Potyczki Taktyczne r.

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie

Nowy zestaw to nowe postacie. Całe 51 nowych postaci.

Zobacz też:

Wpis zaktualizowany o zmiany z patcha 10.11.

1 szt. złota

  • Caitlyn (Chrono, Sniper)
  • Fiora (Cybernetic, Blademaster)
  • Graves (Space Pirate, Blaster)
  • Jarvan IV (Dark Star, Protector)
  • Kha’Zix (Void, Infiltrator)
  • Leona (Cybernetic, Vanguard)
  • Malphite (Rebel, Brawler)
  • Poppy (Star Guardian, Vanguard)
  • Twisted Fate (Chrono, Sorcerer)
  • Xayah (Celestial, Blademaster)
  • Ziggs (Rebel, Demolitionist)
  • Zoe (Star Guardian, Sorcerer)

2 szt. złota

  • Ahri (Star Guardian, Sorcerer)
  • Annie (Mech-Pilot, Sorcerer)
  • Blitzcrank (Chrono, Brawler)
  • Darius (Space Pirate, Mana-Reaver)
  • Kai’Sa (Valkyrie, Infiltrator)
  • Lucian (Cybernetic, Blaster)
  • Mordekaiser (Dark Star, Vanguard)
  • Rakan (Celestial, Protector)
  • Shen (Chrono, Blademaster)
  • Sona (Rebel, Mystic)
  • Xin Zhao (Celestial, Protector)
  • Yasuo (Rebel, Blademaster)

3 szt. złota

  • Ashe (Celestial, Sniper)
  • Ezreal (Chrono, Blaster)
  • Jayce (Space Pirate, Vanguard)
  • Karma (Dark Star, Mystic)
  • Kassadin (Celestial, Mana-Reaver)
  • Lux (Dark Star, Sorcerer)
  • Master Yi (Rebel, Blademaster)
  • Neeko (Star Guardian, Protector)
  • Rumble (Mech-Pilot, Demolitionist)
  • Shaco (Dark Star, Infiltrator)
  • Syndra (Star Guardian, Sorcerer)
  • Vi (Cybernetic, Brawler)

4 szt. złota

  • Cho’Gath (Void, Brawler)
  • Fizz (Mech-Pilot, Infiltrator)
  • Irelia (Cybernetic, Mana-Reaver, Blademaster)
  • Jhin (Dark Star, Sniper)
  • Jinx (Rebel, Blaster)
  • Kayle (Valkyrie, Blademaster)
  • Soraka (Star Guardian, Mystic)
  • Vel’Koz (Void, Sorcerer)
  • Wukong (Chrono, Vanguard)

5 szt. złota

  • Aurelion Sol (Rebel, Starship)
  • Ekko (Cybernetic, Infiltrator)
  • Gangplank (Space Pirate, Mercenary, Demolitionist)
  • Lulu (Celestial, Mystic)
  • Miss Fortune (Valkyrie, Mercenary, Blaster)
  • Thresh (Chrono, Mana-Reaver)
  • Xerath (Dark Star, Sorcerer)

Umiejętności postaci

Ahri (Star Guardian, Sorcerer)

Ahri wystrzeliwuje poruszającą się wzdłuż linii prostej kulę, zadającą 175/250/400 obrażeń magicznych wszystkim wrogom, przez których przeniknie. Następnie kula wraca do Ahri, zadając 150/225/400 nieuchronnych obrażeń wszystkim wrogom, przez których przeniknie.

Annie (Mech-Pilot, Sorcerer)

Annie osłania się tarczą o wartości 270/360/540 i na obszarze stożka razi wrogów ogniem, zadając im 150/200/300 obrażeń magicznych.

Ashe (Celestial, Sniper)

Ashe wystrzeliwuje strzałę w kierunku najbardziej oddalonego wroga. Po zderzeniu się z pierwszym trafionym wrogiem strzała ogłusza go na 1,2/2/2,5 sekundy i zadaje obrażenia o wartości 250/350/700. Ogłuszenie trwa tym dłużej, im dalej przeleci strzała.

Aurelion Sol (Rebel, Starship)

Aurelion Sol wysyła wojowników, którzy podlatują do losowych wrogów, zadając im 100/150/750 obrażeń magicznych, a następnie wracają. Aurelion Sol wysyła wszystkich gotowych wojowników oraz trzech dodatkowych przy rzuceniu zaklęcia. Wojownicy za cel obierają głównie pobliskich wrogów.

