Potyczki Taktyczne r.

TFT: Galaktyki – zmiany zestawu (dziś wieczorem na PBE!)

Rioter Mortdog przedstawił zmiany trzeciego zestawu TFT. Pojawią się one na PBE dziś wieczorem.

Zobacz też:

Zmiany systemowe

Wypadanie bohaterów w sklepie

  • Poziom 5: 35/35/25/5/0% ⇒ 30/45/20/5/0%.
  • Poziom 6: 22/33/33/12/0% ⇒ 20/35/35/10/0%.
  • Poziom 7: 18/30/35//16/1% ⇒ 14/30/40/15/1%.
  • Poziom 8: 15/20/35/25/5% ⇒ 10/25/35/25/5%.

Skrzynki

  • Zmniejszono szansę na pojawienie się Spatuli w skrzynkach wypadających ze stworów.

Karuzela

  • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się karuzel z tylko defensywnymi opcjami.
  • Dodano nową wersję karuzeli: 3× B.F. Sword, 3× Needleesly Large Rod, 3× Tear of the Goddess.

Klasy i pochodzenia

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia

Celestial

  • Wszyscy sojusznicy uzdrawiają się o ilość zależną od obrażeń zadanych przez jednostki pochodzenia Celestial.
    • 2 jednostki: 10% ⇒ 12% obrażeń,
    • 4 jednostki: 20% ⇒ 25% obrażeń,
    • 6 jednostek: 45% ⇒ 50% obrażeń.

Chrono

Wszyscy sojusznicy otrzymują prędkość ataku co 4 sekundy.

  • 2 jednostki: 10% ⇒ 15% AS,
  • 4 jednostki: 35% AS,
  • 6 jednostek: 75% ⇒ 70% AS.

Dark Star

Kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, najbliższy sojusznik tego samego pochodzenia otrzymuje zwiększone obrażenia i poprzednie stacki tego efektu.

  • 3 jednostki: obrażenia zwiększone o 30%,
  • 6 jednostek: obrażenia zwiększone o 50% ⇒ 60%.

Infiltrator

Pasywnie: na początku walki jednostki klasy Infiltrator doskakują na tył terytorium wroga.

Jednostki pochodzenia Infiltrator otrzymują 60% prędkości ataku na 8 sekund ⇒ 6 sekund po rozpoczęciu walki.

Protector

Jednostki klasy Protector otrzymują tarczę skalującą się z maksymalnym zdrowiem na 3 sekundy za każdym razem, gdy rzucają zaklęcie.

  • 2 jednostki: tarcza o wartości 15% ⇒ 20% maksymalnego HP,
  • 4 jednostki: tarcza o wartości 30% ⇒ 40% maksymalnego HP.

Rebel

Na początku walki jednostki pochodzenia Rebel otrzymują tarczę na 8 sekund oraz zwiększone obrażenia za każdą sąsiadującą postać tego samego pochodzenia.

  • 3 jednostki: tarcza o wartości 125 oraz obrażenia zwiększone o 10%,
  • 6 jednostek: tarcza o wartości 200 obraz obrażenia zwiększone o 15% ⇒ 12%.

Sorcerer

Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną moc zaklęć.

  • 2 jednostki: 15% mocy zaklęć,
  • 4 jednostki: 40% mocy zaklęć,
  • 6 jednostek: 120% ⇒ 100% mocy zaklęć.

Sniper

Jednostki klasy Sniper zadają obrażenia zwiększone o 10% ⇒ 12% za każde pole odległości pomiędzy daną jednostką tej klasy a jej celem. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.

Vanguard

Jednostki klasy Vanguard otrzymują bonusowy pancerz.

  • 2 jednostki: 60 pancerza,
  • 4 jednostki: 300 ⇒ 250 pancerza.

Postacie

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie

Super Mech

  • Prędkość ataku: 0,8 ⇒ 0,75.

1 szt. złota

Caitlyn

  • Obrażenia umiejętności: 800/1200/2400 ⇒ 700/1000/3000.

Fiora

  • Mana: 0/100 ⇒ 0/85.

Graves

  • Zdrowie: 600 ⇒ 650.

Jarvan IV

  • Bonus prędkości ataku z umiejętności: 40/50/60% ⇒ 50/60/70%.

