Zobacz też:
Wpis zaktualizowany o zmiany z patcha 10.11.
Wszystkie klasy i pochodzenia w 3. zestawie TFT: Galaktyki.
Pochodzenia w zestawie 3.
Celestial (Astralni)
Wszyscy sojusznicy uzdrawiają się o ilość zależną od obrażeń zadanych przez jednostki pochodzenia Celestial.
- 2 jednostki: 15% obrażeń,
- 4 jednostki: 35% obrażeń,
- 6 jednostek: 60% obrażeń.
Jednostki pochodzenia Celestial
Ashe, Kassadin, Lulu, Rakan, Xayah, Xin Zhao.
Chrono (Chronomistrz)
Wszyscy sojusznicy otrzymają 15% prędkości ataku co kilka sekund.
- 2 jednostki: co 8 sekund,
- 4 jednostki: co 3,5 sekundy,
- 6 jednostek: co 1,5 sekundy.
Pierwsza aktywacja efektu cechy ma miejsce w momencie rozpoczęcia walki.
Jednostki pochodzenia Chrono
Blitzcrank, Caitlyn, Ezreal, Shen, Thresh, Twisted Fate, Wukong.
Cybernetic (Cyborg)
Jednostki pochodzenia Cybernetic, które posiadają przedmiot, otrzymują bonusowe obrażenia ataku oraz zdrowie.
- 3 jednostki: 35 AD i 350 HP,
- 6 jednostek: 70 AD i 700 HP.
Jednostki pochodzenia Cybernetic
Ekko, Fiora, Irelia, Leona, Lucian, Vi.
Dark Star (Mroczna Gwiazda)
Nowy bonus: kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, wszystkie sojusznicze jednostki Dark Star otrzymują obrażenia ataku i moc umiejętności.
- 3 jednostki: +20 AD i mocy umiejętności.
- 6 jednostek: +25 AD i mocy umiejętności,
- 9 jednostek: +35 AD i mocy umiejętności.
Jednostki pochodzenia Dark Star
Jarvan IV, Jhin, Karma, Lux, Mordekaiser, Shaco, od patcha 10.8: Xerath.
Mech-Pilot (Pilot Mechów)
Na początku walki trzy losowe jednostki pochodzenia Mech-Pilot zostają połączone w jednego Super-Mecha. Wymagane przynajmniej trzy jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki pochodzenia Mech-Pilot
Annie, Fizz, Rumble.
Rebel (Buntownik)
Na początku walki jednostki pochodzenia Rebel otrzymują tarczę na 8 sekund oraz zwiększone obrażenia za każdą sąsiadującą postać tego samego pochodzenia.
- 3 jednostki: tarcza o wartości 125 oraz obrażenia zwiększone o 10%,
- 6 jednostek: tarcza o wartości 210 oraz obrażenia zwiększone o 12%,
- 9 jednostek: tarcza o wartości 330 oraz obrażenia zwiększone o 15%.
Jednostki pochodzenia Rebel
Aurelion Sol, Jinx, Malphite, Master Yi, Sona, Yasuo, Ziggs.
Space Pirate (Kosmiczny Pirat)
Za każdym razem, gdy jednostka pochodzenia Space Pirate zabije cel, gracz ma dodatkową szansę na wypadnięcie złota lub przedmiotów.
- 2 jednostki: 50% szans na 1 szt. złota,
- 4 jednostki: 50% szans na 1 szt. złota i 25% szans na przedmiot.
Jednostki pochodzenia Space Pirate
Darius, Gangplank, Graves, Jayce.
Star Guardian (Czarodziejki Gwiazd)
Za każdym razem, gdy jednostka pochodzenia Star Guardian użyje zaklęcia, rozdziela punkty many między wszystkimi pozostałymi Czarodziejkami Gwiazd
- 3 jednostki: 30 punktów many,
- 6 jednostek: 50 punktów many.
Jednostki pochodzenia Star Guardian
Ahri, Neeko, Poppy, Soraka, Syndra, Zoe.
Valkyrie (Walkiria)
Ataki i zaklęcia jednostek pochodzenia Valkyrie zawsze trafiają krytyczne cele poniżej 40% zdrowia. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki pochodzenia Valkyrie
Kai’Sa, Kayle, Miss Fortune.
Void (Mieszkaniec Pustki)
Jednostki pochodzenia Void zadają nieuchronne obrażenia. Wymagane 3 jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki pochodzenia Void
Cho’Gath, Kha’Zix, Vel’Koz.
Klasy w zestawie 3.
Blademaster (Mistrz Miecza)
Jednostki klasy Blademaster przy trafieniu mają szansę na dwa kolejne ataki.
- 3 jednostki: 30% szans przy trafieniu,
- 6 jednostek: 55% szans przy trafieniu,
- 9 jednostek: 100% szans przy trafieniu.
