Potyczki Taktyczne r.

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia

Zapoznajcie się ze wszystkimi klasami i pochodzeniami w 3. zestawie TFT.

Zobacz też:

Wpis zaktualizowany o zmiany z patcha 10.11.

Wszystkie klasy i pochodzenia w 3. zestawie TFT: Galaktyki.

Pochodzenia w zestawie 3.

Celestial (Astralni)

Celestial (Astralni)

Wszyscy sojusznicy uzdrawiają się o ilość zależną od obrażeń zadanych przez jednostki pochodzenia Celestial.

  • 2 jednostki: 15% obrażeń,
  • 4 jednostki: 35% obrażeń,
  • 6 jednostek: 60% obrażeń.

Jednostki pochodzenia Celestial

Ashe, Kassadin, Lulu, Rakan, Xayah, Xin Zhao.

 

Chrono TFT

Chrono (Chronomistrz)

Wszyscy sojusznicy otrzymają 15% prędkości ataku co kilka sekund.

  • 2 jednostki: co 8 sekund,
  • 4 jednostki: co 3,5 sekundy,
  • 6 jednostek: co 1,5 sekundy.

Pierwsza aktywacja efektu cechy ma miejsce w momencie rozpoczęcia walki.

Jednostki pochodzenia Chrono

Blitzcrank, Caitlyn, Ezreal, Shen, Thresh, Twisted Fate, Wukong.

 

Cybernetic (Cybernetyczni)

Cybernetic (Cyborg)

Jednostki pochodzenia Cybernetic, które posiadają przedmiot, otrzymują bonusowe obrażenia ataku oraz zdrowie.

  • 3 jednostki: 35 AD i 350 HP,
  • 6 jednostek: 70 AD i 700 HP.

Jednostki pochodzenia Cybernetic

Ekko, Fiora, Irelia, Leona, Lucian, Vi.

 

Dark Star (Mroczna Gwiazda)

Dark Star (Mroczna Gwiazda)

Nowy bonus: kiedy jednostka pochodzenia Dark Star umiera, wszystkie sojusznicze jednostki Dark Star otrzymują obrażenia ataku i moc umiejętności.

  • 3 jednostki: +20 AD i mocy umiejętności.
  • 6 jednostek: +25 AD i mocy umiejętności,
  • 9 jednostek: +35 AD i mocy umiejętności.

Jednostki pochodzenia Dark Star

Jarvan IV, Jhin, Karma, Lux, Mordekaiser, Shaco, od patcha 10.8: Xerath.

 

Mech-Pilot (Pilot Mechów)

Na początku walki trzy losowe jednostki pochodzenia Mech-Pilot zostają połączone w jednego Super-Mecha. Wymagane przynajmniej trzy jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki pochodzenia Mech-Pilot

Annie, Fizz, Rumble.

 

Rebel (Buntownik)

Na początku walki jednostki pochodzenia Rebel otrzymują tarczę na 8 sekund oraz zwiększone obrażenia za każdą sąsiadującą postać tego samego pochodzenia.

  • 3 jednostki: tarcza o wartości 125 oraz obrażenia zwiększone o 10%,
  • 6 jednostek: tarcza o wartości 210 oraz obrażenia zwiększone o 12%,
  • 9 jednostek: tarcza o wartości 330 oraz obrażenia zwiększone o 15%.

Jednostki pochodzenia Rebel

Aurelion Sol, Jinx, Malphite, Master Yi, Sona, Yasuo, Ziggs.

 

Space Pirate (Kosmiczny Pirat)

Za każdym razem, gdy jednostka pochodzenia Space Pirate zabije cel, gracz ma dodatkową szansę na wypadnięcie złota lub przedmiotów.

  • 2 jednostki: 50% szans na 1 szt. złota,
  • 4 jednostki: 50% szans na 1 szt. złota i 25% szans na przedmiot.

Jednostki pochodzenia Space Pirate

Darius, Gangplank, Graves, Jayce.

 

Star Guardian (Czarodziejki Gwiazd)

Za każdym razem, gdy jednostka pochodzenia Star Guardian użyje zaklęcia, rozdziela punkty many między wszystkimi pozostałymi Czarodziejkami Gwiazd

  • 3 jednostki: 30 punktów many,
  • 6 jednostek: 50 punktów many.

Jednostki pochodzenia Star Guardian

Ahri, Neeko, Poppy, Soraka, Syndra, Zoe.

 

Valkyrie (Walkiria)

Ataki i zaklęcia jednostek pochodzenia Valkyrie zawsze trafiają krytyczne cele poniżej 40% zdrowia. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki pochodzenia Valkyrie

Kai’Sa, Kayle, Miss Fortune.

 

Void (Mieszkaniec Pustki)

Jednostki pochodzenia Void zadają nieuchronne obrażenia. Wymagane 3 jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki pochodzenia Void

Cho’Gath, Kha’Zix, Vel’Koz.

Klasy w zestawie 3.

Blademaster (Mistrz Miecza)

Jednostki klasy Blademaster przy trafieniu mają szansę na dwa kolejne ataki.

  • 3 jednostki: 30% szans przy trafieniu,
  • 6 jednostek: 55% szans przy trafieniu,
  • 9 jednostek: 100% szans przy trafieniu.

Jednostki klasy Blademaster

Fiora, Irelia, Kayle, Master Yi, Shen, Xayah, Yasuo.

 

Blaster (Laserowiec)

Co czwarty atak jednostki klasy Blaster zadaje dodatkowy atak o podwójnych obrażeniach.

  • 2 jednostki: 3 dodatkowe ataki,
  • 4 jednostki: 5 dodatkowych ataków.

Jednostki klasy Blaster

Ezreal, Graves, Jinx, Lucian, Miss Fortune.

 

Brawler (Osiłek)

Jednostki klasy Brawler otrzymują dodatkowe zdrowie.

  • 2 jednostki: 350 HP,
  • 4 jednostki: 650 HP.

Jednostki klasy Brawler

Blitzcrank, Cho’Gath, Malphite, Vi.

 

Demolitionist (Dewastator)

Zaklęcia jednostek klasy Demolitionist ogłuszają trafione cele na 2,5 sekundy. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki klasy Demolitionist

Gangplank, Rumble, Ziggs.

 

Inflitrator (Infiltrator)

Pasywnie: na początku walki jednostki klasy Infiltrator doskakują na tył terytorium wroga.

Jednostki pochodzenia Infiltrator otrzymują prędkość ataku na 6 sekund po rozpoczęciu walki:

  • 2 jednostki: 50% prędkości ataku,
  • 4 jednostki: 75% prędkości ataku,
  • 6 jednostek: 120% prędkości ataku.

Dodatkowa prędkość ataku odświeża się po wzięciu udziału w zabójstwie, niezależnie od poziomu cechy.

Jednostki klasy Infiltrator

Ekko, Fizz, Kai’Sa, Kha’Zix, Shaco.

 

Mana-Reaver (Łupieżca Many)

Ataki jednostek klasy Mana-Reaver zwiększają koszt kolejnego rzucenia umiejętności celu o 40%. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki klasy Mana-Reaver

Darius, Irelia, Kassadin, Thresh.

 

Mercenary (Najemnik)

Jednostkom klasy Mercenary można płacić złotem, by podnieść poziom ich umiejętności. Wymagana jedna jednostka do aktywacji bonusu.

Jednostki klasy Mercenary

Gangplank, Miss Fortune.

 

Mystic (Mistyk)

Zapewnia całej drużynie bonusową odporność na magię.

  • 2 jednostki: 35 odporności na magię,
  • 4 jednostki: 105 odporności na magię.

Jednostki klasy Mystic

Karma, Lulu, Sona, Soraka.

 

Protector (Protektor)

Jednostki klasy Protector otrzymują tarczę skalującą się z maksymalnym zdrowiem na 3 sekundy za każdym razem, gdy rzucają zaklęcie.

  • 2 jednostki: tarcza o wartości 25% maksymalnego HP,
  • 4 jednostki: tarcza o wartości 30% maksymalnego HP,
  • 6 jednostek: tarcza o wartości 40% maksymalnego HP.

Jednostki klasy Protector

Jarvan IV, Neeko, Rakan, Xin Zhao.

 

Sniper (Snajper)

Jednostki klasy Sniper zadają obrażenia zwiększone o 15% za każde pole odległości pomiędzy daną jednostką tej klasy a jej celem. Wymagane 2 jednostki do aktywacji bonusu.

Jednostki klasy Sniper

Ashe, Caitlyn, Jhin.

 

Sorcerer (Czarodziej)

Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną efektywność zaklęć.

  • 2 jednostki: 20% mocy zaklęć,
  • 4 jednostki: 40% mocy zaklęć,
  • 6 jednostek: 75% mocy zaklęć,
  • 8 jednostek: 120% mocy zaklęć.

Jednostki klasy Sorcerer

Ahri, Annie, Lux, Syndra, Twisted Fate, Vel’Koz, Zoe, od patcha 10.8: Xerath.

 

Starship (Statek Gwiezdny)

Jednostki klasy Starships nieprzerwanie okrążają arenę i nie mogą wykonywać ataków podstawowych. Wymagana 1 jednostka do aktywacji bonusu.

Jednostki klasy Starship

Aurelion Sol.

 

Vanguard (Inicjator)

Jednostki klasy Vanguard otrzymują bonusowy pancerz.

  • 2 jednostki: 125 pancerza,
  • 4 jednostki: 250 pancerza.

Jednostki klasy Vanguard

Jayce, Leona, Mordekaiser, Poppy, Wukong.

Przepustka

W grze będą oferowane dwa rodzaje przepustek: darmowa i płatna (Galaktyki+). Więcej o nich przeczytacie w poniższym artykule.

Przepustka TFT: Galaktyki. Nowy rodzaj zawartości: Wybuchy! Nowe Małe Legendy. Kula Oświecenia zostanie usunięta

Nowa zawartość w TFT

Nowa przepustka, udoskonalone i nowe areny, wybuchy!, zmiany dostępności Małych Legend (i nowe Małe Legendy) oraz odpowiednik skórek Victorious w TFT.

Nowa zawartość TFT w zestawie 3. Skórki Victorious, areny Dark Star