Potyczki Taktyczne r.

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Sprawdź aktualne przedmioty w 3. zestawie TFT: Galaktyki.

Zobacz też:

Wpis zaktualizowany o zmiany z patcha 10.11.

B.F. Sword

+ 15 obrażeń ataku

B.F. Sword + B.F. Sword = Deathblade

Przy zabójstwie lub asyście posiadacz otrzymuje dodatkowe 30 AD do końca walki (stackuje się w nieskończoność). Na początku ma 1 ładunek.

Chain Vest + B.F. Sword = Guardian Angel

Zapobiega pierwszej śmierci posiadacza przedmiotu. Postać na chwilę zostaje wprowadzona w stan zastoju. Po 2 sekundach powraca do walki z 400 HP i bez żadnych negatywnych efektów.

Giant’s Belt + B.F. Sword = Zeke’s Herald

Sojusznicy w odległości jednego pola z prawej lub lewej strony otrzymują +30% prędkości ataku.

Needlessly Large Rod + B.F. Sword = Hextech Gunblade

Ataki podstawowe i umiejętności uzdrawiają posiadacza o 25% zadanych obrażeń.

Negatron Cloak + B.F. Sword = Bloodthirster

Ataki podstawowe uzdrawiają posiadacza o 35% zadanych obrażeń.

Recurve Bow + B.F. Sword = Giant Slayer

Ataki podstawowe posiadacza zadają dodatkowe fizyczne obrażenia o wartości 12% aktualnego zdrowia celu.

Spatula + B.F. Sword = Blade of the Ruined King

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Blademaster.

Tear of the Goddess + B.F. Sword = Spear of Shojin

Po użyciu umiejętności ataki podstawowe posiadacza przedmiotu przywracają mu 18% maksymalnej many przy trafieniu.

Sparring Gloves + B.F. Sword = Infinity Edge

+100% obrażeń z trafienia krytycznego.

Chain Vest

+25 pancerza

B.F. Sword + Chain Vest = Guardian Angel

Zapobiega pierwszej śmierci posiadacza przedmiotu. Postać na chwilę zostaje wprowadzona w stan zastoju. Po 2 sekundach powraca do walki z 400 HP i bez żadnych negatywnych efektów.

Chain Vest + Chain Vest = Bramble Vest

Neguje bonusowe obrażenia z trafienia krytycznego. Kiedy posiadacz przedmiotu zostaje trafiony atakiem podstawowym, raz na sekundę zadaje obrażenia pobliskim wrogom. Obrażenia skalują się z poziomem postaci (80/120/160).

Cooldown: 2,5 sekundy.

Giant’s Belt + Chain Vest = Red Buff

Ataki posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.

Needlessly Large Rod + Chain Vest = Locket of the Iron Solari

Po rozpoczęciu walki posiadacz przedmiotu i jego sojusznicy znajdujący się w odległości dwóch pól na prawo i dwóch pól na lewo na 8 sekund otrzymują tarczę o wartości 250/275/350. Skaluje się z poziomem postaci.

Negatron Cloak + Chain Vest = Sword Breaker

Ataki podstawowe posiadacza mają 25% szans na rozbrojenie celu na 3 sekundy. Rozbrojenie oznacza, że jednostka nie może wykonywać ataków podstawowych.

Recurve Bow + Chain Vest = Titan’s Resolve

Kiedy posiadacz otrzymuje obrażenia lub zostaje trafiony krytycznie, dostaje stackujący się bonus obrażeń 2%. Stackuje się do 50 razy – posiadacz otrzymuje wtedy 25 pancerza i odporności na magię, a także zwiększa swój rozmiar.

Spatula + Chain Vest = Rebel Medal

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Rebel.

Tear of the Goddess + Chain Vest = Frozen Heart

Prędkość ataku pobliskich wrogów jest zmniejszona o 50%. (Stackowanie zwiększa promień).

Sparring Gloves + Chain Vest = Shroud of Stillness

Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia. Szerokość obszaru działania to 1,5 pola.

Giant’s Belt

+200 zdrowia

B.F. Sword + Giant’s Belt = Zeke’s Herald

Sojusznicy w odległości jednego pola z prawej lub lewej strony otrzymują +30% prędkości ataku.

Chain Vest + Giant’s Belt = Red Buff

Ataki posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.

Giant’s Belt + Giant’s Belt = Warmog’s Armor

Regeneruje 5% brakującego zdrowia na sekundę, maksymalnie 150 HP na sekundę.

Needlessly Large Rod + Giant’s Belt = Morellonomicon

Zaklęcia posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.

Negatron Cloak + Giant’s Belt = Zephyr

Na początku walki posiadacz przedmiotu przywołuje na przeciwnej stronie areny trąbę powietrzną, która usuwa najbliższego wroga z walki na 5 sekund.

Recurve Bow + Giant’s Belt = Zz’Rot Portal

Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/3000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.

Spatula + Giant’s Belt = Protector’s Chestguard

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Protector.

Tear of the Goddess + Giant’s Belt = Redemption

W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.

