Flutterbug

Klasy i żywioły

Nowe pochodzenie w TFT: Księżyc (Leona, Karma)

Shadow

  • Mnożnik dla 3 bohaterów zmniejszony z 70% do 60%.

Postacie

Amumu

  • Pola zmienione z 2/3/4 na 3.

Annie

  • Obrażenia Tibbersa zmienione z 150/300/1000 na 150/350/1500.

Ashe

  • Obrażenia strzały zwiększone z 25/30/35% do 30/40/50%.

Azir

  • Obrażenia żołnierzy zwiększone z 125/250/375 do 150/275/550.

Kindred

  • Obrażenia zmniejszone z 150/325/650 do 150/300/600.

Lucian

  • Liczba pocisków przywrócona z 9 do 10.

Malzahar

  • Obrażenia puskląt zwiększone z 30/60/90 do 40/70/100.

Master Yi

  • Bonusowe obrażenia zwiększone z 25/50/75 do 50/75/100.

Nocturne

  • Procent wyleczonych obrażeń zmniejszony z 40/60/80% do 40/50/60%.

Qiyana

  • Czas trwania stuna zmieniony z 3/4/5 sekund na 3/3,5/4 sekundy.

Renekton

  • Uzdrowienie zmniejszone z 150/225/300 do 150/175/200.

Senna

  • Obrażenia przy trafieniu zmniejszone z 25/45/75 do 15/30/55.

Sivir

  • Procentowe obrażenia zmienione z 100/125/150% na 120/130/140%.

Skarner

  • Prędkość ataku zmieniona z 30%/65%/100% na 50/70/90%.

Yorick

  • Zdrowie minionów przywrócone z 450/750/2000 do 600/1000/2000.
  • Obrażenia minionów przywrócone z 150/200/250 do 100/200/300.

Varus

  • Obrażenia zwiększone z 225/450/675 do 225/450/800.

Zyra

  • Obrażenia rośliny zmniejszone z 70/80/90 do 55/65/75.

Zagłosuj w naszej ankiecie i wybierz bohatera 2019 roku:

Wybierz bohatera 2019 roku