Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 10.6 (nowa rotacja: Galaktyki)

Patch 10.6 wprowadzi do TFT nową rotację: Galaktyki. Co się zmieni?

Zobacz też:

Teamfight Tactics: Galaktyki

Zawartość zestawu:

Informacje ogólne:

TFT mobile

Oficjalne wydanie mobilnej wersji TFT w czwartek 19 marca

Trailer

Nowe ikony

Little Legend Fae Hushtail Icon

Nowe emotki

 

Wybuchy!
(Booms!)

Domyślny plik wybuchów

Nowe Małe Legendy

Squink

Sometimes Squink gets so scared that it inks itself, and in its frantic attempt to dash away it accidentally blots out an entire galaxy!

Abyssia

Abyssia wields a sword imbued with the power to open rifts between space and time. No one knows what Abyssia looks like, as its true form remains forever hidden beneath its mask.

Starmaw

Starmaw swims leisurely through the galaxies, oblivious to all other life around it. It’s known as a devourer of worlds, but really it just happens to swallow a planet or two while it’s yawning.

 

Astronaut Molediver

Nowe areny

Sezon rankingowy

  • Sezon rankingowy Galaktyk rozpocznie się natychmiast po wprowadzeniu patcha.
  • Ranga nie spada już poniżej mistrzowskiej.
  • Nie można również spaść z rangi mistrzowskiej na niższą.

Zmiany systemowe

Przychód

  • Bierny przychód w rundzie (poczynając od rundy 1-2): 3 – 5 – 4 – 5 – 5 – 5… ⇒ 2 – 2 – 3 – 4 – 5 – 5 – 5.
  • Wycofano możliwość sprzedawania bohaterów podczas etapu karuzeli.
  • Serie: 2-3 (1 szt. złota), 4-6 (2 szt. złota), 7+ (3 szt. złota) ⇒ 2 (1 szt. złota), 3 (2 szt. złota), 4 (3 szt. złota), 5+ (4 szt. złota).
  • Obecnie dodatkowe złoto z serii wypłacane jest podczas rund PvE.

Sklep

  • Łupy poziomu 3.: 70/25/5/0/0% ⇒ 70/30/0/0/0%
  • Łupy poziomu 5.: 35/35/25/5/0% ⇒ 35/40/20/5/0%
  • Łupy poziomu 6.: 25/35/30/10/0% ⇒ 20/35/35/10/0%
  • Łupy poziomu 7.: 20/30/33/15/2 ⇒ 14/30/40/15/1%
  • Łupy poziomu 8.: 15/20/35/24/6% ⇒ 10/25/35/25/5%

Obrażenia zadawane graczom

  • Podstawowe obrażenia za etap zostały zwiększone z 0/2/3/4/5/6/7 pkt. do 0/3/4/5/10/15/20 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia za każdą jednostkę, która przeżyła, zostały zmniejszone do 1 pkt. (wcześniej były wyliczane na podstawie poziomu gwiazdek i kosztu złota jednostki wahającego się od 1 do 8 pkt.).

Łupy/Przedmioty

  • Bohaterowie mają większe prawdopodobieństwo na pojawienie się w kulach wszystkich poziomów, nie tylko w złotych.
  • Średnie kule ze złotem i bohaterami nie będą wypadać w pierwszych dwóch rundach.
  • Pomoc Neeko ma około 35% mniejszą szansę na wypadnięcie z dowolnych kul.

Ruch

  • Prędkość ruchu wszystkich bohaterów: 550 jedn. ⇒ 500 jedn.
  • Bohaterowie przemieszczają się płynniej, przechodząc z pola na pole.
  • Obecnie bohaterowie walczący wręcz po rozpoczęciu walki poruszają się nieco wcześniej niż bohaterowie walczący na dystans.
  • Obecnie jeśli bohater znajduje się w zasięgu ataku swojego celu, a cel wyjdzie z zasięgu, atakujący będzie ścigał cel tylko przez 1 pole, zanim skupi uwagę na najbliższym wrogu.

Mana

  • Przyrost many z atakowania według poziomu gwiazdek: 8/10/12 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • Bohaterowie używają teraz many na późniejszym etapie rzucania zaklęcia.

Karuzela

  • Pierwszą karuzelę wypełniają bohaterowie 1. kategorii zamiast bohaterów 2. kategorii.
  • W karuzeli może wystąpić ZNACZNIE więcej kombinacji przedmiotów.
  • Szpatułka znowu może pojawić się w karuzeli, ale znacznie rzadziej niż wcześniej.
  • Ukończone przedmioty mogą pojawiać się wcześniej niż w piątej karuzeli.
  • Składniki mogą pojawiać się od szóstej karuzeli włącznie.
  • Dodaliśmy wiele nowych układów karuzel.

