r.

Aktualizacja wizualna Lux. Gracze zarzucają, że nowe R nadal nie oddaje odpowiednio hitboxu

Ultimate Lux to jedna z tych umiejętności, która sprawiała graczom wiele problemów pod względem wizualnym - jej hitbox pozostawiał bowiem wiele do życzenia. Na PBE trafiła aktualizacja, która powinna to zmienić. Gracze zarzucają, że tak się nie stało.

Artykuły powiązane:

Co z tym hitboxem R?

Jeden z graczy postawił zarzut względem aktualizacji w postaci graficznej:

Niebieskie linie – to, co widzi gracz Lux. Czerwone – to, co widzi przeciwnik.

W temacie wypowiedział się jeden z rioterów, Sirhaian.

Testowałem tę umiejętność niezliczoną liczbę razy podczas jej reworkowania i mogę cię zapewnić, że wskaźnik w grze oddaje aktualny hitbox tak odpowiednio, jak to tylko możliwe (nie wliczając w to zwykłych różnic wysokości mapy).

Niestety nie mam kontroli nad wskaźnikiem quick castów (niebieskie linie [na grafice]), które pokazują, kiedy wciskasz R. Ale linie, które pojawiają się po obu stronach R podczas rzucania umiejętności (czerwone linie), są odpowiednie.

Innymi słowy: hitbox nie w pełni został naprawiony, ponieważ nie jest on kontrolowany przez odpowiadającego za niego grafika.

Niestety nie należy to do “VFX”, raczej jest to kontrolowane po stronie kodu, z tego co wiem, nad czym nie mam zbyt wielkiej kontroli.

Aktualizacja wizualna Lux