Patch 10.1 – kiedy?
Patch ten jest planowany na środę, 8 stycznia. Zobacz harmonogram patchów w 2020 roku.
Aktualizacje PBE w cyklu 10.1
- PBE 10.1 – 12 grudnia – Sett, 12 nowych skórek, zmiany przedmiotów dla supportów
- PBE 10.1 – 12 grudnia – splash art prestiżowej edycji Mecha Kingdoms Garena
- PBE 10.1 – 13 grudnia – nowe Małe Legendy, minirework Sylasa
- PBE 10.1 – 16 grudnia – Guardian of the Sands Janna, Dragonslayer Trundle
- PBE 10.1 – 17 grudnia – zmiany Aureliona, Azira, Shyvany, Sylasa i Varusa
- PBE 10.1 – 18 grudnia – zmiany Azira, Corkiego, Jayce’a, Kalisty, Kassadina, Sejuani i Sylasa
Sezon 10
Sezon 10 startuje 10 stycznia.
Nowa postać: Sett, Gangster
Bohater prawdopodobnie zostanie wydany 14 stycznia (wtedy możemy otworzyć wizytówkę Setta).
Podstawowe informacje:
- Sett: kiedy zostanie wydany, ile będzie kosztować i kto stanieje po jego wydaniu?
- Sett – przeliczniki
- Sett – umiejętności
- Nowy bohater: Sett, Gangster – biografia
Wizytówka Setta:
- Gracze otrzymują tajemniczą wizytówkę Setta
- Wizytówka Setta: według tureckiego pracownika wsparcia Riotu zawiera darmowego bohatera. Uwaga na opóźnienia w zdobywaniu wizytówki!
Informacje dodatkowe z wydania postaci:
- Sett nowym bohaterem (po Apheliosie)?
- Teaser umiejętności nowej postaci w mailach do graczy
- Nowy bohater otrzyma jedną z porzuconych umiejętności Sylasa?
- Co wiemy z najnowszej roadmapy? Pięć nowych postaci i dwa reworki
Specjalne interakcje:
Voiceover:
Skórki Mecha Kingdoms
Mecha Kingdoms Jax
1820 RP
Specjalne interakcje:
Voiceover:
Dodatki skórki:
Mecha Kingdoms Sett
1350 RP
Mecha Kingdoms Garen
1350 RP
Edycja prestiżowa
2000 tokenów eventu Mecha Kingdoms
Mecha Kingdoms Draven
1350 RP
Mecha Kingdoms Leona
1350 RP
Skórki Guardian of the Sands
Guardian of the Sands Janna
1350 RP
Guardian of the Sands Ryze
1350 RP
Guardian of the Sands Rengar
1350 RP
Skórki Dragonslayer
Dragonslayer Diana
Dragonslayer Olaf
Dragonslayer Trundle
Freljord Sylas
Chromy
Mecha Kingdoms Jax
Mecha Kingdoms Leona
Mecha Kingdoms Sett
Mecha Kingdoms Draven
Guardian of the Sands Janna
Guardian of the Sands Rengar
Guardian of the Sands Ryze
Dragonslayer Diana
Dragonslayer Olaf
Dragonslayer Trundle
Freljord Sylas
Loot
Ikony
Nowe emotki
Lunar Revel
CN Masters
Split 1 sezonu 2020
Nagroda za oglądanie
Nowa skórka do warda
Aktualizacja efektów wizualnych Thresha
Aktualizacja efektów wizualnych Thresha (poprawiono hitbox Q!)
Summoner’s Rift – poprawki mapy
Bugfix Ardent Censera
Wolno Dianie korzystać z bugów Ardent Censera? Nie wolno jej. Bugfix w 10.1
Zmiany balansu
Alistar
- Bazowe HP zwiększone z 573,36 do 575.
- Bazowe obrażenia zwiększone z 61,1116 do 62.
- AD na poziom: 3,62 ⇒ 3,75.
- (pasyw)
- Uzdrowienie: 20-139 ⇒ 25-161.
Aurelion Sol
- Center of the Universe (pasyw)
- Obrażenia zmniejszone z 16-120 do 12-120.
- Pełne wartości: 12/14/16/18/20/23/26/ 32/38/44/50/60/70/ 80/90/100/110/120
- Obrażenia zmniejszone z 16-120 do 12-120.
Azir
- Emperor’s Divide (R)
- Czas trwania ściany zwiększony z 3 sekund do 5 sekund.
- Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 175/325/475.
Corki
- Missile Barrage (R)
- Obrażenia zwiększone z 90/115/140 do 90/125/160.