Blitzcrank (Chrono, Brawler)

Blitzcrank przyciąga najbardziej oddalonego od siebie przeciwnika, zadając mu 200/350/850 obrażeń magicznych i ogłuszając go na 2,5 sekundy. Następny atak po przyciągnięciu podrzuci cel na 1 sekundę. Sojusznicy w zasięgu będą priorytetyzować atakowanie celu Blitzcranka.

Caitlyn (Chrono, Sniper)

Przez 1,1 sekundy Caitlyn celuje w najdalszego wroga, a następnie wystrzeliwuje w jego kierunku zabójczy pocisk, który zadaje 750/1500/2250 obrażeń magicznych pierwszemu wrogowi, którego trafi.

Cho’Gath (Void, Brawler)

Cho’Gath rozrywa duży obszar, podrzucając znajdujących się na nim wrogów na 2/2/4 sekundy i zadając im 150/250/2000 obrażeń.

Darius (Space Pirate, Mana-Reaver)

Darius rzuca wroga, zadając mu 400/500/750 obrażeń magicznych. Jeśli Darius w ten sposób zabije cel, natychmiastowo ponownie rzuca zaklęcie. Cele mające poniżej 50% zdrowia otrzymują podwójne obrażenia.

Ekko (Cybernetic, Infiltrator)

Ekko roztrzaskuje strumień czasu, zamrażając w nim wszystkie jednostki, a następnie atakuje każdego wroga, zadając 225/400/2000 bonusowych obrażeń magicznych i nakładając efekty przy trafieniu.

Ezreal (Chrono, Blaster)

Ezreal wystrzeliwuje w losowego wroga impuls elektromagnetyczny, który wybucha przy trafieniu, zadając 200/300/600 obrażeń magicznych wszystkim pobliskim wrogom i zwiększając koszt rzucenia przez nich następnego zaklęcia o 40%.

Fiora (Cybernetic, Blademaster)

Fiora wchodzi w defensywny stan na 1,5 sekundy, stając się niewrażliwa na obrażenia i efekty zaklęć wroga. Po wyjściu z tego stanu odpiera atak, zadając 200/300/450 obrażeń magicznych i ogłuszając pobliskich wrogów na 1,5/1,5/3 sekundy.

Fizz (Mech-Pilot, Infiltrator)

Fizz rzuca przynętę wabiącą rekiny, które pojawiają się po krótkiej chwili. Zadaje 350/500/2000 obrażeń magicznych pochwyconym wrogom, odrzucając ich i ogłuszając na 1,5 sekundy.

Gangplank (Space Pirate, Mercenary, Demolitionist)

Gangplank wzywa olbrzymi ostrzał z orbity dookoła wybranego celu. Zadaje on 450/600/9001 obrażeń magicznych wszystkim celom na tym obszarze w ciągu 2 sekund.

Graves (Space Pirate, Blaster)

Graves rzuca granat dymny w kierunku wroga o najwyższej prędkości ataku. Granat wybucha przy trafieniu, zadając 150/200/400 obrażeń magicznych wrogom na tym obszarze i sprawiając, że ich ataki pudłują przez 2/3/5 sekund.

Irelia (Cybernetic, Mana-Reaver, Blademaster)

Irelia doskakuje do celu i atakuje go, zadając 175%/250%/500% obrażeń od ataku. Jeśli w ten sposób zabije cel, natychmiast ponownie rzuca zaklęcie we wroga z najwyższą ilością many.

Jarvan IV (Dark Star, Protector)

Jarvan wbija chorągiew w pobliską lokację, dając wszystkim sojusznikom w jej otoczeniu 65/75/85% prędkości ataku na 6 sekund.

Jayce (Space Pirate, Vanguard)

Jayce wyskakuje i uderza swym młotem, zadając 450/600/1200 obrażeń magicznych pobliskim wrogom.

Jhin (Dark Star, Sniper)

Umiejętność bierna: Jhin przemienia każdy 1% swojej bonusowej prędkości ataku w 0,8 obrażeń od ataku. Co czwarty atak Jhina zadaje 244/344/444% obrażeń od ataku.

Jinx (Rebel, Blaster)

Umiejętność bierna: Jinx ekscytuje się udziałami w zabójstwach. Po pierwszym udziale w zabójstwie Jinx zdobywa 60/75/100% bonusowej szybkości ataku. Po drugim udziale w zabójstwie Jinx przerzuca się na swoją wyrzutnię rakiet, dzięki czemu jej ataki podstawowe zadają 125/200/750 premiowych obrażeń magicznych wszystkim wrogom w niewielkiej odległości od jej celu.

