Meddler przedstawił planowane zmiany Teemo.
Zobacz też:
- Wytężcie zmysły: rioter zapowiada, że w grze pojawi się easter egg
- Wstępny projekt zmian Shaco: trafienie krytyczne na pasywie, Q bez przelicznika AP, przelicznik AD na E
- Pantheon, Ryze i Kayle – jak radzą sobie po zmianach z 9.17?
- Jak ma się Aurelion po zmianach?
Kiedy zmiany Teemo wejdą do gry?
Wprowadzenie zmian na serwery live jest planowane na patch 9.18, czyli na 11 września.
Cel zmian
- Zwiększenie użyteczności i przejrzystości.
- Zlikwidowanie pewnych części wywołujących niepotrzebną frustrację.
Co się zmieni?
Zmiany te oparte są na wcześniejszej pracy nad Teemo.
Blinding Dart (Q)
- Oślepieni wrogowie widzą teraz na ekranie delikatną, zieloną poświatę, aby było dla nich jasne, że są oślepieni.
Move Quick (W)
- Ma teraz bardziej przejrzysty timer pozostałego okresu trwania buffa.
Noxious Trap (R)
- Grzyby teraz częściej sprawdzają obecność wrogów. W efekcie powinny się wydawać bardziej responsywne. Poprawiono także ich funkcjonalność, tak aby wróg poruszający się bardzo szybko nie mógł przez nie przejść bez ich aktywowania.
- Grzyby nie detonują się już na krabach, które nie są w walce. Dzięki temu grzyby na rzece będą bardziej praktyczne.
- Grzyby mogą się wielokrotnie odbić on innych grzybów, co pozwala na ich dalsze ustawienie.
- Maksymalna liczba grzybów: 3 na wszystkich poziomach ⇒ 3/4/5.