League of Legends r.

Jak ma się Aurelion po zmianach?

W patchu 9.17 Aurelion otrzymał dość duże zmiany. Jak wygląda jego sytuacja po wprowadzeniu minireworku na serwery live?

Zobacz też:

Aurelion po zmianach

RiotAzuBK wypowiedział się na temat Aureliona w patchu 9.17:

Widzimy wczesny spadek win rate ASola. Częściowo wynika to z tego, że ludzie na nowo uczą się grania mi i buildów, częściowo z tego, że grają nim nowi gracze, a częściowo z tego, że rzeczywiście został on nieco osłabiony.

Wypowiedź tę uzupełnił Meddler i przyznał, że rzeczywiście Aurelion wydaje się słabszy. Zmieniono jednak ważne elementy jego zestawu umiejętności, dlatego rioterzy zamierzają dać mu trochę czasu na ustatkowanie się na serwerach live. Ostatecznie może się okazać, że pod koniec patcha 9.17 będzie silniejszy niż wcześniej – w tym momencie gracze jedynie potrzebują czasu na ponowne nauczenie się sposobu grania nim.

W tym momencie win rate Aureliona według U.GG wygląda następująco (globalnie, na wszystkich rangach):

  • 9.17: 48,25%;
  • 9.16: 50,91%;
  • 9.15: 52,16%;
  • 9.14: 50,63%;
  • 9.13: 49,32%.

Aurelion Sol – zmiany w patchu 9.17

Center of the Universe (pasyw)

  • Obrażenia: 20/23/26/29/32/35/40/45/50/55/60/ 70/80/90/100/110/120/130 ⇒ 16/18/20/22/24/27/30/35/40/45/50/ 60/70/80/90/100/110/120.
  • Przelicznik AP: 18-35% (zależnie od poziomu) ⇒ 25%.
  • Kontrola tłumu wpływająca na działanie umiejętności nie dezaktywuje już Centrum Wszechświata.

Starsurge (Q)

  • Cooldown: 10 sekund ⇒ 11/10/9/8/7 sekund.
  • Prędkość ruchu: 10% ⇒ 20%.
  • Jeśli Aurelion Sol jest szybszy od swojej gwiazdy, przyśpiesza ona, aby za nim nadążyć.

Celestial Expansion (W)

  • [Nowość] Gdy Aurelion Sol spycha swoje gwiazdy na Zewnętrzny Kraniec, otrzymują one dodatkowe obrażenia i wysoką, ale spadającą prędkość. Po 3 sekundach – albo gdy Aurelion Sol użyje reaktywacji wcześniej – gwiazdy cofają się, a Aurelion Sol zyskuje 40% prędkości ruchu, która zanika w czasie 1,5 sekundy.
  • Cooldown: 6/5,5/5/4,5/4 sekundy ⇒ 8/6,5/5/3,5/2 sekundy.
  • Koszt many: 40 + 22/24/26/28/30 na sekundę ⇒ 70/80/90/100/110.

Comet of Legend (E)

  • Aurelion Sol nie otrzymuje już premii do szybkości ruchu, gdy przez pewien czas porusza się w jednym kierunku.
  • Zasięg: 3000/4000/5000/6000/7000 ⇒ 5500/6000/6500/7000/7500.
  • Cooldown: 60/55/50/45/50 sekund ⇒ 80/75/70/65/60 sekund.
  • Prędkość: 600 ⇒ 600/650/700/750/800.