Kai’Sa (Valkyrie, Infiltrator)

Kai’Sa wystrzeliwuje 6/8/11 pocisków w kierunku każdego pobliskiego wroga. Każdy pocisk zadaje 50 obrażeń magicznych.

Karma (Dark Star, Mystic)

Na początku walki Karma łączy się z najbliższym sojusznikiem i osłania go tarczą o wartości 250/400/800 na 4 sekundy (lub losowego sojusznika, jeśli połączony sojusznik jest martwy). W trakcie trwania tarczy sojusznik otrzymuje 50/75/125% bonusowej prędkości ataku.

Kassadin (Celestial, Mana-Reaver)

Kassadin uwalnia przed sobą falę energii, zadając 300/450/900 obrażeń magicznych i rozbrajając wszystkie trafione cele na 2,5/3/3,5 sekundy.

Kayle (Valkyrie, Blademaster)

Kayle zostaje Wyniesiona, co sprawia, że jej ataki wyzwalają fale zadające 125/200/600 bonusowych obrażeń magicznych do końca walki.

Kha’Zix (Void, Infiltrator)

Kha’Zix przecina najbliższego wroga, zadając mu 200/275/400 obrażeń magicznych. Jeżeli w pobliżu celu nie znajdują się jego sojusznicy, obrażenia są zwiększone do 600/750/1050.

Leona (Cybernetic, Vanguard)

Leona tworzy barierę redukującą wszystkie nadchodzące obrażenia o 40/80/200 przez 4 sekundy.

Lucian (Cybernetic, Blaster)

Lucian wykonuje odskok z dala od aktualnego celu, następnie wymierza w niego atak podstawowy i oddaje drugi strzał, który zadaje 150/200/375 obrażeń magicznych.

Po doskoku zawsze obiera za cel najbliższego wroga, jeśli bieżący cel ataków podstawowych Luciana zginął.

Lulu (Celestial, Mystic)

Lulu nakłada efekt polimorfii na 2/3/12 najbliższych wrogów na 3/3/8 sekund, sprawiając, że nie mogą oni atakować ani rzucać zaklęć. Otrzymują oni 5/10/25% dodatkowych obrażeń.

Lux (Dark Star, Sorcerer)

Lux wystrzeliwuje sferę ciemności, która przenika przez wrogów, zadając im 200/300/600 obrażeń magicznych i ogłuszając ich na 1/1,5/2 sekundy.

Malphite (Rebel, Brawler)

Umiejętność bierna: Malphite zaczyna walkę z tarczą o wartości 40/45/60% maksymalnego zdrowia.

Master Yi (Rebel, Blademaster)

Na 5 sekund Master Yi otrzymuje olbrzymi bonus prędkości ruchu, uzdrawia się o 12% swojego maksymalnego zdrowia na sekundę i zadaje 100/150/250 bonusowych nieuchronnych obrażeń za pomocą ataków podstawowych.

Miss Fortune (Valkyrie, Mercenary, Blaster)

Miss Fortune ładuje umiejętność, a następnie wystrzeliwuje fale pocisków na obszarze stożka przez 2,25 sekundy, zadając wszystkim wrogom obrażenia magiczne o wartości 60/80/999% ich maksymalnego zdrowia.

Mordekaiser (Dark Star, Vanguard)

Mordekaiser otrzymuje tarczę, która pochłania 350/500/800 obrażeń. Dopóki tarcza istnieje, Mordekaiser zadaje 50/75/125 obrażeń magicznych na sekundę wszystkim pobliskim wrogom.

Neeko (Star Guardian, Protector)

Neeko wyskakuje w powietrze, a następnie wbija się w ziemię, zadając 175/250/500 obrażeń magicznych wszystkim wrogom w pobliżu i ogłuszając ich na 1,5/1,5/2,5 sekundy.

Poppy (Star Guardian, Vanguard)

Poppy rzuca swoim puklerzem w najdalszego wroga, zadając mu 100/150/200 obrażeń. Puklerz odbija się i wraca do Poppy, osłaniając ją tarczą o wartości 200/300/400.

Rakan (Celestial, Protector)

Rakan doskakuje do najdalszego wroga w zasięgu jego ataku powiększonego o jedno pole i wyskakuje w powietrze, podrzucając przeciwnika i zadając mu 175/275/400 obrażeń.

Rumble (Mech-Pilot, Demolitionist)

Rumble podpala wrogów w stożku, przez 3 sekundy zadając im 350/500/1000 obrażeń i przez 5 sekund zmniejszając ich leczenie się o 80%.

