r.

Opis patcha 9.24

Czas poznać zmiany w patchu 9.24.

Patch w skrócie

Aphelios

Nowe skórki

Sugar Rush Braum, Evelynn, Ziggs

Każda skórka kosztuje 1350 RP.

Skórki będą dostępne 17 grudnia 2019 r.

Sugar Rush Zilean

1350 RP

Skórka będzie dostępna 17 grudnia 2019 r.

Dawnbringer Karma

1350 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Wszystkie zyski ze skórki zostaną przekazane na cele charytatywne. Skin będzie dostępny do 13 stycznia 2020 roku, godz. 22.00.

Dawnbringer Nidalee

1350 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Dawnbringer Soraka

1820 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Nightbringer Soraka

1820 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Nightbringer Aphelios

1350 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Nightbringer Lee Sin

1350 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Nightbringer Lee Sin – edycja prestiżowa

2000 tokenów eventowych

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Nightbringer Vladimir

1350 RP

Skórka będzie dostępna 12 grudnia 2019 r.

Hextech Swain

10 gemstone’ów

Tryb Poro King

Tryb gry Poro King pojawi się w patchu 9.24. Kilka nowości w trybie

ARAM

ARAM – zmiany w patchu 9.24

Aktualizacja efektów wizualnych Lux

SR – zmiany balansu

Postacie

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Hitbox za Akali usunięty.
    • Bonus dla minionów z 5. poziomu: 133% ⇒ 125%.

Amumu

  • Bandage Toss (Q)
    • Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sekund.

Braum

  • Zdrowie: 540 + 87/poziom ⇒ 540 + 98/poziom.
  • Regeneracja zdrowia: 8 + 1/poziom ⇒ 8,5  1/poziom.
  • Stand Behind Me (W)
    • Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund ⇒ 12/11/10/9/8 sekund.
    • Koszt many: 50-70 ⇒ 40 na wszystkich poziomach.
    • Pancerz i odporność na magię gwarantowane sojusznikowi: 10-26 + 10-16% bonusowego pancerza i odporności na magię Brauma ⇒ 10/14/18/22/26 + 12%.
    • Pancerz i odporność na magię gwarantowane Braumowi: 10-26 + 10-16% bonusowego pancerza i odporności na magię Brauma ⇒ 10/14/18/22/26 + 36%.
  • Glacial Fissure (R)
    • Bazowe obrażenia: 150/250/350 ⇒ 150/300/450.
    • Podrzucenie pierwszego celu teraz skaluje się od 0,25 sekundy do 1-1,5 sekundy na wszystkich poziomach zależnie od odległości od Brauma. Pozostałe trafione cele są podrzucone na 0,25 sekundy.

Diana

  • Mana: 372 ⇒ 420.
  • Przyrost many: 20 ⇒ 25.
  • AD: 53,04 ⇒ 57,04.
  • Moonsilver Blade (pasyw)
    • Diana zyskuje 10-40% prędkości ataku (na poziomach 1-18).
    • Rzucenie umiejętności daje Dianie 30-90% prędkości ataku (zależnie od poziomu Zewu Księżyca) na jej trzy następne ataki podstawowe ⇒ Rzucenie umiejętności na 3 sekundy potraja prędkość ataku, jaką zapewnia Dianie Ostrze Księżycowej Poświaty.
    • Co trzeci atak zadaje pobliskim wrogom frontalne obrażenia obszarowe w wysokości 20-250 (na poziomach 1-18) (+0,8 pkt. mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych i przywraca (+0,15 mocy umiejętności) many. ⇒ Co trzeci atak zadaje pobliskim wrogom frontalne obrażenia obszarowe w wysokości 20-250 (+0,4 mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych.
  • Crescent Strike (Q)
    • Koszt: 55 many ⇒ 50 many.
  • Pale Cascade (W)
    • Cooldown: 10 sekund na wszystkich poziomach ⇒ 15/13,5/12/10,5/9 sekund.
    • Podstawowa wytrzymałość tarczy: 40/55/70/85/100 (całkowita wytrzymałość tarczy: 80/110/140/170/200) ⇒ 30/45/60/75/90 (całkowita wytrzymałość tarczy: 60/90/120/150/180).
    • Skalowanie obrażeń kul: 0,2 mocy umiejętności (ogółem: 0,6 mocy umiejętności) ⇒ 0,15 mocy umiejętności (ogółem 0,45 mocy umiejętności).
    • Skalowanie wytrzymałości tarczy: 0,1 dodatkowego zdrowia (ogółem: 0,2 dodatkowego zdrowia).
  • Lunar Rush (E)
    • Jest to dawne R Diany.
    • Cooldown: 25/20/15 sekund ⇒ 22/20/18/16/14 sekund.
    • Koszt: 50/65/80 many ⇒ 40/45/50/55/60 many.
    • Obrażenia: 100/160/220 ⇒ 40/60/80/100/120.
    • Skalowanie obrażeń: 0,6 mocy umiejętności ⇒ 0,4 mocy umiejętności.
  • Moonfall (R)
    • Jest to dawne E Diany.
    • Cooldown: 26/24/22/20/18 sekund ⇒ 100/90/80 sekund.
    • Koszt: 70 many ⇒ 100 many.
    • Spowolnienie: 35/40/45/50/55% ⇒ 40/50/60%.
    • Jeśli Diana przyciągnie co najmniej jednego wrogiego bohatera, po 1 sekundzie opadnie na nią światło księżyca, zadając 200/300/400 (+0,6 mocy umiejętności) obrażeń magicznych na obszarze wokół niej. Obrażenia te wzrastają o 35/60/85 (+0,15 mocy umiejętności) za każdy dodatkowy przyciągnięty cel.

