League of Legends r.

Sett – przeliczniki

Oto przeliczniki Setta po pierwszym wydaniu PBE 10.1.

Zobacz też:

Statystyki podstawowe

  • Bazowe HP: 600
  • HP na poziom: 93
  • Regeneracja HP: 9,25 + 0,15 na poziom
  • Bazowe MR: 32
  • MR na poziom: 1,25
  • Bazowe AD: 60
  • AD na poziom: 4
  • Bazowy pancerz: 37
  • Pancerz na poziom: 4
  • Bazowa prędkość ruchu: 340
  • Zasięg: 125
  • Prędkość ataku na poziom: 1,75

Pasyw: Pit Grit

Bazowe ataki są wymierzane naprzemiennie prawą i lewą pięścią. Zawsze zaczynają się od uderzenia lewą pięścią. Uderzenia się resetują i ponownie zaczynają od lewej pięści, jeśli Sett nie uderzy prawą pięścią w ciągu 2 sekund od uderzenia lewą pięścią.

Uderzenie prawą pięścią zadaje bonusowe obrażenia o wartości 5-90 (+15% całkowitego AD) i jest ośmiokrotnie szybsze. Bazowe obrażenia prawej pięści to 5 na poziom (maks. 90 na poziomie 18).

Prędkość ataku zwiększa prędkość obu uderzeń.

Heart of the Half-Beast: Sett nienawidzi przegrywać, dlatego otrzymuje dodatkową regenerację zdrowia o wartości [0,25 na poziomie 1 / 0,50 na poziomie 6 / 1 na poziomie 11 / 2 na poziomie 16] za każde 5% brakującego HP.

Q: Knuckle Down

  • Cooldown: 9/8/7/6/5 sekund
  • Koszt: brak

Sett zagrzewa się do walki i otrzymuje 30% prędkości ruchu na 1,5 sekundy, kiedy porusza się w kierunku wrogich bohaterów.

Dwa następne ataki Setta zadadzą dodatkowe obrażenia fizyczne o wartości 10/20/30/40/50 + 1/2/3/4/5% (+[1% całkowitego AD]%) maksymalnego zdrowia celu.

W: Haymaker

  • Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund
  • Koszt: brak

Pasywnie: Sett przechowuje 100% przejętych obrażeń jako Grit [ang. odwaga] (limit: 50% maksymalnego zdrowia Setta). Grit szybko wygasa w ciągu 4 sekund od otrzymania obrażeń.

Aktywnie: Sett używa cały Grit [ang. odwaga], aby zdobyć tarczę i uderzyć w obszar dookoła siebie, zadając nieuchronne obrażenia o wartości 90/125/160/195/230 (+25% (+[10% bonusowego AD]%) użytego Grit) w centrum i fizyczne po bokach.

Sett na 3 sekundy otrzymuje także szybko wygasającą tarczę o wartości odpowiadającej zużytemu Grit.

E: Facebreaker

  • Cooldown: 16/14,5/13/11,5/10 sekund
  • Koszt: brak

Sett przyciąga do siebie przeciwników po przeciwnych stronach od siebie, zadając im obrażenia fizyczne o wartości 50/80/110/140/170 (+60% całkowitego AD) i spowalniając ich o 50% na 0,5 sekundy. Jeżeli Sett złapie przynajmniej jednego bohatera po danej stronie, wszyscy wrogowie zostaną zestunowani na 1 sekundę.

R: The Show Stopper

  • Cooldown: 120/100/80 sekund
  • Koszt: brak

Sett unosi przeciwnika i ciska nim o ziemię, wszystkim wrogom w okolicy miejsca lądowania zadając obrażenia fizyczne o wartości 200/300/400 (+100% bonusowego AD) (+40/50/60% bonusowego zdrowia złapanego wroga) i spowalniając ich o 99% na 1,5 sekundy.

Wrogowie otrzymują mniej obrażeń, jeśli wylądują dalej od Setta.