Zobacz też:
- TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia
- TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie
- TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty
- TFT: Galaktyki – zmiany systemowe: karuzela, przedmioty (trzy nowe!), zmiany obrażeń dla graczy
- Przepustka TFT: Galaktyki. Nowy rodzaj zawartości: Wybuchy! Nowe Małe Legendy. Kula Oświecenia zostanie usunięta
- Nowa zawartość TFT w zestawie 3. Skórki Victorious, areny Dark Star
- Teamfight Tactics: Galaktyki (Galaxies)
Zmiany systemowe
Wypadanie bohaterów w sklepie
- Poziom 5: 35/35/25/5/0% ⇒ 30/45/20/5/0%.
- Poziom 6: 22/33/33/12/0% ⇒ 20/35/35/10/0%.
- Poziom 7: 18/30/35//16/1% ⇒ 14/30/40/15/1%.
- Poziom 8: 15/20/35/25/5% ⇒ 10/25/35/25/5%.
Skrzynki
- Zmniejszono szansę na pojawienie się Spatuli w skrzynkach wypadających ze stworów.
Karuzela
- Zmniejszono częstotliwość pojawiania się karuzel z tylko defensywnymi opcjami.
- Dodano nową wersję karuzeli: 3× B.F. Sword, 3× Needleesly Large Rod, 3× Tear of the Goddess.
Klasy i pochodzenia
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia
Celestial
- Wszyscy sojusznicy uzdrawiają się o ilość zależną od obrażeń zadanych przez jednostki pochodzenia Celestial.
- 2 jednostki: 10% ⇒ 12% obrażeń,
- 4 jednostki: 20% ⇒ 25% obrażeń,
- 6 jednostek: 45% ⇒ 50% obrażeń.
Chrono
Wszyscy sojusznicy otrzymują prędkość ataku co 4 sekundy.
- 2 jednostki: 10% ⇒ 15% AS,
- 4 jednostki: 35% AS,
- 6 jednostek: 75% ⇒ 70% AS.
Dark Star
Kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, najbliższy sojusznik tego samego pochodzenia otrzymuje zwiększone obrażenia i poprzednie stacki tego efektu.
- 3 jednostki: obrażenia zwiększone o 30%,
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone o 50% ⇒ 60%.
Infiltrator
Pasywnie: na początku walki jednostki klasy Infiltrator doskakują na tył terytorium wroga.
Jednostki pochodzenia Infiltrator otrzymują 60% prędkości ataku na 8 sekund ⇒ 6 sekund po rozpoczęciu walki.
Protector
Jednostki klasy Protector otrzymują tarczę skalującą się z maksymalnym zdrowiem na 3 sekundy za każdym razem, gdy rzucają zaklęcie.
- 2 jednostki: tarcza o wartości 15% ⇒ 20% maksymalnego HP,
- 4 jednostki: tarcza o wartości 30% ⇒ 40% maksymalnego HP.
Rebel
Na początku walki jednostki pochodzenia Rebel otrzymują tarczę na 8 sekund oraz zwiększone obrażenia za każdą sąsiadującą postać tego samego pochodzenia.
- 3 jednostki: tarcza o wartości 125 oraz obrażenia zwiększone o 10%,
- 6 jednostek: tarcza o wartości 200 obraz obrażenia zwiększone o 15% ⇒ 12%.
Sorcerer
Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną moc zaklęć.
- 2 jednostki: 15% mocy zaklęć,
- 4 jednostki: 40% mocy zaklęć,
- 6 jednostek: 120% ⇒ 100% mocy zaklęć.
Sniper
Jednostki klasy Sniper zadają obrażenia zwiększone o 10% ⇒ 12% za każde pole odległości pomiędzy daną jednostką tej klasy a jej celem. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
Vanguard
Jednostki klasy Vanguard otrzymują bonusowy pancerz.
- 2 jednostki: 60 pancerza,
- 4 jednostki: 300 ⇒ 250 pancerza.
Postacie
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie
Super Mech
- Prędkość ataku: 0,8 ⇒ 0,75.
1 szt. złota
Caitlyn
- Obrażenia umiejętności: 800/1200/2400 ⇒ 700/1000/3000.
Fiora
- Mana: 0/100 ⇒ 0/85.
Graves
- Zdrowie: 600 ⇒ 650.
