League of Legends r.

Viego, Zniszczony Król – przeliczniki

Poznajmy przeliczniki Viego!

Zobacz też:

Statystyki podstawowe

  • Bazowe HP: 560
  • HP na poziom: 95
  • Bazowa regeneracja HP: 1,4
  • Regeneracja HP na poziom: 0,14
  • Bazowa odporność na magię: 32
  • Odporność na magię na poziom: 1,25
  • Bazowe AD: 55
  • AD na poziom: 3,5
  • Bazowy pancerz: 30
  • Pancerz na poziom: 4
  • Prędkość ataku na poziom: 2,5
  • Bazowa prędkość ruchu: 340
  • Zasięg ataku: 225

Umiejętności

Sovereign’s Domination (pasyw)

Dusza wrogiego bohatera, który umarł w ciągu 3 sekund od ostatniego trafienia Viego, zmienia się w zjawę. Viego może zaatakować zjawę, by zawładnąć bohaterem. Przywraca sobie wtedy zdrowie o wartości (8 + 2% bonusowego AD + 1,25% AP + 200% bonusowej prędkości ataku) maksymalnego zdrowia celu i zyskuje dostęp do podstawowych umiejętności celu (bez ultimate’a), ataków i przedmiotów na 10 sekund. Ponadto zyskuje darmowe użycie swojej superumiejętności. Podczas używania cudzego ciała Viego zyskuje też 10% dodatkowej prędkości ruchu, jeśli porusza się w kierunku wrogich bohaterów.

Podczas zawładnięcia Viego zachowuje swój ultimate, czary przywoływacza i trinkety. Nie może używać aktywnych efektów przedmiotów czy przedmiotów do skonsumowania. Cooldowny efektów pasywnych przedmiotów są dzielone pomiędzy zawładnięciami.

Blade of the Ruined King (Q)

Koszt: brak.
Cooldown: 5/4,5/4/3,5/3 sekundy.

Biernie: ataki Viego zadają dodatkowe obrażenia o wartości 2/3/4/5/6% aktualnego zdrowia celu. Gdy Viego atakuje wroga, którego ostatnio trafił umiejętnością, zadaje 20% AD + 15% AP obrażeń fizycznych i przywraca 150% obrażeń w formie zdrowia. Ten bierny efekt działa też podczas używania ciała wroga. Drugie uderzenie może trafiać krytycznie, nakładać efekty przy trafieniu (ale nie podczas zawładnięcia wroga) i ma 175% efektywności leczenia przeciwko potworom w dżungli.

Bonusowe obrażenia przy trafieniu: min. 10/15/20/25/30.
Bonusowe obrażenia przy trafieniu: maks. 50 przeciwko potworom w dżungli.

Użycie: Viego wykonuje swoim mieczem pchnięcie w przód, zadając 30/40/50/60/70 + 50% AD obrażeń fizycznych wszystkim trafionym wrogom.

Czas rzucania umiejętności zmniejsza się z prędkością ataku. Zadaje dodatkowe 10 obrażeń potworom w dżungli.

Spectral Maw (W)

Koszt: brak.
Cooldown: 7 sekund.

Ładowanie umiejętności: Viego kumuluje mgłę, spowalniając się o 15%.

Rzucenie umiejętności: Viego doskakuje w przód i ciska mgłą. Zadaje 80/135/190/245/300 + 100% AP obrażeń magicznych i ogłusza pierwszego trafionego wroga o 25% na 1,25 sekundy (zależnie od czasu ładowania umiejęności)

Umiejętność otrzymuje 3 sekundy cooldownu, jeśli zostanie przerwana.

Harrowed Path (E)

Koszt: brak.
Cooldown: 14/12/10/8/6 sekund.

Viego rozciąga chmurę Czarnej Mgły wokół znajdującego się w pobliżu muru na 8 sekund. Będąc we mgle, Viego zyskuje kamuflaż, 20/22,5/25/27,5/30% prędkości ruchu i 30/35/40/45/50% prędkości ataku.

Heartbreaker (R)

Koszt: brak.
Cooldown: 120/100/80 sekund.

Viego opuszcza ciało, w którym akurat przebywa, i teleportuje się. Po przybyciu na miejsce atakuje znajdującego się w zasięgu wroga z najniższym poziomem zdrowia, [zadając mu 120% AD + 5% bonusowego AD] brakującego zdrowia celu w postaci dodatkowych obrażeń fizycznych i spowalniając go o 99%. Pozostali wrogowie znajdujący się w zasięgu zostają odrzuceni i otrzymują fizycznego obrażenia w wysokości 120% AD.

Ta umiejętność nakłada efekty przy trafieniu pierwszemu celowi i efekty umiejętności wszystkim pozostałym celom.