Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics – patch 10.8: opis zmian

Co zmieni się w patchu 10.8 w Teamfight Tactics?

Nowa jednostka: Xerath

  • Tier 5
  • Pochodzenie: Dark Star
  • Klasa: Sorcerer
  • Zdrowie: 750/1350/2430.
  • Pancerz: 20.
  • Obrażenia od ataku: 60/108/194.
  • Prędkość ataku: 0,9.
  • Początkowa/całkowita mana: 30/80.

Umiejętność: Abyssal Bombardment

Xerath transformuje się i przyzywa meteory, które zastępują jego ataki podstawowe na 6/8/45 sek. i trafiają w losowych wrogów. Meteory zadają 300/400/2500 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu i, jeśli zabiją swój cel, wszyscy sąsiadujący z nim wrogowie otrzymają 150/200/1250 pkt. obrażeń magicznych i zostaną ogłuszeni na 1,5 sek.

Nowe galaktyki

  • Sektor wymiany: gracze mogą raz na każdą rundę za darmo odświeżyć sklep.
  • Superzagęszczona galaktyka: po osiągnięciu 5. poziomu gracze otrzymują darmową Siłę Natury.
  • Teraz istnieje mniej więcej 50% szansy na wystąpienie specjalnej galaktyki — sektor wymiany i superzagęszczona galaktyka powinny pojawiać się odrobinę częściej niż inne galaktyki.

Zmiany obrażeń gracza i złota za pasmo zwycięstw

  • Złoto za serie przegranych i wygranych: 2 (1 szt. złota) / 3 (2 szt. złota) / 4+ (3 szt. złota) ⇒ 2-3 (1 szt. złota) / 4 (2 szt. złota) / 5+ (3 szt. złota).
  • Podstawowe obrażenia w każdym z etapów: 0/3/4/5/10/15/20 ⇒ 0/0/1/2/5/10/15.
  • Całkowita ilość obrażeń w zależności od liczby jednostek, które przetrwały: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10… ⇒ 2/4/6/8/10/11/12/13/14/15…
  • Wprowadzono nowe wersje karuzeli.

Zmiany balansu

Klasy i pochodzenia

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie klasy i pochodzenia

Blademaster

  • [Nowość] bonus dla 9 jednostek: 100% szans na aktywację.

Celestial

  • 4 jednostki: uzdrowienie zwiększone z 30% do 40%.
  • 6 jednostek: uzdrowienie zwiększone z 60% do 65%.

Cybernetic

  • 6 jednostek:
    • zdrowie zmniejszone z 800 do 750,
    • AD zmniejszone z 80 do 75.

Dark Star

  • [Nowość] bonus dla 9 jednostek: +45 obrażeń ataku i mocy zaklęć.

Infiltrator

  • [Nowość] bonus dla 6 jednostek: 125% prędkości ataku.

Mech-Pilot

  • Zdrowie supermecha: 100% zdrowia pilotów mechów ⇒ 1800 + 50% zdrowia pilotów mechów.
  • Obrażenia umiejętności supermecha: 400/500/600/700/900/1500/5000 ⇒ 400/500/600/700/800/1200/5000.

Mercenary

  • Dodano oznaczenie, które pokazuje kupione ulepszenia umiejętności najemników.

Protector

  • [Nowość] bonus dla 6 jednostek: tarcza o wartości 45% maksymalnego zdrowia.

Rebel

  • [Nowość] bonus dla 9 jednostek: tarcza o wartości 350 i 15% obrażeń.

Sorcerer

  • Bonus 4 jednostek: 40% mocy zaklęć ⇒ 45% mocy zaklęć.

Space Pirate

  • 4 jednostki: szansa na wypadnięcie przedmiotu zwiększona z 15% do 20%.

Postacie

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie postacie

Annie

  • Pancerz zwiększony z 35 do 40.
  • Wartość tarczy zwiększona z 225/300/450 do 270/360/540.

Aurelion Sol

  • Zdrowie zwiększone z 950 do 1100.
  • Pancerz zwiększony z 30 do 35.

Caitlyn

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 700/1000/1800 do 750/1500/3000.

Darius

  • Początkowa/całkowita mana Dariusa: 0/70 ⇒ 0/60.

Fizz

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,7 do 0,8.
  • Zdrowie zmniejszone z 650 do 600.

Jinx

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,7 do 0,75.

Lucian

  • Obrażenia od ataku zmniejszone z 55 do 50.

Lux

  • Czas trwania ogłuszenia zmniejszony z 1,5/2/2,5 sekund do 1/1,5/2 sekund.

Master Yi

  • Uzdrowienie na sekundę zwiększone z 8/10/15% do 10/12/15%.
  • Nieuchronne obrażenia zwiększone z 75/100/200 do 100/150/250.

Rakan

  • Cel Wielkiego Wejścia Rakana: jednostka atakowana przez Rakana ⇒ najdalszy wróg w odległości do 3 pól.
  • Obszar działania podrzucenia Wielkiego Wejścia Rakana: 2 pola ⇒ 1 pole.
  • Całkowita mana zmniejszona ze 150 do 100.
  • Początkowa/całkowita mana Rakana: 50/150 pkt. ⇒ 50/80.