Jarvan IV
- Bonus prędkości ataku z umiejętności: 40/50/60% ⇒ 50/60/70%.
Poppy
- Obrażenia umiejętności: 100/175/300 ⇒ 100/175/250.
Twisted Fate
- Obrażenia umiejętności: 200/250/350 ⇒ 175/250/400.
Xayah
- AD: 50 ⇒ 55.
- Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 0,75.
2 szt. złota
Blitzcrank
- Obrażenia umiejętności: 250/350/800 ⇒ 250/400/900.
Darius
- Pancerz: 30 ⇒ 35.
Mordekaiser
- Zdrowie: 700 ⇒ 650.
- Tarcza: 400/600/1000 ⇒ 350/500/900.
Rakan
- Obrażenia umiejętności: 150/250/350 ⇒ 175/275/450.
Sona
- Uzdrowienie: 160/200/240 ⇒ 150/200/250.
Xin Zhao
- Mana: 0/55 ⇒ 0/50.
3 szt. złota
Ashe
- Mana: 50/150 ⇒ 50/125.
Rumble
- Mana: 0/65 ⇒ 0/60.
Shaco
- Obrażenia umiejętności: 300%/350%/500% ⇒ 250%/325%/500%.
Vi
- Obrażenia umiejętności: 450/650/1300 ⇒ 400/600/1200.
4 szt. złota
Cho’Gath
- Obrażenia umiejętności: 150/225/1500 ⇒ 150/250/2000.
Fizz
- Mana: 70/150 ⇒ 80/150.
- Zmniejszono czas castowania oraz zwiększono prędkość pocisku.
Irelia
- Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.
Kayle
- Mana: 0/80 ⇒ 0/70.
Vel’Koz
- Obrażenia umiejętności: 300/450/2000 ⇒ 350/500/2000.
Wukong
- Obrażenia umiejętności: 350/500/2000 ⇒ 250/450/2000.
- Czas trwania ogłuszenia: 2,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
- Prędkość ruchu podczas umiejętności zredukowana o 20%.
5 szt. złota
Aurelion Sol
- Zdrowie: 1000 ⇒ 950.
- Mana: 40/60 ⇒ 30/60.
- Obrażenia umiejętności: 80/150/750 ⇒ 75/125/750.
Ekko
- AD: 65 ⇒ 60.
Lulu
- Mana: 90/150 ⇒ 75/150.
Miss Fortune
- Naprawiono błąd, przez który MF otrzymywała podwójny benefit z AP.
- Mana: 0/120 ⇒ 50/175.
- Ulepszenie: nieuchronne obrażenia ⇒ więcej fal.
- Zmniejszono rozmiar stożka po ulepszeniu.
Thresh
- Zdrowie: 1000 ⇒ 950.
- Mana: 40/100 ⇒ 0/75.
- Mana przy przyciągnięciu: 30/60/150 ⇒ 10/40/200.
- Nie daje sobie już bonusowej many przy castowaniu.
- Przyciągnięte jednostki nie aktywują już bonusów klas i pochodzeń (zgodnie z zamierzeniem).
Przedmioty
TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty
Deathblade
- Liczba początkowych ładunków: 3 ⇒ 2.
Morellonomicon
- Podpalenie: 18% ⇒ 20%.
Red Buff
- Podpalenie: 18% ⇒ 20%.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Malphite’a naliczała podwójną wartość AP.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia Miss Fortune naliczały podwójną wartość AP.
- Naprawiono błąd, który powodował, że tarcza Mordekaisera nie naliczała AP.
- Naprawiono błąd, który powodował, że uzdrowienie nie było blokowane przez podpalenie Red Buffa.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Sona mogła uzdrowić ten sam cel wiele razy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk Ashe przechodził przez pierwszą postać.
- Efekty Void i Demolitionist teraz działają poprawnie w trakcie śmierci postaci, która rzuciła umiejętność.
- Umiejętność Lux nie trafia już innych plansz (tak, dobrze czytacie – miała tak duży zasięg, że docierała do innych graczy).
- Umiejętność Miss Fortune nie trafia już innych plansz.
- Naprawiono umiejętność Miss Fortune, by obszar działania odpowiadał efektowi wizualnemu.
- Aurelion Sol teraz poprawnie działa z cechą Protector.