Zobacz też:
- TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia
- TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie
Wpis zaktualizowany o zmiany z patcha 10.11.
B.F. Sword
+ 15 obrażeń ataku
B.F. Sword + B.F. Sword = Deathblade
Przy zabójstwie lub asyście posiadacz otrzymuje dodatkowe 30 AD do końca walki (stackuje się w nieskończoność). Na początku ma 1 ładunek.
Chain Vest + B.F. Sword = Guardian Angel
Zapobiega pierwszej śmierci posiadacza przedmiotu. Postać na chwilę zostaje wprowadzona w stan zastoju. Po 2 sekundach powraca do walki z 400 HP i bez żadnych negatywnych efektów.
Giant’s Belt + B.F. Sword = Zeke’s Herald
Sojusznicy w odległości jednego pola z prawej lub lewej strony otrzymują +30% prędkości ataku.
Needlessly Large Rod + B.F. Sword = Hextech Gunblade
Ataki podstawowe i umiejętności uzdrawiają posiadacza o 25% zadanych obrażeń.
Negatron Cloak + B.F. Sword = Bloodthirster
Ataki podstawowe uzdrawiają posiadacza o 35% zadanych obrażeń.
Recurve Bow + B.F. Sword = Giant Slayer
Ataki podstawowe posiadacza zadają dodatkowe fizyczne obrażenia o wartości 12% aktualnego zdrowia celu.
Spatula + B.F. Sword = Blade of the Ruined King
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Blademaster.
Tear of the Goddess + B.F. Sword = Spear of Shojin
Po użyciu umiejętności ataki podstawowe posiadacza przedmiotu przywracają mu 18% maksymalnej many przy trafieniu.
Sparring Gloves + B.F. Sword = Infinity Edge
+100% obrażeń z trafienia krytycznego.
Chain Vest
+25 pancerza
B.F. Sword + Chain Vest = Guardian Angel
Zapobiega pierwszej śmierci posiadacza przedmiotu. Postać na chwilę zostaje wprowadzona w stan zastoju. Po 2 sekundach powraca do walki z 400 HP i bez żadnych negatywnych efektów.
Chain Vest + Chain Vest = Bramble Vest
Neguje bonusowe obrażenia z trafienia krytycznego. Kiedy posiadacz przedmiotu zostaje trafiony atakiem podstawowym, raz na sekundę zadaje obrażenia pobliskim wrogom. Obrażenia skalują się z poziomem postaci (80/120/160).
Cooldown: 2,5 sekundy.
Giant’s Belt + Chain Vest = Red Buff
Ataki posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.
Needlessly Large Rod + Chain Vest = Locket of the Iron Solari
Po rozpoczęciu walki posiadacz przedmiotu i jego sojusznicy znajdujący się w odległości dwóch pól na prawo i dwóch pól na lewo na 8 sekund otrzymują tarczę o wartości 250/275/350. Skaluje się z poziomem postaci.
Negatron Cloak + Chain Vest = Sword Breaker
Ataki podstawowe posiadacza mają 25% szans na rozbrojenie celu na 3 sekundy. Rozbrojenie oznacza, że jednostka nie może wykonywać ataków podstawowych.
Recurve Bow + Chain Vest = Titan’s Resolve
Kiedy posiadacz otrzymuje obrażenia lub zostaje trafiony krytycznie, dostaje stackujący się bonus obrażeń 2%. Stackuje się do 50 razy – posiadacz otrzymuje wtedy 25 pancerza i odporności na magię, a także zwiększa swój rozmiar.
Spatula + Chain Vest = Rebel Medal
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Rebel.
Tear of the Goddess + Chain Vest = Frozen Heart
Prędkość ataku pobliskich wrogów jest zmniejszona o 50%. (Stackowanie zwiększa promień).
Sparring Gloves + Chain Vest = Shroud of Stillness
Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia. Szerokość obszaru działania to 1,5 pola.
Giant’s Belt
+200 zdrowia
B.F. Sword + Giant’s Belt = Zeke’s Herald
Sojusznicy w odległości jednego pola z prawej lub lewej strony otrzymują +30% prędkości ataku.
Chain Vest + Giant’s Belt = Red Buff
Ataki posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.
Giant’s Belt + Giant’s Belt = Warmog’s Armor
Regeneruje 5% brakującego zdrowia na sekundę, maksymalnie 150 HP na sekundę.
Needlessly Large Rod + Giant’s Belt = Morellonomicon
Zaklęcia posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.
Negatron Cloak + Giant’s Belt = Zephyr
Na początku walki posiadacz przedmiotu przywołuje na przeciwnej stronie areny trąbę powietrzną, która usuwa najbliższego wroga z walki na 5 sekund.
Recurve Bow + Giant’s Belt = Zz’Rot Portal
Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/3000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.
Spatula + Giant’s Belt = Protector’s Chestguard
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Protector.
Tear of the Goddess + Giant’s Belt = Redemption
W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.
Sparring Gloves + Giant’s Belt = Trap Claw
Blokuje pierwszą umiejętność wroga, która trafi posiadacza przedmiotu. Jednostka, która rzuciła tę umiejętność, zostaje ogłuszona na 4 sekundy.
