Potyczki Taktyczne r.

TFT: Galaktyki – zmiany systemowe: karuzela, przedmioty (trzy nowe!), zmiany obrażeń dla graczy

Nowe przedmioty trafiają do TFT!

Karuzela

  • Na pierwszej karuzeli zobaczymy tylko bohaterów 1. kategorii.
  • Spatula może pojawiać się na karuzeli, jednak rzadziej niż wcześniej.
  • Ukończone przedmioty mogą pojawiać się wcześniej niż w piątej karuzeli.
  • Składniki mogą pojawiać się od szóstej karuzeli włącznie.
  • Dodano nowe zestawienia karuzel.
  • Wycofano możliwość sprzedawania bohaterów podczas etapu karuzeli.

Przychód

  • Zmieniono przychód złota według etapów: 1-2-5-4-5-5… ⇒ 0-2-2-3-4-5-5…
  • Średnie kule ze złotem i bohaterami nie mogą wypadać w pierwszych dwóch rundach PvE.
  • Wypadanie bohaterów 3. poziomu (według kategorii): 70/25/5/0/0% ⇒ 70/30/0/0/0%.
  • Progi serii wygranych lub przegranych: 2-3 (1 szt. złota), 4-6 (2 szt. złota), 7+ (3 szt. złota) ⇒ 2-3 (1 szt. złota), 4-5 (2 szt. złota), 6+ (3 szt. złota).
  • Złoto z serii wypłacane jest podczas rund PvE.
  • Wycofano możliwość sprzedawania bohaterów podczas etapu karuzeli.

Obrażenia zadawane graczom

  • Podstawowe obrażenia na etap: 0/2/3/4/5/6/7 ⇒ 0/3/4/6/10/14/20.
  • Dodatkowe obrażenia na ocalałego bohatera wynoszą +1 punkt obrażeń, bez względu na koszt lub poziom gwiazdek bohatera.

Walka

  • Bohaterowie walczący wręcz po rozpoczęciu walki poruszają się nieco wcześniej niż bohaterowie walczący na dystans.
  • Bohaterowie przemieszczają się płynniej, przechodząc z pola na pole.
  • Jeśli bohater znajduje się w zasięgu ataku swojego celu, a cel wyjdzie z zasięgu, atakujący będzie ścigał cel tylko przez jedno pole, zanim skupi uwagę na najbliższym wrogu.
  • Przyrost many z atakowania według poziomu gwiazdek: 8/10/12 ⇒ 10/10/10.
  • Głębokie rany – redukcja leczenia: 80% ⇒ 50%.
  • Każdy bohater posiada skalowanie oparte na mocy umiejętności. Moc umiejętności może skalować elementy inne niż obrażenia, leczenie i tarcze.

Inne zmiany

  • Wypadanie na 7. poziomie 20/30/33/15/2% ⇒ 20/30/33/16/1%.
  • Pomoc Neeko ma około 35% mniejszą szansę na wypadnięcie z dowolnych kul.
  • Zwiększono częstotliwość wypadania Szpatułki ze złotych kul.
  • Rozbrojenie już nie uniemożliwia rzucania zaklęć. Uniemożliwia tylko atak automatyczny.

Przedmioty

Zobacz: TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Hush ⇒ Chalice of Favor (Tear of the Goddess + Negatron Cloak)

  • Za każdym razem, gdy rzucasz zaklęcie, dajesz wszystkim pobliskim sojusznikom 10 punktów many.

Iceborne Gauntlet ⇒ Shroud of Stillness (Brawler’s Glove + Chain Mail)

  • Na początku walki wystrzeliwuje do przodu promień, który powoduje, że wszyscy trafieni wrogowie mają maksymalną manę zwiększoną o 40%, dopóki nie rzucą pierwszego zaklęcia.

Titanic Hydra ⇒ Zz’Rot Portal (Recurve Bow + Giant’s Belt)

  • Po śmierci przywołuje Pusklę z 1000/2000/4000 HP, które prowokuje wszystkich pobliskich wrogów.

Deathblade

  • Początkowe ładunki: 1 ⇒ 3.

Giant Slayer

  • Obrażenia fizyczne: 9% aktualnego HP ⇒ 12% aktualnego HP.

Hextech Gunblade

  • Wampiryzm : 33% ⇒ 35%.

Ionic Spark

  • Teraz także redukuje odporność na magię pobliskich wrogów o 50% (nie kumuluje się).

Quicksilver

  • Odporność na kontrolę tłumu ⇒ odporność na kontrolę tłumu przez pierwsze 10 sekund.

Rabadon’s Deathcap

  • Dodatkowa moc umiejętności: 75% ⇒ 50%.

Redemption

  • W chwili śmierci użytkownika leczy o 800 HP całą drużynę.

Runaan’s Hurricane

  • Obrażenia od pocisków: 60% ⇒ 70% obrażeń standardowych.

Statikk Shiv

  • 85 ⇒ 70 obrażeń na odbicie.

Warmog’s Armor

  • 6% brakującego HP ⇒ 5% brakującego HP, maksymalnie 150 HP na cykl.

Zeke’s Herald

  • Prędkość ataku: 15% ⇒ 18%.

Zephyr

  • Czas działania: 6 sekund ⇒ 5 sekund.