League of Legends r.

Kolejne zmiany Wukonga – będzie mógł teraz przechodzić przez wąskie ściany na W

Meddler przedstawił kolejne zmiany Wukonga, które dziś pojawią się na PBE.

Przeczytaj o kontekście i celach zmian Wukonga (szczegóły na temat każdej umiejętności):

Minirework Wukonga: przerywalny ult, autoatakujące klony

Dotychczas testowane zmiany

Pasyw – Strength of Stone

(Wcześniej: Stone Skin)

Crushing Blows

  • Kiedy Wukong lub jeden z jego klonów zadaje obrażenia wrogiemu bohaterowi, nakłada stack Crushing Blows temu celowi. Cele otrzymują o 4% większe obrażenia od Wukonga i jego klonów za każdy stack Crushing Blows (maksymalnie 5 stacków).
  • Animacja początkowo jest mała, z każdym stackiem robi się coraz większa.

Stone Skin

  • Kiedy więcej niż trzech wrogich bohaterów jest widocznych w odległości 1400 jednostek, Wukong otrzymuje pancerz i odporność na magię o wartościach 20 + 2 za poziom + 0,2 × odpowiednio bonusowy pancerz/odporność na magię. Bonus trwa 6 sekund i odnawia się, jeżeli bohaterowie pozostają blisko. Obecnie przy aktywacji używa animacji Gargoyle’s Stoneplate.

Q – Golden Magical Staff

(Wcześniej: Crushing Blow)

  • Teraz posiada pasyw, który daje Wukongowi 125 zasięgu na kolejny autoataku po tym, jak użyje on umiejętności (nie tylko Q).
  • Zadaje 20-100 bonusowych obrażeń magicznych zamiast 10-130 (+0,4 AD) bonusowych obrażeń fizycznych. Uzdrawia się o 20-60 (+0,25 AD) zdrowia (na stworach połowa wartości), zamiast rozrywać pancerz celu.
  • Obrażenia: 20/40/60/80/100 ⇒ 20/35/50/65/80.
  • Teraz ma też przelicznik 20% AD.

W – Warrior Trickster

(Wcześniej: Decoy)

  • Stworzony klon teraz atakuje pobliskich wrogów, zadając 50% obrażeń Wukonga, zamiast eksplodować i zadawać obrażenia magiczne.
  • Czas trwania klona zwiększony do 2,5-5 sekund (czas trwania niewidzialności Wukonga niezmieniony).
  • Wukong tworzący klona i Wukong wciskający przycisk “S” (zaprzestanie ruchu) wyglądają teraz identycznie dla wroga (co ma pomóc w jego zmyleniu).
  • Zasięg dasha Wukonga podczas castowania W zwiększony do 200 jednostek ze 100.
  • Cooldown: 16-8 sekund zamiast 18-10 sekund.
  • Cooldown rozpoczyna się teraz przy śmierci klona, nie przy jego stworzeniu.

E – Nimbus Strike

  • Klony są w pełni interaktywne.
  • Klony będą mogły blokować skillshoty.
  • Klony istnieją tylko podczas dasha.
  • Wyszukuje drugorzędne cele w znacznie większym obszarze dookoła pierwszego.
  • Wrogowie nie będą pewni, którym celem będzie Wukong, dopóki tam nie dotrze.
  • AD ratio zmniejszone do 0,5 z 0,8.
  • Nadal zapewnia attack speed.

R – Cyclone

  • Pozostałe umiejętności nie są już niedostępne podczas używania R. Jeżeli użyjesz innej umiejętności, natychmiastowo przerwie ona ulta. Pozwala to na łatwiejsze łączenie umiejętności, szczególnie gdy chcesz wcześniej skończyć ulta.

Dodatkowe zmiany

Będą testowane na PBE prawdopodobnie przez kolejne trzy tygodnie (od dzisiejszego wieczora). Po tym czasie zostaną albo wprowadzone na serwery live, albo zupełnie odrzucone.

Pasyw – Strength of Stone

  • Mnożnik obrażeń nie wpływa już na struktury (to, że kiedykolwiek wpływał, nie było zamierzone).
  • Mnożnik obrażeń nie zwiększa już nieuchronnych obrażeń (nigdy nie było to zamierzone).

Q – “PLACEHOLDER NAME”

  • Koszt many: 25-45 (nie zostało to uwzględnione przez Meddlera w poprzednim spisie zmian, jednak zostało dodane).
  • Nazwa umiejętności czeka na zmiany!

W – Warrior Trickster

  • Teraz castowany jest w kierunku kursora.
  • Teraz może przechodzić przez wąskie ściany.
  • Klon otrzymuje teraz buff prędkości ataku, jeżeli Wukong go ma podczas castowania W.
  • Klon otrzymuje teraz buff przy kolejnym uderzeniu, jeżeli Wukong go ma podczas castowania W.

R – Cyclone

  • Cooldown rozpoczyna się teraz natychmiastowo, więc działa z nim Presence of Mind. Nadal może być przerwany przez ponowne wciśnięcie R.
    Zmiana ta trafi na serwery live w patchu 9.11, ponieważ jest to bugfix.