Needlessly Large Rod
+20 mocy zaklęć
B.F. Sword + Needlessly Large Rod = Hextech Gunblade
Ataki podstawowe i umiejętności uzdrawiają posiadacza o 25% zadanych obrażeń.
Chain Vest + Needlessly Large Rod = Locket of the Iron Solari
Po rozpoczęciu walki posiadacz przedmiotu i jego sojusznicy znajdujący się w odległości dwóch pól na prawo i dwóch pól na lewo na 8 sekund otrzymują tarczę o wartości 250/275/350. Skaluje się z poziomem postaci.
Giant’s Belt + Needlessly Large Rod = Morellonomicon
Zaklęcia posiadacza przedmiotu podpalają cel przy trafieniu, przez 10 sekund zadając obrażenia nieuchronne w wysokości 2,5% maksymalnego zdrowia wroga na sekundę. Redukcja leczenia w czasie trwania podpalenia: 27%.
Needlessly Large Rod + Needlessly Large Rod = Rabadon’s Deathcap
Zapewnia +50% wzmocnienia mocy umiejętności. (Wszystkie źródła mocy umiejętności są bardziej efektywne o 50%).
Negatron Cloak + Needlessly Large Rod = Ionic Spark
Wrogowie w odległości dwóch pól mają zmniejszoną odporność na magię o 50% (nie stackuje się). Kiedy rzucają zaklecię, zostają wyczerpani i otrzymują obrażenia w wysokości 225% ich maksymalnej many.
Recurve Bow + Needlessly Large Rod = Guinsoo’s Rageblade
Ataki podstawowe zapewniają +5% prędkości ataku na dalszą część rundy (stackuje się w nieskończoność).
Spatula + Needlessly Large Rod = Demolitionist’s Charge
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Demolitionist.
Tear of the Goddess + Needlessly Large Rod = Luden’s Echo
Przy trafieniu zaklęcia zadają rozpryskujące się na maksymalnie 3 wrogów obrażenia o wartości 150/175/225. Skaluje się z poziomem postaci.
Sparring Gloves + Needlessly Large Rod = Jeweled Gauntlet
Zaklęcia mogą trafiać krytycznie.
Negatron Cloak
+25 odporności na magię
B.F. Sword + Negatron Cloak = Bloodthirster
Ataki podstawowe uzdrawiają posiadacza o 35% zadanych obrażeń.
Chain Vest + Negatron Cloak = Sword Breaker
Ataki podstawowe posiadacza mają 25% szans na rozbrojenie celu na 3 sekundy. Rozbrojenie oznacza, że jednostka nie może wykonywać ataków podstawowych.
Giant’s Belt + Negatron Cloak = Zephyr
Na początku walki posiadacz przedmiotu przywołuje na przeciwnej stronie areny trąbę powietrzną, która usuwa najbliższego wroga z walki na 5 sekund.
Needlessly Large Rod + Negatron Cloak = Ionic Spark
Wrogowie w odległości dwóch pól mają zmniejszoną odporność na magię o 50% (nie stackuje się). Kiedy rzucają zaklecię, zostają wyczerpani i otrzymują obrażenia w wysokości 225% ich maksymalnej many.
Negatron Cloak + Negatron Cloak = Dragon’s Claw
Zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne o 50%.
Recurve Bow + Negatron Cloak = Runaan’s Hurricane
Bazowe ataki wystrzeliwują dodatkowy pocisk w kierunku innej pobliskiej jednostki. Zadaje on 70% obrażeń i nakłada efekty przy trafieniu.
Spatula + Negatron Cloak = Celestial Orb
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Celestial.
Tear of the Goddess + Negatron Cloak = Chalice of Favor
Za każdym razem, gdy posiadacz przedmiotu rzuca zaklęcie, zapewnia sobie i wszystkim sojusznikom w odległości dwóch pól 8 punktów many.
Sparring Gloves + Negatron Cloak = Quicksilver
Posiadacz jest odporny na efekty kontroli tłumu przez pierwsze 10 sekund walki.
Recurve Bow
+15% prędkości ataku
B.F. Sword + Recurve Bow = Giant Slayer
Ataki podstawowe posiadacza zadają dodatkowe fizyczne obrażenia o wartości 12% aktualnego zdrowia celu.
Chain Vest + Recurve Bow = Titan’s Resolve
Kiedy posiadacz otrzymuje obrażenia lub zostaje trafiony krytycznie, dostaje stackujący się bonus obrażeń 2%. Stackuje się do 50 razy – posiadacz otrzymuje wtedy 25 pancerza i odporności na magię, a także zwiększa swój rozmiar.
Giant’s Belt + Recurve Bow = Zz’Rot Portal
Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/3000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.
Needlessly Large Rod + Recurve Bow = Guinsoo’s Rageblade
Ataki podstawowe zapewniają +5% prędkości ataku na dalszą część rundy (stackuje się w nieskończoność).