Poppy

  • Obrażenia umiejętności: 100/175/300 ⇒ 100/175/250.

Twisted Fate

  • Obrażenia umiejętności: 200/250/350 ⇒ 175/250/400.

Xayah

  • AD: 50 ⇒ 55.
  • Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 0,75.

2 szt. złota

Blitzcrank

  • Obrażenia umiejętności: 250/350/800 ⇒ 250/400/900.

Darius

  • Pancerz: 30 ⇒ 35.

Mordekaiser

  • Zdrowie: 700 ⇒ 650.
  • Tarcza: 400/600/1000 ⇒ 350/500/900.

Rakan

  • Obrażenia umiejętności: 150/250/350 ⇒ 175/275/450.

Sona

  • Uzdrowienie: 160/200/240 ⇒ 150/200/250.

Xin Zhao

  • Mana: 0/55 ⇒ 0/50.

3 szt. złota

Ashe

  • Mana: 50/150 ⇒ 50/125.

Rumble

  • Mana: 0/65 ⇒ 0/60.

Shaco

  • Obrażenia umiejętności: 300%/350%/500% ⇒ 250%/325%/500%.

Vi

  • Obrażenia umiejętności: 450/650/1300 ⇒ 400/600/1200.

4 szt. złota

Cho’Gath

  • Obrażenia umiejętności: 150/225/1500 ⇒ 150/250/2000.

Fizz

  • Mana: 70/150 ⇒ 80/150.
  • Zmniejszono czas castowania oraz zwiększono prędkość pocisku.

Irelia

  • Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.

Kayle

  • Mana: 0/80 ⇒ 0/70.

Vel’Koz

  • Obrażenia umiejętności: 300/450/2000 ⇒ 350/500/2000.

Wukong

  • Obrażenia umiejętności: 350/500/2000 ⇒ 250/450/2000.
  • Czas trwania ogłuszenia: 2,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
  • Prędkość ruchu podczas umiejętności zredukowana o 20%.

5 szt. złota

Aurelion Sol

  • Zdrowie: 1000 ⇒ 950.
  • Mana: 40/60 ⇒ 30/60.
  • Obrażenia umiejętności: 80/150/750 ⇒ 75/125/750.

Ekko

  • AD:  65 ⇒ 60.

Lulu

  • Mana: 90/150 ⇒ 75/150.

Miss Fortune

  • Naprawiono błąd, przez który MF otrzymywała podwójny benefit z AP.
  • Mana: 0/120 ⇒ 50/175.
  • Ulepszenie: nieuchronne obrażenia ⇒ więcej fal.
  • Zmniejszono rozmiar stożka po ulepszeniu.

Thresh

  • Zdrowie: 1000 ⇒ 950.
  • Mana: 40/100 ⇒ 0/75.
  • Mana przy przyciągnięciu: 30/60/150 ⇒ 10/40/200.
  • Nie daje sobie już bonusowej many przy castowaniu.
  • Przyciągnięte jednostki nie aktywują już bonusów klas i pochodzeń (zgodnie z zamierzeniem).

Przedmioty

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Deathblade

  • Liczba początkowych ładunków: 3 ⇒ 2.

Morellonomicon

  • Podpalenie: 18% ⇒ 20%.

Red Buff

  • Podpalenie: 18% ⇒ 20%.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Malphite’a naliczała podwójną wartość AP.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia Miss Fortune naliczały podwójną wartość AP.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Mordekaisera nie naliczała AP.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że uzdrowienie nie było blokowane przez podpalenie Red Buffa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Sona mogła uzdrowić ten sam cel wiele razy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk Ashe przechodził przez pierwszą postać.
  • Efekty Void i Demolitionist teraz działają poprawnie w trakcie śmierci postaci, która rzuciła umiejętność.
  • Umiejętność Lux nie trafia już innych plansz (tak, dobrze czytacie – miała tak duży zasięg, że docierała do innych graczy).
  • Umiejętność Miss Fortune nie trafia już innych plansz.
  • Naprawiono umiejętność Miss Fortune, by obszar działania odpowiadał efektowi wizualnemu.
  • Aurelion Sol teraz poprawnie działa z cechą Protector.