Video dla leniwych, którym nie chce się czytać:
Przeczytaj również o innych sensacyjnych zmianach!
- Nowy wybór bohaterów – Click!
- Team Builder dla wszystkich kolejek
- Zmienione zasady wyboru bohaterów oraz banowania
- Ulepszenia gry rankingowej – Click!
- Dynamiczne grupy czyli solo Q w 2,3,4 a nawet 5 osób
- Bonus za grę w grupie
- Lepsze dobieranie graczy na wyższym poziomie
- Łatwiejsze gry o Awans
- Maestria Bohaterów i Warsztaty – Click!
- Warsztat Hextech – czyli ulepszenia skórek za darmo
- System skrzynek i kluczy (np. odblokowanie za darmo skina na 7 dni)
- Społeczność – Click!
- System klubów (klanów)
- Grupy kolejkowe
- Aplikacja na telefony “znajomi”
- Aktualizacja klienta – Click!
- Klient o serwer Alpha
- Zapisy do klienta Alpha
- Encyklopedia sezonu 6 How2Play – wszelkie patchnote, opisy oraz omówienia – Click!
Zanim zaczniesz czytać
Przedsezon
Aktualizacje strzelców
Po naszych zmianach dotyczących molochów, chcemy przyjrzeć się bliżej ligowym strzelcom. Zamiast ich wyważać i próbować dopasowywać do obecnej mety, chcemy dać każdemu strzelcowi szczególną, niezależną od mety tożsamość, unikalną kartę przetargową, którą każdy z nich może wnieść do gry, aby wspomóc swoją drużynę albo lepiej przeciwdziałać wrogiej drużynie.
Corki
Corki nadal jest najbardziej magicznym ze strzelców, ale teraz dzielny bombardier dostaje minutę, aby zaszaleć – w momencie, gdy wraca do bazy.
Caitlyn
Cailtyn zajmuje się sprawą jako strzelec wyborowy z Piltover. Oblegaj struktury przeciwników i ścigaj uciekających wrogów.
Przedmioty dla strzelców
Proponujemy więcej możliwości wyboru, co do tego, z kim (lub z czym) chcecie się zmierzyć oraz jak dzięki temu wyborowi możecie wnieść coś od siebie do swojej drużyny. Jeśli więc chcecie być samotnym strzelcem pojedynkującym się jeden na jeden na obrzeżach pola walki albo wolicie zwinnie rzucać czary, albo wreszcie chcecie stać się machiną oblężniczą kruszącą wieże, dajemy Wam przedmioty, dzięki którym będziecie mogli osiągnąć cele, które sobie założycie.
Stworzyliśmy ogólnikową kategoryzację przedmiotów dla strzelców, aby jasno przekazać, dlaczego i kiedy moglibyście chcieć kupić dany przedmiot. Niektóre z nich zmieniły się jedynie trochę, ale inne przerobiliśmy w sposób znaczący, aby lepiej współgrały z resztą. Poniżej stosownie oznaczyliśmy nowe przedmioty (oraz te, które przerobiliśmy w sposób znaczący), jak również te, w których dokonaliśmy większych zmian.
Obrażenia
Jak mogę zadawać obrażenia? Czarami? Atakami? Tym i tym?
ZAKTUALIZOWANE
ZŁODZIEJ ESENCJI
Używam czarów. Dużo czarów.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
OSTRZE NIESKOŃCZONOŚCI
Po prostu lubię duże liczby.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
OSTRZE ZNISZCZONEGO KRÓLA
Wykańczam swoje cele po kolei.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Prędkość ataku
- Kradzież życia
MNOŻNIKI
Jak mogę wziąć swoje obrażenia… i je zwiększyć?
PODSUMOWANIE:
- Prędkość ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
ZAKTUALIZOWANE
KOSA STATIKKA
Chcę szybciej pozbywać się wrogich stworów w alejach… dzięki elektryczności!
PODSUMOWANIE:
- Prędkość ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
- Prędkość poruszania
NOWE
OGNISTA ARMATA
Prowadzę całodzienne oblężenia.