Shaco (Dark Star, Infiltrator)

Shaco teleportuje się i zadaje cios w plecy celowi, trafiając krytycznie i zadając 200/225/250% obrażeń od ataku podstawowego.

Shen (Chrono, Blademaster)

Na 2,5/3/5 sekund Shen tworzy dookoła siebie strefę zapewniającą pobliskim sojusznikom 100% szans na uniknięcie nadchodzących ataków podstawowych. Kiedy strefa jest aktywna, Shen otrzymuje 15/30/45 odporności na magię.

Sona (Rebel, Mystic)

Sona uzdrawia o 150/200/300 punktów zdrowia 2/3/4 sojuszników, którzy otrzymali obrażenia, oraz ściąga z nich wszystkie ogłuszenia.

Soraka (Star Guardian, Mystic)

Soraka uzdrawia wszystkich sojuszników o 375/550/20 000 punktów zdrowia.

Syndra (Star Guardian, Sorcerer)

Syndra rzuca wszystkimi swoimi kulami na pole bitwy i tworzy trzy kolejne. Po chwili wystrzeliwuje wszystkie z nich w kierunku przeciwnika z najwyższym poziomem zdrowia, zadając mu 100/150/250 obrażeń na jedną kulkę.

Thresh (Chrono, Mana-Reaver)

Thresh rzuca swoją latarnię w kierunku losowych jednostek z ławki rezerwowej, wyciągając 1/1/9 z nich do obecnej walki i zapewniając im 25/50/200 bonusowej many. Nie wpływa to na synergie klas czy pochodzeń.

Twisted Fate (Chrono, Sorcerer)

Twisted Fate rzuca trzema kartami w stożku, zadając 200/300/450 obrażeń magicznych każdemu przeciwnikowi, przez którego przejdą.

Vel’Koz (Void, Sorcerer)

Vel’Koz przez 2 sekundy strzela promieniem energii i zadaje 450/600/2000 obrażeń magicznych każdemu trafionemu przeciwnikowi.

Vi (Cybernetic, Brawler)

Vi szarżuje w kierunku najdalszego przeciwnika, podrzucając przeciwników i zadając 100/150/400 obrażeń tym, przez których przejdzie. Gdy dotrze do swojego celu, zadaje mu 400/600/1200 obrażeń magicznych i podrzuca go na 2/2,5/3 sekundy.

Wukong (Chrono, Vanguard)

Wukong obraca się, zadając 300/500/4000 obrażeń magicznych pobliskim jednostkom przez 3 sekundy. Pierwsze trafienie przeciwnika umiejętnością podrzuca go w powietrze i ogłusza go na 2 sekundy. Wukong priorytetowo traktuje trafienie najbliższego bohatera, którego jeszcze nie zaatakował.

Xayah (Celestial, Blademaster)

Xayah zyskuje 100/125/150%% swojej prędkości ataku na 8 sekund. Prędkość ataku skaluje się z AP.

Xerath (Dark Star, Sorcerer)

Xerath transformuje się i przyzywa meteory, które zastępują jego ataki podstawowe na 6/8/45 sekund i trafiają w losowych wrogów. Meteory zadają 300/400/2500 obrażeń magicznych przy trafieniu i jeśli zabiją swój cel, wszyscy sąsiadujący z nim wrogowie otrzymają 25% obrażeń podstawowych i zostaną ogłuszeni na 1,5 sekundy.

Xin Zhao (Celestial, Protector)

Xin Zhao wykonuje trzy szybkie ciosy w kierunku atakowanego przeciwnika, zadając podstawowe obrażenia fizyczne i nakładając efekty on-hit. Trzeci cios zadaje 200/275/375 bonusowych obrażeń magicznych i podrzuca cel na 1,5 sekundy.

Yasuo (Rebel, Blademaster)

Yasuo miga do najdalszego wroga w zasięgu jego ataku powiększonego o dwa pola i wyrzuca go w powietrze, utrzymując go w górze przez 1 sekundę i uderzając 4/5/6 razy. Zadaje obrażenia równe obrażeniom ataku podstawowego i nakłada efekty przy trafieniu.

Ziggs (Rebel, Demolitionist)

Ziggs rzuca bombą w kierunku przeciwnika, zadając mu 300/400/700 obrażeń magicznych.

Zoe (Star Guardian, Sorcerer)

Zoe kopie bańkę w kierunku wroga z najwyższym zdrowiem, zadając mu 200/275/400 obrażeń magicznych i ogłuszając go na 2/2,5/4 sekundy.