Shaco

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/325/400% do 300/325/350%.
  • Obrażenia od ataku zmniejszone z 55 do 50.

Shen

  • Czas trwania umiejętności zwiększony z 2,5/3/4 sekund do 2,5/3/5 sekund.
  • Zdrowie zwiększone z 700 do 800.

Soraka

  • Uzdrowienie z umiejętności zwiększone z 350/500/2000 do 375/550/20 000.
  • Zdrowie zwiększone z 650 do 700.

Syndra

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 80/120/200 do 80/120/250.
  • Zasięg zwiększony z 660 do 890.

Vel’Koz

  • Czas działania Promienia Dezintegracji Istot Żywych skrócony z 2,5 sekundy do 2 sekund.
  • Umiejętność Vel’Koza działa teraz skuteczniej na małe grupy jednostek.

Wukong

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 250/450/2000 do 300/500/4000.

Xayah

  • Prędkość ataku zmieniona z 75/100/150% na 100/125/150%.

Zoe

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 150/225/400 do 200/275/400.
  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 2/2,5/3 sekund do 2/2,5/4 sekund.

Przedmioty

TFT: Galaktyki (zestaw 3). Wszystkie przedmioty

Chalice of Favor

  • Jego efekt daje teraz manę również jego posiadaczowi.

Deathblade

  • Liczba początkowych ładunków: 2 ⇒ 0.
  • Obrażenia od ataku za każdy ładunek: 15 ⇒ 30.

Frozen Heart

  • Zmniejszenie prędkości ataku: 40% ⇒ 50%.

Rapid Firecannon

  • Zwiększenie zasięgu: o 100% ⇒ o 200%.
  • Ma teraz widoczny promień przy ataku, gdy zwiększa zasięg bohaterów o małym zasięgu.

Shroud of Stillness

  • Szerokość obszaru działania: 1 pole ⇒ 1,5 pola.

Tear of the Goddess

  • Mana: 20 ⇒ 15 – mana zapewniana przez przedmioty, których składnikiem jest Łza, została dostosowana odpowiednio do tej zmiany.

Zeke’s Herald

  • Obszar działania: 2 pola ⇒ 1 pole.
  • Prędkość ataku: 18% ⇒ 30%.

Inne

  • Skuteczność tarcz w dogrywce jest zmniejszona o 66% (tak samo jak w przypadku leczenia).

Naprawione błędy

  • Cecha cyborgów (3) jest teraz poprawnie cechą brązową.
  • Opis umiejętności Mordekaisera teraz poprawnie mówi o tym, że zapewniana przez nią tarcza działa przez 8 sek.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że umiejętność Wukonga nie wpływała na wrogów przez pierwsze 0,25 sek. swojego działania.
  • Naprawiono błąd związany z prowokacjami głosowymi rzucanymi przez bohaterów, kiedy ci wygrają walkę. Teraz odtworzone zostaną tylko prowokacje bohaterów, którzy przeżyli i zwyciężyli.
  • Danie jednostce w walce kolejnych Ostrzy Śmierci już nie zresetuje ładunków wszystkich innych Ostrzy Śmierci.
  • Naprawiono błąd powodujący, że za sprzedanie pilota mecha, gdy aktywny był efekt jego cechy, dostawało się 0 szt. złota.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że supermech nie korzystał z efektów cech infiltratorów i dewastatorów, gdy był na planszy wrogów.
  • Znany błąd: na planszy wrogów supermech wciąż nie korzysta z efektów cech, które obejmują całą drużynę, np. efektu cechy mistyków.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przyzwane jednostki (np. ściągnięte przez Thresha albo powstałe z Portalu Zz’Rot) miały wkład w obrażenia zadawane graczowi.
  • Kayn pojawia się na planszy 2 rzędy bliżej — grający na urządzeniach mobilnych mogą teraz zobaczyć jego przedmioty!

Mobilna wersja

  • Wprowadzono usprawnienia panelu znajomych, które wypatrzą tylko ci o sokolim wzroku.
  • Naprawiono błąd powodujący, że część graczy musiała patchować aplikację po każdym jej restarcie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że tabele opisujące wypadanie jaj oblewały egzamin z matmy i pokazywały złe wartości liczbowe.
  • Ptaszki teraz pojawiają się w ekwipunku, gdy oglądacie Małą Legendę lub skórkę areny, którą już wybraliście.
  • Posegregowano Małe Legendy, żebyście mogli odnaleźć swoje ulubione wcielenie Kosmałarnicy jeszcze szybciej.
  • Duszek UFO zrobił się trochę wyniosły, więc usunięto jego poziomy gwiazdek w ekwipunku.
  • Jedną emotkę można teraz umieścić w wielu gniazdach.
  • Po wejściu do ekwipunku wybrane przez was Małe Legendy i skórki aren czasami zapominały się pokazać.
  • Naprawiono wiele błędów związanych z formatem obrazu i zmianą rozdzielczości na niektórych urządzeniach.
  • Muzyka z ekranu logowania i muzyka z ekranu głównego miały nieczyste brzmienie. Zharmonizowaliśmy je.
  • Dodano piękne, soczyste dźwięki do menu ustawień. Nie chodzi o ustawienia dźwięku, a raczej o dźwięki samych ustawień.