r.

Minirework Wukonga: przerywalny ult, autoatakujące klony

Meddler przedstawia prototypowe zmiany Wukonga, które trafią na PBE.

Zobacz też:

Kontekst zmian Wukonga

  • Zmiany nastąpią głównie wokół rozgrywki Wukonga. Rzeczy takie jak aktualizacja wizualna, modelu i animacji nie są w tym momencie planowane. Możliwe są poprawki graficzne/dźwiękowe, by lepiej odwzorowywały nowe cechy umiejętności.
  • Użyte w prototypie grafiki zostały zapożyczone z innych postaci i przedmiotów.
  • Minirework nie pojawi się tak szybko na serwerach live.
  • Oprócz testów na PBE zmiany przejdą kontrolę wśród graczy zaproszonych do biura Riotu.
  • Riot zdaje sobie sprawę z bugów obecnych w zmienionych umiejętnościach. Nie powinny mieć znacznego wpływu w testach – rioter Meddler deklaruje, że zostaną one naprawione w momencie, gdy nastąpi właściwa część prac nad Wukongiem.
  • Przeliczniki nie przeszły przez bardzo rygorystyczne testy balansu. Gracze nie powinni zwracać większej uwagi na podawane liczby. Zamiast tego prototypowe zmiany Wukonga mają obrazować pewne mechaniki.

Cele zmian

  • Dodanie kilku możliwości oszukiwania wroga.
  • Zwiększenie satysfakcji z używania umiejętności.
  • Zwiększenie counterplayu Wukonga.
  • Skupienie się na obecnych i byłych graczach Wukonga bardziej niż na tych potencjalnych.
  • Uniknięcie fundamentalnych zmian takich rzeczy, jak różne rodzaje targetowania umiejętności (celem uniknięcia drastycznych zmian krzywej nauki postaci).
  • Uczynienie z Wukonga bruisera.

Umiejętności

Pasyw: Strength of Stone

(Wcześniej: Stone Skin)

Crushing Blows

  • Kiedy Wukong lub jeden z jego klonów zadaje obrażenia wrogiemu bohaterowi, nakłada stack Crushing Blows temu celowi. Cele otrzymują o 4% większe obrażenia od Wukonga i jego klonów za każdy stack Crushing Blows (maksymalnie 5 stacków).
  • Animacja początkowo jest mała, z każdym stackiem robi się coraz większa.

Stone Skin

  • Kiedy więcej niż trzech wrogich bohaterów jest widocznych w odległości 1400 jednostek, Wukong otrzymuje pancerz i odporność na magię o wartościach 20 + 2 za poziom + 0,2 × odpowiednio bonusowy pancerz/odporność na magię. Bonus trwa 6 sekund i odnawia się, jeżeli bohaterowie pozostają blisko. Obecnie przy aktywacji używa animacji Gargoyle’s Stoneplate.

Po co te zmiany?

  • Obecny pasyw Wukonga jest funkcjonalny, ale zapewnia niewielką satysfakcję.
  • Nadanie dwóch pasywów, by zwiększyć sprawowanie się w dwóch różnych sytuacjach.
  • W części defensywnej: dodanie przeliczników pancerza/MR przy jednoczesnym zwiększeniu potencjału defensywnego buildu.
  • W części ofensywnej: przeniesienie siły zestawu umiejętności z drużynowej na personalną. Dodatkowo umożliwienie nakładania obrażeń magicznych.

Q – Golden Magical Staff

(Wcześniej: Crushing Blow)

  • Teraz posiada pasyw, który daje Wukongowi 125 zasięgu na kolejny autoataku po tym, jak użyje on umiejętności (nie tylko Q).
  • Zadaje 20-100 bonusowych obrażeń magicznych zamiast 10-130 (+0,4 AD) bonusowych obrażeń fizycznych. Uzdrawia się o 20-60 (+0,25 AD) zdrowia (na stworach połowa wartości), zamiast rozrywać pancerz celu.

Po co te zmiany?

  • Zapewnienie nowych styli walki.
  • Umożliwienie częstszego dostępu do zwiększonego zasięgu ataku.
  • Zróżnicowanie stylu walki.
  • Pomoc z sustainem.

W – Warrior Trickster

(Wcześniej: Decoy)

  • Stworzony klon teraz atakuje pobliskich wrogów, zadając 50% obrażeń Wukonga, zamiast eksplodować i zadawać obrażenia magiczne.
  • Czas trwania klona zwiększony do 2,5-5 sekund (czas trwania niewidzialności Wukonga niezmieniony).
  • Wukong tworzący klona i Wukong wciskający przycisk “S” (zaprzestanie ruchu) wyglądają teraz identycznie dla wroga (co ma pomóc w jego zmyleniu).
  • Zasięg dasha Wukonga podczas castowania W zwiększony do 200 jednostek ze 100.
  • Cooldown: 16-8 sekund zamiast 18-10 sekund.
  • Cooldown rozpoczyna się teraz przy śmierci klona, nie przy jego stworzeniu.

Po co te zmiany?

  • Dodanie nowej możliwości oszukiwania wroga.
  • Zwiększenie zasięgu dasha odpowiada zwiększeniu pasywnemu zwiększeniu zasięgu ataku na AA.
  • Uczynienie obrażeń klona istotniejszymi w grze.

E – Nimbus Strike

  • Klony są w pełni interaktywne.
  • Klony będą mogły blokować skillshoty.
  • Klony istnieją tylko podczas dasha.
  • Wyszukuje drugorzędne cele w znacznie większym obszarze dookoła pierwszego.
  • Wrogowie nie będą pewni, którym celem będzie Wukong, dopóki tam nie dotrze.
  • AD ratio zmniejszone do 0,5 z 0,8.
  • Nadal zapewnia attack speed.

Po co te zmiany?

  • Dodanie nowej możliwości oszukiwania wroga.
  • Zmniejszenie przeliczników AD, by przenieść jego moc gdzie indziej oraz zmniejszyć zależność buildu od przedmiotów AD.
  • Buildy AD nie powinny przyćmiewać innych, równie wartościowych.

R – Cyclone

Pozostałe umiejętności nie są już niedostępne podczas używania R. Jeżeli użyjesz innej umiejętności, natychmiastowo przerwie ona ulta. Pozwala to na łatwiejsze łączenie umiejętności, szczególnie gdy chcesz wcześniej skończyć ulta.

Po co te zmiany?

  • Zwiększenie użyteczności.