Ezreal
- Mystic Shot (Q)
- Przelicznik AD: 110% ⇒ 120%.
Garen
- Judgment (E)
- Obrażenia zależne od poziomu bohatera: 0-6,6 ⇒ 0-8,2.
Gnar
- Mega Gnar: Boulder Toss (Q)
- Przelicznik obrażeń: 120% ⇒ 140% całkowitego AD.
- Mega Gnar: Wallop (W)
- Obrażenia fizyczne: 25/45/65/85/105 ⇒ 25/55/85/115/145.
Graves
- Quickdraw (E)
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund ⇒ 16/15/14/13/12 sekund.
Heimerdinger
- Hextech Micro-Rockets (W)
- Obrażenia na strzał: 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170.
- CH-3X Lightning Grenade (R + E)
- Obrażenia: 150/250/350 (+75% AP) ⇒ 100/200/300 (+60%).
Jayce
- Shock Blast (Cannon Q)
- Obrażenia zwiększone z 55/105/155/205/255/305 do 55/110/165/220/275/330.
Kalista
- HP na poziom zwiększone z 89 do 100.
- Pancerz na poziom zwiększony z 3,5 do 4.
Kassadin
- Bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 340 do 335.
Nami
- Tidecaller’s Blessing (E)
- Teraz wzmacnia ataki podstawowe i umiejętności.
- Wskazówka notuje, że zadaje 33/35/37/39/41/43/45/47/49/ 50/52/54/56/58/60/62/64/66% obrażeń dla wrogów niebędących bohaterami podczas wzmocnienia obszaru efektów umiejętności.
Sejuani
- HP na poziom zwiększone z 95 do 100.
- Fury of the North (pasyw)
- Bonusowy pancerz zwiększony z 35% do 50%.
- Bonusowe MR zwiększone z 35% do 50%.
- Permafrost (E)
- Obrażenia zwiększone z 40/80/120/160/200 do 40/90/140/190/240.
Shaco
- Two-Shiv Poison (E)
- Obrażenia: 70-170 (+80% bonusowego AD) (+60% AP) ⇒ 70-170 (+70% bonusowego AD) (+55% AP).
- Koszt many: 50-70 ⇒ 65.
Shyvana
- Flame Breath (E)
- Obrażenia przy trafieniu zwiększone z 3,25% maksymalnego HP do 2,75% maksymalnego HP.
- Limit obrażeń potworów zwiększony ze 100 do 150.
Sylas
[Zobacz szczegóły na temat minireworku Sylasa].
- Statystyki podstawowe
- Bazowe HP zmniejszone z 585 do 525.
- HP na poziom zwiększone z 95 do 115.
- Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 27.
- Pancerz na poziom zwiększony z 3 do 4.
- MR zmniejszone z 39 do 32.
- MR na poziom zwiększone z 1,25 do 1,75.
- Petricite Burst (pasyw)
- Maksymalna liczba ładunków zwiększona z 2 do 3.
- Zasięg AoE zmniejszony z 400 do 300.
- Przelicznik AP obrażeń dla pierwszego celu zwiększony z 20% do 25%.
- Chain Lash (Q)
- Bazowe obrażenia zmienione z 45/70/95/120/145 (+60% AP) na 40/55/70/85/100 (+40% AP).
- Drugorzędne obrażenia zmienione z 45/70/95/120/145 na 60/105/150/195/240 (+80% AP).
- Długość spowolnienia zmniejszona z 2 sekund do 1,5 sekundy.
- Cooldown zwiększony z 9/8/7/6/5 sekund do 10/9/8/7/6 sekund.
- Obrażenia minionów zmniejszone z 55% do 40%.
- Kingslayer (W)
- Cooldown zmieniony z 14/13,5/13/12,5/12 sekund na 14/12,5/11/9,5/8 sekund.
- Mana zwiększona z 45/45/50/55/60 do 70/80/90/100/110.
- Obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 (+65% AP) do 65/100/135/170/205 (+85% AP).
- Przelicznik AP uzdrowienia zmniejszony z 60% do 50%.
- Usunięto mnożnik AP, jeśli wróg ma mniej niż 40% HP.
- Bazowe uzdrowienie zmienione z 70/90/110/130/150 (+50% AP) na 30/60/90/120/150 (+60% AP).
- Mnożnik uzdrowienia przy mniej niż 40% HP zmniejszony z 75% do 50%.
- Uzdrowienie zawsze się aktywuje, nie trzeba już trafić bohatera, by się uzdrowić.