Sparring Gloves + Giant’s Belt = Trap Claw

Blokuje pierwszą umiejętność wroga, która trafi posiadacza przedmiotu. Jednostka, która rzuciła tę umiejętność, zostaje ogłuszona na 4 sekundy.

Needlessly Large Rod

+20 mocy zaklęć

B.F. Sword + Needlessly Large Rod = Hextech Gunblade

Ataki podstawowe i umiejętności uzdrawiają posiadacza o 25% zadanych obrażeń.

Chain Vest + Needlessly Large Rod = Locket of the Iron Solari

Po rozpoczęciu walki posiadacz przedmiotu i jego sojusznicy znajdujący się w odległości dwóch pól na prawo i dwóch pól na lewo na 8 sekund otrzymują tarczę o wartości 250/275/350. Skaluje się z poziomem postaci.

Giant’s Belt + Needlessly Large Rod = Morellonomicon

Zaklęcia posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.

Needlessly Large Rod + Needlessly Large Rod = Rabadon’s Deathcap

Zapewnia +50% wzmocnienia mocy umiejętności. (Wszystkie źródła mocy umiejętności są bardziej efektywne o 50%).

Negatron Cloak + Needlessly Large Rod = Ionic Spark

Wrogowie w odległości dwóch pól mają zmniejszoną odporność na magię o 50% (nie stackuje się). Kiedy rzucają zaklecię, zostają wyczerpani i otrzymują obrażenia w wysokości 225% ich maksymalnej many.

Recurve Bow + Needlessly Large Rod = Guinsoo’s Rageblade

Ataki podstawowe zapewniają +5% prędkości ataku na dalszą część rundy (stackuje się w nieskończoność).

Spatula + Needlessly Large Rod = Demolitionist’s Charge

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Demolitionist.

Tear of the Goddess + Needlessly Large Rod = Luden’s Echo

Przy trafieniu zaklęcia zadają rozpryskujące się na maksymalnie 3 wrogów obrażenia o wartości 150/175/225. Skaluje się z poziomem postaci.

Sparring Gloves + Needlessly Large Rod = Jeweled Gauntlet

Zaklęcia mogą trafiać krytycznie.

Negatron Cloak

+25 odporności na magię

B.F. Sword + Negatron Cloak = Bloodthirster

Ataki podstawowe uzdrawiają posiadacza o 35% zadanych obrażeń.

Chain Vest + Negatron Cloak = Sword Breaker

Ataki podstawowe posiadacza mają 25% szans na rozbrojenie celu na 3 sekundy. Rozbrojenie oznacza, że jednostka nie może wykonywać ataków podstawowych.

Giant’s Belt + Negatron Cloak = Zephyr

Na początku walki posiadacz przedmiotu przywołuje na przeciwnej stronie areny trąbę powietrzną, która usuwa najbliższego wroga z walki na 5 sekund.

Needlessly Large Rod + Negatron Cloak = Ionic Spark

Wrogowie w odległości dwóch pól mają zmniejszoną odporność na magię o 50% (nie stackuje się). Kiedy rzucają zaklecię, zostają wyczerpani i otrzymują obrażenia w wysokości 225% ich maksymalnej many.

Negatron Cloak + Negatron Cloak = Dragon’s Claw

Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne o 50%.

Recurve Bow + Negatron Cloak = Runaan’s Hurricane

Bazowe ataki wystrzeliwują dodatkowy pocisk w kierunku innej pobliskiej jednostki. Zadaje on 70% obrażeń i nakłada efekty przy trafieniu.

Spatula + Negatron Cloak = Celestial Orb

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Celestial.

Tear of the Goddess + Negatron Cloak = Chalice of Favor

Za każdym razem, gdy posiadacz przedmiotu rzuca zaklęcie, zapewnia sobie i wszystkim sojusznikom w odległości dwóch pól 8 punktów many.

Sparring Gloves + Negatron Cloak = Quicksilver

Posiadacz jest odporny na efekty kontroli tłumu przez pierwsze 10 sekund walki.

Recurve Bow

+15% prędkości ataku

B.F. Sword + Recurve Bow = Giant Slayer

Ataki podstawowe posiadacza zadają dodatkowe fizyczne obrażenia o wartości 12% aktualnego zdrowia celu.

Chain Vest + Recurve Bow = Titan’s Resolve

Kiedy posiadacz otrzymuje obrażenia lub zostaje trafiony krytycznie, dostaje stackujący się bonus obrażeń 2%. Stackuje się do 50 razy – posiadacz otrzymuje wtedy 25 pancerza i odporności na magię, a także zwiększa swój rozmiar.

Giant’s Belt + Recurve Bow = Zz’Rot Portal

Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/3000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.

Needlessly Large Rod + Recurve Bow = Guinsoo’s Rageblade

Ataki podstawowe zapewniają +5% prędkości ataku na dalszą część rundy (stackuje się w nieskończoność).