PODSUMOWANIE:
- Prędkość ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
- Prędkość poruszania
ZAKTUALIZOWANE
HURAGAN RUNAAN
Zlikwiduję wszystkich dookoła!
PODSUMOWANIE:
- Prędkość ataku
- Szansa na trafienie krytyczne
- Prędkość poruszania
WYBÓR CELÓW
Kogo powinno się wyeliminować?
NOWE
ŚMIERTELNE PRZYPOMNIENIE
Dziś nikt nie leczy.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
Kto mnie atakuje?
KRWIOPIJEC
Potrzeba mi tylko trochę ochrony zanim się rozkręcę.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Kradzież życia
ZAKTUALIZOWANE
RTĘCIOWY BUŁAT
Przestań mnie ogłuszać!
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Odporność na magię
- Kradzież życia (!)
NOWE
TANIEC ŚMIERCI
Najlepszą obroną jest atak.
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Czas odnowienia
KLUCZOWE SPECJALIZACJE
Podczas tego przedsezonu aktualizujemy specjalizacje tak, aby oferowały konkretne wybory, które będą miały rzeczywisty wpływ na grę, zamiast całej masy obecnych, drobnych, mikro-matematycznych optymalizacji. Każdy kolejny „rząd” specjalizacji będzie coraz ważniejszy, kończąc się w 6. rzędzie „kluczową specjalizacją”, która będzie w sposób fundamentalny wpływać na wasz sposób gry danym bohaterem. Uzależniając siłę w grze od podejmowanych decyzji, specjalizacje powinny mieć wpływ na Wasz styl gry i dlatego chcemy dać wiele ścieżek specjalizacyjnych większości bohaterów w grze.
HEROLD
Nie jest żadną tajemnicą, że gracze, którzy udają się do górnej alei, mogą czuć się odizolowani, nie mając w pobliżu smoka. Zamiast wywracać mapę do góry nogami, badamy sposoby sprawienia, żeby północna część mapy była bardziej istotna – tak, aby gracze z górnej alei mogli poczuć, że współpracują ze swoim zespołem przed 15 minutą gry.
Szczegóły wciąż są dopracowywane, ale możecie się spodziewać spotkać kogoś nowego na Summoner’s Rift we wczesnej fazie gry. Pokonajcie go, a otrzymacie pojedyncze wzmocnienie dające przewagę we wcześniejszej fazie gry.
WIZJA
Mamy dwojakie cele, jeżeli chodzi o wizję. Po pierwsze, nadal chcemy, aby zapewnianie wizji było wysiłkiem drużynowym, a po drugie, dążymy do tego, aby stała się ona bardziej dynamiczna. W pierwszym przypadku wprowadzamy darmowe rozwinięcia talizmanów dla wszystkich, natomiast dla przedmiotów 2 poziomu dla wspierających wprowadzamy możliwość rozbudowania ich do albo przedmiotów poziomu 3 (z silnymi „użyciami”), albo efektywnych kamieni widzenia. W drugim przypadku usuwamy Totemy Ukrycia ze sklepu, więc zespoły będą zmuszone do polegania na Totemach Wizji (i na Kuli Jasnowidzenia!) w celu uzyskania kontroli nad wizją na mapie. Jednakże w tandemie z tą zmianą wprowadzamy nową funkcję w postaci „resztek” totemu, gdy ten zostaje zniszczony. Dając Wam możliwość widzenia „ciał” totemów, które odeszły z tego świata, umożliwiamy wam uzyskanie większej wiedzy dotyczącej zwyczajów wizyjnych, zarówno waszych, jak i waszych przeciwników.
Od teraz, gdy totem zostanie zniszczony, pozostawia za sobą swoje „ciało”. Funkcja ta pozwoli Wam lepiej poznać sposób używania totemów przez Waszych przeciwników oraz przez Waszych kolegów z drużyny.