Negatron Cloak + Recurve Bow = Runaan’s Hurricane
Bazowe ataki wystrzeliwują dodatkowy pocisk w kierunku innej pobliskiej jednostki. Zadaje on 70% obrażeń i nakłada efekty przy trafieniu.
Recurve Bow + Recurve Bow = Rapid Firecannon
Otrzymuje 200% zasięgu ataku.
Spatula + Recurve Bow = Infiltrator’s Talons
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Infiltrator.
Tear of the Goddess + Recurve Bow = Statikk Shiv
Co trzeci atak podstawowy zadaje 80 obrażeń magicznych 3/4/5 celom. Skaluje się z poziomem postaci.
Sparring Gloves + Recurve Bow = Last Whisper
Kiedy posiadacz trafia krytycznie, pancerz celu zostaje zredukowany o 75% na 3 sekundy. Nie stackuje się.
Spatula
B.F. Sword + Spatula = Blade of the Ruined King
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Blademaster.
Chain Vest + Spatula = Rebel Medal
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Rebel.
Giant’s Belt + Spatula = Protector’s Chestguard
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Protector.
Needlessly Large Rod + Spatula = Demolitionist’s Charge
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Demolitionist.
Negatron Cloak + Spatula = Celestial Orb
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Celestial.
Recurve Bow + Spatula = Infiltrator’s Talons
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także klasę Infiltrator.
Spatula + Spatula = Force of Nature
Zwiększa rozmiar drużyny o 1 jednostkę.
Tear of the Goddess + Spatula = Star Guardian’s Charm
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Star Guardian.
Sparring Gloves + Spatula = Dark Star’s Heart
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Dark Star.
Tear of the Goddess
+15 many
B.F. Sword + Tear of the Goddess = Spear of Shojin
Po użyciu umiejętności ataki podstawowe posiadacza przedmiotu przywracają mu 18% maksymalnej many przy trafieniu.
Chain Vest + Tear of the Goddess = Frozen Heart
Prędkość ataku pobliskich wrogów jest zmniejszona o 50%. (Stackowanie zwiększa promień).
Giant’s Belt + Tear of the Goddess = Redemption
W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.
Needlessly Large Rod + Tear of the Goddess = Luden’s Echo
Przy trafieniu zaklęcia zadają rozpryskujące się na maksymalnie 3 wrogów obrażenia o wartości 150/175/225. Skaluje się z poziomem postaci.
Negatron Cloak + Tear of the Goddess = Chalice of Favor
Za każdym razem, gdy posiadacz przedmiotu rzuca zaklęcie, zapewnia sobie i wszystkim sojusznikom w odległości dwóch pól 8 punktów many.
Recurve Bow + Tear of the Goddess = Statikk Shiv
Co trzeci atak podstawowy zadaje 80 obrażeń magicznych 3/4/5 celom. Skaluje się z poziomem postaci.
Spatula + Tear of the Goddess = Star Guardian’s Charm
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Star Guardian.
Tear of the Goddess + Tear of the Goddess = Seraph’s Embrace
Przywraca 20 many przy każdym rzuceniu zaklęcia.
Sparring Gloves + Tear of the Goddess = Hand of Justice
Na początku fazy planowania posiadacz otrzymuje jeden z następujących efektów:
- ataki podstawowe i umiejętności zadają 50% więcej obrażeń,
- ataki podstawowe uleczają o 50 HP przy trafieniu.
Sparring Gloves
+10% szans na trafienie krytyczne
+10% szans na unik
B.F. Sword + Sparring Gloves = Infinity Edge
+100% obrażeń z trafienia krytycznego.
Chain Vest + Sparring Gloves = Shroud of Stillness
Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia. Szerokość obszaru działania to 1,5 pola.
Giant’s Belt + Sparring Gloves = Trap Claw
Blokuje pierwszą umiejętność wroga, która trafi posiadacza przedmiotu. Jednostka, która rzuciła tę umiejętność, zostaje ogłuszona na 4 sekundy.
Needlessly Large Rod + Sparring Gloves = Jeweled Gauntlet
Zaklęcia mogą trafiać krytycznie.
Negatron Cloak + Sparring Gloves = Quicksilver
Posiadacz jest odporny na efekty kontroli tłumu przez pierwsze 10 sekund walki.
Recurve Bow + Sparring Gloves = Last Whisper
Kiedy posiadacz trafia krytycznie, pancerz celu zostaje zredukowany o 75% na 3 sekundy. Nie stackuje się.
Spatula + Sparring Gloves = Dark Star’s Heart
Postać wyposażona w ten przedmiot ma także pochodzenie Dark Star.
Tear of the Goddess + Sparring Gloves = Hand of Justice
Na początku fazy planowania posiadacz otrzymuje jeden z następujących efektów:
- ataki podstawowe i umiejętności zadają 50% więcej obrażeń,
- ataki podstawowe uleczają o 50 HP przy trafieniu.
Sparring Gloves + Sparring Gloves = Thief’s Gloves
Na początku fazy planowania zapewnia dwa tymczasowe losowe przedmioty. Przedmiot zajmuje wszystkie trzy miejsca na przedmioty.