Zobacz też:
- Wstępny projekt zmian Shaco: trafienie krytyczne na pasywie, Q bez przelicznika AP, przelicznik AD na E
- Zmiany Teemo w patchu 9.18: pięć grzybów na ulcie, łatwiejsza ich aktywacja
- Pantheon, Ryze i Kayle – jak radzą sobie po zmianach z 9.17?
- Jak ma się Aurelion po zmianach?
Świat LoL-a jest pełen przeróżnych niespodzianek. Na Summoner’s Rift możemy zobaczyć statuę Grompa, a rok temu pierwszą wzmianką o Kai’Sie był tajemniczy efekt wizualny (obecne [W] bohaterki), który zabijał Shelly Heralda. W jednym ze Spytaj Riot z 2016 roku dowiedzieliśmy się, że rioterzy naprawdę uwielbiają dodawać przeróżne easter eggi do gry.
Pewnym easter eggiem był również zwiastun Yuumi, który ujawniał Qiyanę. Wiadomo było, że wraz z tą drugą na mapie Runeterry pojawi się nowa frakcja – Ixtal ze stolicą Ixaocan. W pewnym momencie swojej międzyportalowej podróży, Magiczna Kotka trafiła do miejsca, którego nigdy więcej nie widziała: dzikiej dżungli. Jak się okazało po czasie – było to jedno z miejsc z Ixtal.
Niespodzianki zawsze wzmagały wyobraźnię graczy i podtrzymywały hype w grze. Czy zupełnie z nich zrezygnowano? Wygląda na to, że nie.
Riot HansAxel
Nie zrobiliśmy easter egga w grze dla Yuumi i Qiyany, ale to nie oznacza, że nie mamy go w zanadrzu. W rzeczywistości pracujemy nad jednym… Chodzi o to, że będziemy pracować nad fajnymi rzeczami, które naszym zdaniem lubicie oglądać i nie zawsze są takie same za każdym razem.
Wytężcie zmysły – być może tak będzie zapowiedziany “niestandardowy strzelec” w LoL-u… a może kolejny bohater?
Koniec login screenów
Przy okazji Riot HansAxel przypomniał nam, że czeka nas pożegnanie z kultowymi już login screenami, w których pojawiały się nowe postacie i ich animowane splash arty. Jest to spowodowane zmianą klienta gry – (kolejny raz) napisanego od nowa, tworzonego (kolejny raz) w trosce o graczy z zamysłem mniejszej ilości bugów.
Dostaliśmy obietnicę, że ilość pracy wkładanej w login screeny zostanie przekierowana w inną stronę. Zmiana zaowocowała już przy okazji reworku Pantheona: zamiast tradycyjnego animowanego splash arta pojawił się motyw muzyczny bohatera – w tym momencie ma 3,7 mln wyświetleń na YouTube. Dla porównania, login screen z Yuumi miał 463 tys. wyświetleń, a z Neeko – 1,3 mln wyświetleń. Czy to o czymś świadczy? Trudno powiedzieć.
Nowy klient testowany jest na PBE. Najpewniej znajdą się w nim same statyczne obrazki.