Riot Lutzburg przedstawił kolejną propozycję zmian Wukonga.
Nie mamy jeszcze informacji, kiedy zmiany trafią na serwery live.
Cele zmian
- Danie Wukongowi nowych narzędzi i przestrzeni do aktywnej gry podczas fazy na linii.
- Wprowadzenie poprawek jakościowych.
- Przeniesienie siły Wukonga nieco w kierunku early game z late game (nie całkowicie – w tym momencie Wukong ma bardzo dużą różnicę win rate zależnego od czasu gry: przed pojawieniem się Barona jego win rate wynosi 42%, po 35. minucie – aż 58%; zmiany mają nieco wyrównać tę różnicę).
Plan zmian
Oto sposób, w jaki Riot Lutzburg wprowadzi zmiany do gry:
- Ponownie upewni się, że kierunek zmian jest właściwy (wewnętrznie i dla graczy).
- Określenie, które mechaniki wymagają zmian (jeśli jakiekolwiek).
- Balans zmian z pomocą zespołu zajmującego się balansem i testrów.
- Znalezienie lub stworzenie pasujących efektów wizualnych.
- Naprawienie około 25 bugów powstałych jako rezultat zmian.
Zmiany
Stone Skin (pasyw)
- [Usunięto] Wukong już nie otrzymuje odporności, gdy w pobliżu znajdują się wrodzy bohaterowie.
- [Nowość] Za każdym razem, kiedy Wukong jest niewidzialny dla wrogiej drużyny przez przynajmniej 1 sekundę, otrzymuje tymczasową tarczę od obrażeń fizycznych, której wartość jest zależna od jego maksymalnego zdrowia. Po kilku sekundach od ujawnienia tarcza znika.
Crushing Blow (Q)
- Koszt many zmniejszony z 30 do 40.
- Cooldown zmniejszony o 1 sekundę na wszystkich poziomach.
- [Nowość] Koszt umiejętności zostaje zwrócony, jeśli skill zabije jednostkę.
Decoy (W)
- Teraz natychmiastowo dashuje w kierunku kursora (zamiast blinka na niewielką odległość).
- Zasięg dasha: 350.
- Prędkość dasha: 1200.
- Dash nie może pokonywać ścian.
- Klon jest teraz traktowany jak nieruchomy bohater i atakuje pobliskich wrogów, priorytetyzując tych, którzy otrzymali obrażenia od Wukonga jako ostatni.
- Ataki klonów zadają obrażenia skalujące się z 50-100% AD zależnie od rangi umiejętności i nakładają efekty on-hit.
- Przy pojawieniu się klon wygląda identycznie jak animacja Wukonga.
- Klon pojawia się w identycznej animacji, co Wukong, animacja aktywuje się po wciśnięciu klawisza “S”.
Nimbus Strike (E)
- Zwiększono nieznacznie zasięg sprawdzania obecności celów trzeciorzędnych.
- Teraz zadaje obrażenia magiczne zamiast fizycznych.
Cyclone (R)
- Tick rate increased to every .25 sec from .5 (damage halved to compensate)
- Przelicznik obrażeń zwiększony z 1,25 AD/sekundę (z 1,1).
- Bonusowa prędkość ruchu jest teraz stała i wynosi 30% zamiast zmieniać się zależnie od czasu trwania (5-40%).
- Buff prędkości ataku E teraz zostaje przerwany, gdy R jest aktywne.
- Wukong może teraz wcześniej przerwać ulta, używając innej umiejętności lub ponownie wciskając klawisz “R”.