League of Legends r.

PBE 10.2 – 7 stycznia – ponownie możemy testować minirework Wukonga

Pierwsza aktualizacja w nowym cyklu niestety nie przyniosła żadnych nowości. Powrócił jednak minirework Wukonga.

Minirework Wukonga

Zobacz poprzednie propozycje zmian:

Stone Skin (pasyw)

  • Na 3 sekundy po wyjściu z krzaków lub opuszczeniu niewidzialności Wukong otrzymuje tarczę na obrażenia fizyczne, o wartości odpowiadającej 12% jego maksymalnego zdrowia. Efekt może zostać załączony raz na 10 sekund.
  • Nie zapewnia już bonusowych odporności zależnych od pobliskich wrogich bohaterów.

Stary pasyw Wukonga zapewniał mu wiele ukrytej mocy w walkach drużynowych w późnej fazie gry, która była trudna do zauważenia i docenienia – przez co wydawał się praktycznie bezużyteczny we wczesnej fazie laningu. Nowa umiejętność zapewni Wukongowi przestrzeń do agresywnych wymian, których normalnie w ogóle by nie rozważał.

Wartości są dostrojone tak, by zachęcić Wukonga do dłuższej walki za pomocą sprytnych zagrań z krzakami i dobrze dobranego w czasie [W], by otrzymać dwie tarcze w jednej walce. Wukong będzie mógł również uniknąć trochę obrażeń od potworów w dżungli, które znajdują się niedaleko krzaków. Powinno to zapewnić to nową formę ekspresji umiejętności i maestrii, które wzbogacą unikalny, “tricksterowy” styl gry Wukonga.

Wuju Strike (Q)

  • Koszt many zmniejszony z 40 do 25.
  • Cooldown zmniejszony z 9/8/7/6/5 sekund do 8/7/6/5/4 sekund.
  • Obrażenia zmienione z 10/40/70/100/130 (+1/1,1/1,2/1,3/1,4 całkowitego AD) na 1 AD +20/40/60/80/100 obrażeń (+ 0,5 bonusowego AD).

W związku z tym, że jest to podstawowe narzędzie do tradingu i CS-owania, Riot zmniejsza jego koszt i cooldown, by Wukong mógł pewniej poke’ować i farmić w niekorzystnych match-upach. Uproszczony zostaje także model zadawania obrażeń, ponieważ stary był nieco zagmatwany. Zaklęcie nakłada teraz bonusowe obrażenia na podstawowy atak Wukonga. Zauważcie, że obrażenia na pierwszym poziomie [Q] zostały podwojone z 10 do 20.

Warrior Trickster (W)

  • Natychmiastowo dashuje w kierunku kursora gracza zamiast dalekozasięgowego blinka.
    • Zasięg: 350.
    • Prędkość: 1200.
    • Nie może dashować przez ściany.
  • Klon jest teraz traktowany jak nieruchomy bohater i będzie atakować pobliskich wrogów, priorytetyzując ostatniego przeciwnika, któremu Wukong zadał obrażenia.
    • Ataki klona zadają skalujące się obrażenia w wysokości 60-100% AD Wukonga zależnie od poziomu umiejętności. Nakładają efekty przy trafieniu, ale nie mogą trafić krytycznie.
    • Przy pojawieniu się klon wygląda identycznie jak animacja Wukonga, następnie animacja odpowiada tej, którą Wukong widzi po wciśnięciu klawisza “S”.
  • Cooldown zwiększony z 18/16/14/12/10 sekund (od momentu zniknięcia klona) do 24/21/18/15/12 sekund (od momentu początku castowania).
  • Czas trwania niewidzialności zmniejszony z 1,5 sekundy do 1 sekundy.

Początkowo na PBE możliwe są bugi związane z klonem.

Dash w dowolnym celu otwiera przed Wukongiem nowe możliwości do ogrania przeciwników. Pozwala zarówno na wykorzystanie defensywne przez unik, jak i agresywne przepozycjonowanie na tyły wroga podczas chaotycznego teamfightu. Klon Wukonga świetnie sprawdza się także do tankowania potworów w jungli.

Nimbus Strike (E)

  • Teraz zadaje obrażenia magiczne zamiast fizycznych (ale skaluje się z AD, nie AP).

Ta zmiana zwiększy obrażenia Wukonga na wczesnym etapie gry i sprawi, że wrogom trudniej będzie się budować na tę postać (samo kupienie pancerza może nie być wystarczające). Nieco to jednak osłabi obrażenia na późnym etapie gry przy budowaniu lethality.

Cyclone (R)

  • Częstotliwość obrotów zwiększona do 0,25 sekundy z 0,5 sekundy (obrażenia na obrót zostały zmniejszone o połowę).
  • Obrażenia przy każdym obrocie nakładają Conquerora.
  • Przelicznik obrażeń zwiększony z 1,1 do 1,25 AD na sekundę.
  • Bonusowa prędkość ruchu zmieniona na stałe 30/40/50%.
  • Buff prędkości ataku z E odnawia się, gdy ult jest aktywny.
  • Wukong może teraz przerwać wcześniej R przez użycie innej umiejętności lub ponowne użycie R.

Ult ma wydawać się lepszy w używaniu i ładować się przez cały czas trwania.