Talizmany
Talizmany ulepszają się teraz automatycznie i rosną w siłę wraz z poziomami Twojego bohatera. Niebieski Talizman został usunięty, ale Żółty działa teraz tak jak dawniej (2 totemy) lub może zostać zamieniony na talizman zwiadowczy, który może stworzyć totem z 1 punktem zdrowia o nieograniczonym czasie działania. Czerwony Talizman „odkrywa” teraz wszystkie jednostki (potwory, bohaterów, totemy), które przeskanuje, działając zarówno jak wykrywacz jak i „sprawdzacz” zarośli. Czerwony Talizman może zostać zamieniony w prywatny radar, który będzie podążał za Twoim bohaterem przez chwilę, wykrywając i dezaktywując wszystkie wykryte totemy.
Kamienie Widzenia
Przedmioty dla wspierających, które zapewniają przychód złota, mogą teraz zostać rozbudowane do pełnoprawnych przedmiotów poziomu 3 (z silnymi „użyciami”) albo do bardzo efektywnych kamieni widzenia z przychodem złota. Dodatkowo, Rubin Widzenia będzie obniżał czas odnowienia wszystkich przedmiotów z „użyciami”. Możecie więc albo skupić się tylko na przedmiotach z „użyciami”, albo ukończyć Kamień Widzenia, a później skupić się na tradycyjnych przedmiotach dla wspierających – z obrażeniami lub ze statystykami obronnymi.
NOWE PRZEDMIOTY POCZĄTKOWE
Za wyjściowe, ogólne przedmioty początkowe służy zestaw Dorana (Ostrze, Pierścień i Tarcza), a dla tych, którzy poszukują czegoś bardziej wyspecjalizowanego do realizacji swoich planów we wczesnej fazie gry, przygotowaliśmy nowe przedmioty. Czy chcesz być bardziej agresywny w alei? A może potrzebujesz przedmiotu obronnego do farmienia? Albo czegoś pomiędzy? Wszystkim się zajmiemy.
KOSA
PODSUMOWANIE:
- Obrażenia od ataku
- Życie przy trafieniu
NOWE
TAJEMNICZA PIECZĘĆ
PODSUMOWANIE:
- Moc umiejętności
- Zwiększone leczenie z Mikstur
- Mana
NOWE
TALIZMAN ŁOWCY
PODSUMOWANIE:
- Regeneracja Many w Dżungli
ZAKTUALIZOWANE
MACZETA ŁOWCY
PODSUMOWANIE:
- Kradzież życia przeciwko potworom
NOWE
NÓŻ TROPICIELA
PODSUMOWANIE:
- Kradzież życia przeciwko potworom
- Regeneracja Many w Dżungli
NOWE PRZEDMIOTY PODTRZYMUJĄCE
Mikstury zdrowia podrożeją i staną się zakupem dla tych, którzy potrzebują jedynie trochę podtrzymywania, aby przetrwać początkową fazę gry. Długoterminowe podtrzymywanie zawarliśmy w miksturach, które można ponownie napełnić (i ich dalszych rozwinięciach), aby utrwalić ich tożsamość (gdyż wcześniej mieliśmy… Kryształową Piersiówkę i mikstury, które razem służyły za zestaw startowy nakierowany na podtrzymywanie). Mikstury many z kolei zostaną usunięte. Powód tej decyzji związany jest z naszą ogólną filozofią dotyczącą przedmiotów początkowych. 100 pkt. many ma tendencję do faworyzowania niektórych bohaterów ponad innych (koszty many są wyważane w odniesieniu do danego bohatera w sposób indywidualny) i efektywność takiego zakupu może się bardzo zmieniać. Usuwając mikstury many możemy lepiej bilansować koszty umiejętności bohaterów z regeneracją many, a jednocześnie optymalizować cały system związany z podtrzymywaniem.
USUNIĘTE
MIKSTURA MANY
ZAKTUALIZOWANE
MIKSTURA ZDROWIA
PODSUMOWANIE:
- NOWA CENA: 50 złota
NOWE
ODNAWIALNA MIKSTURA
PODSUMOWANIE:
- Zużywa ładunek i przywraca trochę zdrowia w ciągu kilku sekund. Przechowuje do 2 ładunków, które odnawiają się, ilekroć odwiedzisz sklep.
NOWE