- Abscond / Abduct (E)
- Cooldown zmieniony z 14 na 14/13/12/11/10 sekund.
- Nie daje już tarczy.
- Obrażenia zwiększone z 70/85/100/115/130 (+20% AP) do 80/130/180/230/280 (+100% AP).
Varus
- Piercing Arrow (Q)
- Cooldown zmniejszony z 20/18/16/14/12 sekund do 18/16/14/12/10 sekund.
- Redukcja cooldownu po detonacji stacków Blight zmniejszona z 4 sekund do 3 sekund.
Vi
Zyra
- Grasping Roots (E)
- Siła spowolnienia rośliny zmniejszona z 30% do 25%.
- Spowolnienie z wielu roślin stackuje się do 2 razy.
Przedmioty
Edge of Night
- AD zwiększone z 50 do 55.
Serrated Dirk
- AD zwiększone z 25 do 30.
Spellthief’s Edge
- Teraz daje +25% bazowej regeneracji many.
Frostfang
- Teraz daje +50% bazowej regeneracji many.
Shard of True Ice
- AP zmniejszone z 60 do 45.
- Zdrowie zmniejszone z 150 do 100.
- Teraz daje +100% bazowej regeneracji many.
Steel Shouldeguards
- Teraz daje +25% bazowej regeneracji zdrowia.
Runesteel Spaulders
- Teraz daje +50% bazowej regeneracji zdrowia.
Pauldrons of Whiterock
- Teraz daje +100% bazowej regeneracji zdrowia.
Relic Shield
- Teraz daje +25% bazowej regeneracji zdrowia.
Targon’s Buckler
- Teraz daje +50% bazowej regeneracji zdrowia.
Bulwark of the Mountain
- AP zmniejszone z 40 do 25.
- Teraz daje +100% bazowej regeneracji zdrowia.
Spectral Sickle
- Teraz daje +25% bazowej regeneracji many.
Harrowing Crescent
- Teraz daje +50% bazowej regeneracji many.
Black Mist Scythe
- AD zmniejszone z 35 do 25.
- Zdrowie zmniejszone z 150 do 100.
- Teraz daje +100% bazowej regeneracji many.
Runy
Eyeball Collection (D3)
- AD za eyeball zwiększone z 0,06 do 1,2.
- AP za eyeball zwiększone z 1 do 2.
- Całkowita liczba eyeball collection zmniejszona z 20 do 10.
- Eyeballs na bohatera zmniejszone z 2 do 1.
Teamfight Tactics
Nowe Małe Legendy
Nowe Małe Legendy w patchu 10.1: Tocker, Craggle i Flutterbug
Klasy i żywioły
Shadow
- Mnożnik dla 3 bohaterów zmniejszony z 70% do 60%.
Postacie
Amumu
- Pola zmienione z 2/3/4 na 3.
Annie
- Obrażenia Tibbersa zmienione z 150/300/1000 na 150/350/1500.
Ashe
- Obrażenia strzały zwiększone z 25/30/35% do 30/40/50%.
Azir
- Obrażenia żołnierzy zwiększone z 125/250/375 do 150/275/550.
Kindred
- Obrażenia zmniejszone z 150/325/650 do 150/300/600.
Lucian
- Liczba pocisków przywrócona z 9 do 10.
Malzahar
- Obrażenia puskląt zwiększone z 30/60/90 do 40/70/100.
Master Yi
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 25/50/75 do 50/75/100.
Nocturne
- Procent wyleczonych obrażeń zmniejszony z 40/60/80% do 40/50/60%.
Qiyana
- Czas trwania stuna zmieniony z 3/4/5 sekund na 3/3,5/4 sekundy.
Renekton
- Uzdrowienie zmniejszone z 150/225/300 do 150/175/200.
Senna
- Obrażenia przy trafieniu zmniejszone z 25/45/75 do 15/30/55.
Sivir
- Procentowe obrażenia zmienione z 100/125/150% na 120/130/140%.
Skarner
- Prędkość ataku zmieniona z 30%/65%/100% na 50/70/90%.
Yorick
- Zdrowie minionów przywrócone z 450/750/2000 do 600/1000/2000.
- Obrażenia minionów przywrócone z 150/200/250 do 100/200/300.
Varus
- Obrażenia zwiększone z 225/450/675 do 225/450/800.
Zyra
- Obrażenia rośliny zmniejszone z 70/80/90 do 55/65/75.
Zagłosuj w naszej ankiecie i wybierz bohatera 2019 roku: