Nowe przedmioty trafiają do TFT!
Karuzela
- Na pierwszej karuzeli zobaczymy tylko bohaterów 1. kategorii.
- Spatula może pojawiać się na karuzeli, jednak rzadziej niż wcześniej.
- Ukończone przedmioty mogą pojawiać się wcześniej niż w piątej karuzeli.
- Składniki mogą pojawiać się od szóstej karuzeli włącznie.
- Dodano nowe zestawienia karuzel.
- Wycofano możliwość sprzedawania bohaterów podczas etapu karuzeli.
Przychód
- Zmieniono przychód złota według etapów: 1-2-5-4-5-5… ⇒ 0-2-2-3-4-5-5…
- Średnie kule ze złotem i bohaterami nie mogą wypadać w pierwszych dwóch rundach PvE.
- Wypadanie bohaterów 3. poziomu (według kategorii): 70/25/5/0/0% ⇒ 70/30/0/0/0%.
- Progi serii wygranych lub przegranych: 2-3 (1 szt. złota), 4-6 (2 szt. złota), 7+ (3 szt. złota) ⇒ 2-3 (1 szt. złota), 4-5 (2 szt. złota), 6+ (3 szt. złota).
- Złoto z serii wypłacane jest podczas rund PvE.
- Wycofano możliwość sprzedawania bohaterów podczas etapu karuzeli.
Obrażenia zadawane graczom
- Podstawowe obrażenia na etap: 0/2/3/4/5/6/7 ⇒ 0/3/4/6/10/14/20.
- Dodatkowe obrażenia na ocalałego bohatera wynoszą +1 punkt obrażeń, bez względu na koszt lub poziom gwiazdek bohatera.
Walka
- Bohaterowie walczący wręcz po rozpoczęciu walki poruszają się nieco wcześniej niż bohaterowie walczący na dystans.
- Bohaterowie przemieszczają się płynniej, przechodząc z pola na pole.
- Jeśli bohater znajduje się w zasięgu ataku swojego celu, a cel wyjdzie z zasięgu, atakujący będzie ścigał cel tylko przez jedno pole, zanim skupi uwagę na najbliższym wrogu.
- Przyrost many z atakowania według poziomu gwiazdek: 8/10/12 ⇒ 10/10/10.
- Głębokie rany – redukcja leczenia: 80% ⇒ 50%.
- Każdy bohater posiada skalowanie oparte na mocy umiejętności. Moc umiejętności może skalować elementy inne niż obrażenia, leczenie i tarcze.
Inne zmiany
- Wypadanie na 7. poziomie 20/30/33/15/2% ⇒ 20/30/33/16/1%.
- Pomoc Neeko ma około 35% mniejszą szansę na wypadnięcie z dowolnych kul.
- Zwiększono częstotliwość wypadania Szpatułki ze złotych kul.
- Rozbrojenie już nie uniemożliwia rzucania zaklęć. Uniemożliwia tylko atak automatyczny.
Przedmioty
Zobacz: TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty
Hush ⇒ Chalice of Favor (Tear of the Goddess + Negatron Cloak)
- Za każdym razem, gdy rzucasz zaklęcie, dajesz wszystkim pobliskim sojusznikom 10 punktów many.
Iceborne Gauntlet ⇒ Shroud of Stillness (Brawler’s Glove + Chain Mail)
- Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia.
Titanic Hydra ⇒ Zz’Rot Portal (Recurve Bow + Giant’s Belt)
- Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/4000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.
Deathblade
- Początkowe ładunki: 1 ⇒ 3.
Giant Slayer
- Obrażenia fizyczne: 9% aktualnego HP ⇒ 12% aktualnego HP.
Hextech Gunblade
- Wampiryzm : 33% ⇒ 35%.
Ionic Spark
- Teraz także redukuje odporność na magię pobliskich wrogów o 50% (nie kumuluje się).
Quicksilver
- Odporność na kontrolę tłumu ⇒ odporność na kontrolę tłumu przez pierwsze 10 sekund.
Rabadon’s Deathcap
- Dodatkowa moc umiejętności: 75% ⇒ 50%.
Redemption
- W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.
Runaan’s Hurricane
- Obrażenia od pocisków: 60% ⇒ 70% obrażeń standardowych.
Statikk Shiv
- 85 ⇒ 70 obrażeń na odbicie.
Warmog’s Armor
- 6% brakującego HP ⇒ 5% brakującego HP, maksymalnie 150 HP na cykl.
Zeke’s Herald
- Prędkość ataku: 15% ⇒ 18%.
Zephyr
- Czas działania: 6 sekund ⇒ 5 sekund.