Negatron Cloak + Recurve Bow = Runaan’s Hurricane

Bazowe ataki wystrzeliwują dodatkowy pocisk w kierunku innej pobliskiej jednostki. Zadaje on 70% obrażeń i nakłada efekty przy trafieniu.

Recurve Bow + Recurve Bow = Rapid Firecannon

Otrzymuje 200% zasięgu ataku.

Spatula + Recurve Bow = Infiltrator’s Talons

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Infiltrator.

Tear of the Goddess + Recurve Bow = Statikk Shiv

Co trzeci atak podstawowy zadaje 80 obrażeń magicznych 3/4/5 celom. Skaluje się z poziomem postaci.

Sparring Gloves + Recurve Bow = Last Whisper

Kiedy posiadacz trafia krytycznie, pancerz celu zostaje zredukowany o 75% na 3 sekundy. Nie stackuje się.

Spatula

B.F. Sword + Spatula = Blade of the Ruined King

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Blademaster.

Chain Vest + Spatula = Rebel Medal

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Rebel.

Giant’s Belt + Spatula = Protector’s Chestguard

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Protector.

Needlessly Large Rod + Spatula = Demolitionist’s Charge

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Demolitionist.

Negatron Cloak + Spatula = Celestial Orb

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Celestial.

Recurve Bow + Spatula = Infiltrator’s Talons

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Infiltrator.

Spatula + Spatula = Force of Nature

Zwiększa rozmiar drużyny o 1 jednostkę.

Tear of the Goddess + Spatula = Star Guardian’s Charm

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Star Guardian.

Sparring Gloves + Spatula = Dark Star’s Heart

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Dark Star.

Tear of the Goddess

+15 many

B.F. Sword + Tear of the Goddess = Spear of Shojin

Po użyciu umiejętności ataki podstawowe posiadacza przedmiotu przywracają mu 18% maksymalnej many przy trafieniu.

Chain Vest + Tear of the Goddess = Frozen Heart

Prędkość ataku pobliskich wrogów jest zmniejszona o 50%. (Stackowanie zwiększa promień).

Giant’s Belt + Tear of the Goddess = Redemption

W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.

Needlessly Large Rod + Tear of the Goddess = Luden’s Echo

Przy trafieniu zaklęcia zadają rozpryskujące się na maksymalnie 3 wrogów obrażenia o wartości 150/175/225. Skaluje się z poziomem postaci.

Negatron Cloak + Tear of the Goddess = Chalice of Favor

Za każdym razem, gdy posiadacz przedmiotu rzuca zaklęcie, zapewnia sobie i wszystkim sojusznikom w odległości dwóch pól 8 punktów many.

Recurve Bow + Tear of the Goddess = Statikk Shiv

Co trzeci atak podstawowy zadaje 80 obrażeń magicznych 3/4/5 celom. Skaluje się z poziomem postaci.

Spatula + Tear of the Goddess = Star Guardian’s Charm

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Star Guardian.

Tear of the Goddess + Tear of the Goddess = Seraph’s Embrace

Przywraca 20 many przy każdym rzuceniu zaklęcia.

Sparring Gloves + Tear of the Goddess = Hand of Justice

Na początku fazy planowania posiadacz otrzymuje jeden z następujących efektów:

  • ataki podstawowe i umiejętności zadają 50% więcej obrażeń,
  • ataki podstawowe uleczają o 50 HP przy trafieniu.

Sparring Gloves

+10% szans na trafienie krytyczne
+10% szans na unik

B.F. Sword + Sparring Gloves = Infinity Edge

+100% obrażeń z trafienia krytycznego.

Chain Vest + Sparring Gloves = Shroud of Stillness

Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia. Szerokość obszaru działania to 1,5 pola.

Giant’s Belt + Sparring Gloves = Trap Claw

Blokuje pierwszą umiejętność wroga, która trafi posiadacza przedmiotu. Jednostka, która rzuciła tę umiejętność, zostaje ogłuszona na 4 sekundy.

Needlessly Large Rod + Sparring Gloves = Jeweled Gauntlet

Zaklęcia mogą trafiać krytycznie.

Negatron Cloak + Sparring Gloves = Quicksilver

Posiadacz jest odporny na efekty kontroli tłumu przez pierwsze 10 sekund walki.

Recurve Bow + Sparring Gloves = Last Whisper

Kiedy posiadacz trafia krytycznie, pancerz celu zostaje zredukowany o 75% na 3 sekundy. Nie stackuje się.

Spatula + Sparring Gloves = Dark Star’s Heart

Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Dark Star.

Tear of the Goddess + Sparring Gloves = Hand of Justice

Na początku fazy planowania posiadacz otrzymuje jeden z następujących efektów:

  • ataki podstawowe i umiejętności zadają 50% więcej obrażeń,
  • ataki podstawowe uleczają o 50 HP przy trafieniu.

Sparring Gloves + Sparring Gloves = Thief’s Gloves

Na początku fazy planowania zapewnia dwa tymczasowe losowe przedmioty. Przedmiot zajmuje wszystkie trzy miejsca na przedmioty.