League of Legends r.

Minirework Wukonga: tarcza na pasywie, dash w kierunku kursora

Riot Lutzburg przedstawił kolejną propozycję zmian Wukonga.

Nie mamy jeszcze informacji, kiedy zmiany trafią na serwery live.

Cele zmian

  • Danie Wukongowi nowych narzędzi i przestrzeni do aktywnej gry podczas fazy na linii.
  • Wprowadzenie poprawek jakościowych.
  • Przeniesienie siły Wukonga nieco w kierunku early game z late game (nie całkowicie – w tym momencie Wukong ma bardzo dużą różnicę win rate zależnego od czasu gry: przed pojawieniem się Barona jego win rate wynosi 42%, po 35. minucie – aż 58%; zmiany mają nieco wyrównać tę różnicę).

Plan zmian

Oto sposób, w jaki Riot Lutzburg wprowadzi zmiany do gry:

  1. Ponownie upewni się, że kierunek zmian jest właściwy (wewnętrznie i dla graczy).
  2. Określenie, które mechaniki wymagają zmian (jeśli jakiekolwiek).
  3. Balans zmian z pomocą zespołu zajmującego się balansem i testrów.
  4. Znalezienie lub stworzenie pasujących efektów wizualnych.
  5. Naprawienie około 25 bugów powstałych jako rezultat zmian.

Zmiany

Stone Skin (pasyw)

  • [Usunięto] Wukong już nie otrzymuje odporności, gdy w pobliżu znajdują się wrodzy bohaterowie.
  • [Nowość] Za każdym razem, kiedy Wukong jest niewidzialny dla wrogiej drużyny przez przynajmniej 1 sekundę, otrzymuje tymczasową tarczę od obrażeń fizycznych, której wartość jest zależna od jego maksymalnego zdrowia. Po kilku sekundach od ujawnienia tarcza znika.

Crushing Blow (Q)

  • Koszt many zmniejszony z 30 do 40.
  • Cooldown zmniejszony o 1 sekundę na wszystkich poziomach.
  • [Nowość] Koszt umiejętności zostaje zwrócony, jeśli skill zabije jednostkę.

Decoy (W)

  • Teraz natychmiastowo dashuje w kierunku kursora (zamiast blinka na niewielką odległość).
  • Zasięg dasha: 350.
  • Prędkość dasha: 1200.
  • Dash nie może pokonywać ścian.
  • Klon jest teraz traktowany jak nieruchomy bohater i atakuje pobliskich wrogów, priorytetyzując tych, którzy otrzymali obrażenia od Wukonga jako ostatni.
  • Ataki klonów zadają obrażenia skalujące się z 50-100% AD zależnie od rangi umiejętności i nakładają efekty on-hit.
  • Przy pojawieniu się klon wygląda identycznie jak animacja Wukonga.
  • Klon pojawia się w identycznej animacji, co Wukong, animacja aktywuje się po wciśnięciu klawisza “S”.

Nimbus Strike (E)

  • Zwiększono nieznacznie zasięg sprawdzania obecności celów trzeciorzędnych.
  • Teraz zadaje obrażenia magiczne zamiast fizycznych.

Cyclone (R)

  • Tick rate increased to every .25 sec from .5 (damage halved to compensate)
  • Przelicznik obrażeń zwiększony z 1,25 AD/sekundę (z 1,1).
  • Bonusowa prędkość ruchu jest teraz stała i wynosi 30% zamiast zmieniać się zależnie od czasu trwania (5-40%).
  • Buff prędkości ataku E teraz zostaje przerwany, gdy R jest aktywne.
  • Wukong może teraz wcześniej przerwać ulta, używając innej umiejętności lub ponownie wciskając klawisz “R”.