Jednostki klasy Blademaster
Fiora, Irelia, Kayle, Master Yi, Shen, Xayah, Yasuo.
Blaster (Laserowiec)
Co czwarty atak jednostki klasy Blaster zadaje dodatkowy atak o podwójnych obrażeniach.
- 2 jednostki: 3 dodatkowe ataki,
- 4 jednostki: 5 dodatkowych ataków.
Jednostki klasy Blaster
Ezreal, Graves, Jinx, Lucian, Miss Fortune.
Brawler (Osiłek)
Jednostki klasy Brawler otrzymują dodatkowe zdrowie.
- 2 jednostki: 350 HP,
- 4 jednostki: 650 HP.
Jednostki klasy Brawler
Blitzcrank, Cho’Gath, Malphite, Vi.
Demolitionist (Dewastator)
Zaklęcia jednostek klasy Demolitionist ogłuszają trafione cele na 2,5 sekundy. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki klasy Demolitionist
Gangplank, Rumble, Ziggs.
Inflitrator (Infiltrator)
Pasywnie: na początku walki jednostki klasy Infiltrator doskakują na tył terytorium wroga.
Jednostki pochodzenia Infiltrator otrzymują prędkość ataku na 6 sekund po rozpoczęciu walki:
- 2 jednostki: 50% prędkości ataku,
- 4 jednostki: 75% prędkości ataku,
- 6 jednostek: 120% prędkości ataku.
Dodatkowa prędkość ataku odświeża się po wzięciu udziału w zabójstwie, niezależnie od poziomu cechy.
Jednostki klasy Infiltrator
Ekko, Fizz, Kai’Sa, Kha’Zix, Shaco.
Mana-Reaver (Łupieżca Many)
Ataki jednostek klasy Mana-Reaver zwiększają koszt kolejnego rzucenia umiejętności celu o 40%. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki klasy Mana-Reaver
Darius, Irelia, Kassadin, Thresh.
Mercenary (Najemnik)
Jednostkom klasy Mercenary można płacić złotem, by podnieść poziom ich umiejętności. Wymagana jedna jednostka do aktywacji bonusu.
Jednostki klasy Mercenary
Gangplank, Miss Fortune.
Mystic (Mistyk)
Zapewnia całej drużynie bonusową odporność na magię.
- 2 jednostki: 35 odporności na magię,
- 4 jednostki: 105 odporności na magię.
Jednostki klasy Mystic
Karma, Lulu, Sona, Soraka.
Protector (Protektor)
Jednostki klasy Protector otrzymują tarczę skalującą się z maksymalnym zdrowiem na 3 sekundy za każdym razem, gdy rzucają zaklęcie.
- 2 jednostki: tarcza o wartości 25% maksymalnego HP,
- 4 jednostki: tarcza o wartości 30% maksymalnego HP,
- 6 jednostek: tarcza o wartości 40% maksymalnego HP.
Jednostki klasy Protector
Jarvan IV, Neeko, Rakan, Xin Zhao.
Sniper (Snajper)
Jednostki klasy Sniper zadają obrażenia zwiększone o 15% za każde pole odległości pomiędzy daną jednostką tej klasy a jej celem. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.
Jednostki klasy Sniper
Ashe, Caitlyn, Jhin.
Sorcerer (Czarodziej)
Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną efektywność zaklęć.
- 2 jednostki: 20% mocy zaklęć,
- 4 jednostki: 40% mocy zaklęć,
- 6 jednostek: 75% mocy zaklęć,
- 8 jednostek: 120% mocy zaklęć.
Jednostki klasy Sorcerer
Ahri, Annie, Lux, Syndra, Twisted Fate, Vel’Koz, Zoe, od patcha 10.8: Xerath.
Starship (Statek Gwiezdny)
Jednostki klasy Starships nieprzerwanie okrążają arenę i nie mogą wykonywać ataków podstawowych. Wymagana 1 jednostka do aktywacji bonusu.
Jednostki klasy Starship
Aurelion Sol.
Vanguard (Inicjator)
Jednostki klasy Vanguard otrzymują bonusowy pancerz.
- 2 jednostki: 125 pancerza,
- 4 jednostki: 250 pancerza.
Jednostki klasy Vanguard
Jayce, Leona, Mordekaiser, Poppy, Wukong.
Przepustka
W grze będą oferowane dwa rodzaje przepustek: darmowa i płatna (Galaktyki+). Więcej o nich przeczytacie w poniższym artykule.
Nowa zawartość w TFT
Nowa przepustka, udoskonalone i nowe areny, wybuchy!, zmiany dostępności Małych Legend (i nowe Małe Legendy) oraz odpowiednik skórek Victorious w TFT.
Nowa zawartość TFT w zestawie 3. Skórki Victorious, areny Dark Star