Garen

  • Judgment (E)
    • Liczba obrotów na prędkość ataku: 1 na 20% ⇒ 1 na 25%.
    • Obrażenia: 4/8/12/16/20 (+0-8,2 zależnie od poziomu) (+0,32-0,4 obrażeń od ataku) ⇒ 4/8/12/16/20 (+0-6,6 zależnie od poziomu) (+0,32-0,4 obrażeń od ataku).

Karma

  • Inspire (E)
    • Tarcza: 70/95/120/145/170 ⇒ 80/110/140/170/200.

Kassadin

  • Null Sphere (Q)
    • Cooldown: 9 sekund ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 sekund.
  • Nether Blade (W)
    • Przywracanie many: 4/5/6/7/8% brakującej many ⇒ 4/4,5/5/5,5/6% brakującej many (efekt zwiększony pięciokrotnie w przypadku bohaterów).

Rammus

  • Zdrowie na poziom: 86 ⇒ 95.
  • Frenzying Taunt (E)
    • Cooldown: 12 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.

Ryze

  • Overload (Q)
    • Obrażenia: 80/105/130/155/180 ⇒ 65/90/115/140/165.

Senna

  • Zdrowie na poziom: 85 ⇒ 75.
  • Absolution (pasyw)
    • Wypadanie dusz po zabiciu minionów: 5,55% ⇒ 1,67%.
    • Dusze nie wypadają już z klonów bohaterów.
    • Sojuszniczy Bard nie może już zabić dusz na Q.
  • Piercing light (Q)
    • Obrażenia: 50/80/110/140/170 (+0,5 dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40/70/100/130/160 (+0,4 dodatkowych obrażeń od ataku).
  • Last Embrace (W)
    • Czas trwania roota: 1,45/1,65/1,85/2,05/2,25 sekundy ⇒ 1,25/1,50/1,75/2/2,25 sekundy.
  • Dawning Shadow (R)
    • Przelicznik AP obrażeń: 0,4 ⇒ 0,5.

Sivir

  • Bazowe AD: 61 ⇒ 63.

Yuumi

  • Bop ‘n’ Block (pasyw)
    • Teraz zwraca 50-160 many (zależnie od poziomu).
    • Tarcza: 50-300 ⇒ 60-400.
  • Prowling Projectile (Q)
    • Koszt many: 75/80/85/90/95/100 ⇒ 85/90/95/100/105/110.
    • Przelicznik AP: 0,45 ⇒ 0,3.
    • Wzmocnione obrażenia: 50/85/120/155/190/225 (+0,65 AP) ⇒ 50/95/140/185/230/275 (+0,4 AP).
    • Czas trwania pocisku: 3 sekundy ⇒ 2 sekundy.
  • You and Me (W)
    • Teraz ładuje się przez 0,25 sekundy, jeśli przyczepia się z nieprzyczepionego stanu.
    • Yuumi już nie może się teleportować razem z sojusznikiem, do którego jest przywiązana.
    • Unieruchomienie Yuumi sprawia, że ta umiejętność odnawia się przez 5 sekund.
    • Zwiększenie siły adaptacyjnej: Yuumi i jej sojusznik dają sobie 5/7/9/11/13 siły adaptacyjnej (+4/7/10/13/16% siły adaptacyjnej odpowiednio Yuumi lub sojusznika) ⇒ Yuumi zwiększa siłę adaptacyjną swojego sojusznika o 12/14/16/18/20 (+12/14/16/18/20% siły adaptacyjnej sojusznika, do którego jest przywiązana) (Yuumi daje sobie taką samą wartość siły adaptacyjnej).
  • Zoomies (E)
    • Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund ⇒ 12/11/10/9/8 sekund.
    • Koszt many: 30/40/50/60/70 ⇒ 100/115/130/145/160.
    • Uzdrowienie: 30/40/50/60/70 (+0,1 AP) ⇒ 70/110/150/190/230 (+0,3 AP).
    • Prędkość ruchu: 25% ⇒ 15%.
    • [Zmieniono] Prędkość ruchu już nie zanika w czasie.
    • Nie ma już ładunków.
    • Nie uzdrawia już o większą ilość zależnie od brakującego zdrowia.
    • Teraz daje 25/30/35/40/45% prędkości ataku.
    • Czas trwania buffa: 2 sekundy ⇒ 3 sekundy.

Systemy

Conqueror

  • Uzdrowienie dla postaci zasięgowych: 15% ⇒ 8%.
  • Czas trwania buffa: 8 sekund ⇒ 6 sekund.

Prototype: Omnistone

Rift Herald

  • Bazowe obrażenia po ładowaniu: 1500 ⇒ 2000.
  • Obrażenia po ładowaniu zależne od poziomu Heralda: 175 ⇒ 125.
  • Herald będzie teraz niszczył przynajmniej dwa opancerzenia wieży po naładowaniu.
  • Drugi Herald będzie zadawał nieco więcej obrażeń po naładowaniu niż pierwszy.