Inne

  • Do każdej fazy planowania dodano 5 sekund, by gracze mogli przystosować się do zmian. Zostanie to usunięte w patchu 10.7.
  • Głębokie Rany: leczenie zmniejszone o 80% ⇒ leczenie zmniejszone o 50%.
  • Rozbrojenie już nie uniemożliwia rzucania zaklęć. Uniemożliwia tylko atak automatyczny.
  • Wszyscy bohaterowie w grze skalują się z mocą umiejętności w jakiś sposób. Moc umiejętności może skalować elementy inne niż obrażenia/leczenie/tarcze. Sprawdźcie opis każdego bohatera, by poznać szczegóły.
  • Styl graficzny kart w sklepie został zmieniony, by bardziej przypominać modele w grze.
  • Zasady łączenia przedmiotów: Gdy jednostki się łączą, przedmioty zostają umieszczone na połączonej jednostce w następującej kolejności: 1) Rękawice Złodzieja, 2) losowe pełne przedmioty 3), losowe składniki.
  • 3-gwiazdkowi bohaterowie ponownie są więksi w porównaniu z 2-gwiazdkowymi.
  • Naprawiono występujący od dawna błąd, który sprawiał, że podstawowe ataki jednostek z dużą prędkością ataku znikały w locie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że znaczne zwiększenia prędkości ataku podczas walki sprawiały, że animacje ataku jednostek nie były prawidłowo zsynchronizowane z ich prędkością ataku.

Klient

Przepustka Galaktyk

  • Obecna przepustka i postępy związane z nagrodami będą teraz widoczne.
  • Możesz także w dowolnym momencie kupić Przepustkę Galaktyk+, by uzyskać dostęp do dodatkowej zawartości i Duszka UFO. Nagrody są przyznawane wstecz, więc otrzymacie nagrody za poziomy, które zdobyliście. Nie musicie kupować przepustki natychmiast.
  • Wszystkie nagrody w przepustce można teraz przeglądać, mają nawet opisy.
  • Śledzenie PD i poziomu znajduje się po lewej stronie.
  • Dostęp do misji TFT można uzyskać poprzez kliknięcie przycisku znajdującego się w prawym górnym rogu. Pokaże się wtedy także liczba dostępnych misji.
  • Nowe cotygodniowe misje umożliwiające zdobywanie PD w ramach przepustki.
  • Kula zniknęła. Poza misjami będziecie także zdobywać PD za rozgrywanie meczów.
  • Tutaj odbierzecie też nagrody z przepustki.
  • Widoczny będzie pozostały czas trwania wydarzenia.
  • Na dole centrum znajdziecie nowy rozkład zawartości przedstawiający między innymi aktualności, opisy patchów, przemyślenia deweloperów, areny, Małe Legendy i wybuchy do kupienia.

Poczekalnia

  • Nowe wybuchy można teraz wybrać na ekranie grup.
  • Ekran ekwipunku został zaktualizowany, by także je obsługiwać.
  • W poczekalni będziecie mogli śledzić misje związane z TFT, które będą dawać wam PD przepustki. Wystarczy, że klikniecie przycisk po prawej stronie karty gracza.

Inne rzeczy

  • Nie zdziwcie się, jeśli zobaczycie wprowadzenie przedstawiające Przepustkę Galaktyk, gdy wejdziecie do nowego centrum po raz pierwszy. Osoby czytające opisy patchów, takie jak wy, pewnie go nie potrzebują, ale zapoznajcie się z nim. Zróbcie to dla mnie.
  • Jeżeli kupiliście Przepustkę Galaktyk+, możecie zdobyć dodatkowe nagrody po jej ukończeniu. Ich koszt PD jest bardzo wysoki i są one przeznaczone dla tych, którzy grają w TFT BARDZO DUŻO.

Przedmioty

Nowe przedmioty

  • Uciszacz to teraz Puchar Przychylności (10 pkt. many za każde rzucenie).
  • Lodowa Rękawica to teraz Całun Bezruchu (zwiększa punkty many o 40%).
  • Kolosalna Hydra to teraz Portal Zz’Rot (w chwili śmierci tworzy Pomioty Pustki z poziomem zdrowia zależnym od liczby gwiazdek).

Istniejące przedmioty

  • Leczenie Krwiopijcy: 50% ⇒ 35%.
  • Początkowe ładunki Ostrza Śmierci: 1 ⇒ 2.
  • Pogromca Olbrzymów: obrażenia fizyczne w wysokości 9% aktualnych punktów zdrowia ⇒ 12% aktualnych punktów zdrowia.
  • Wampiryzm Miecza-Pistoletu Hextech: 33% ⇒ 25%.
  • Jonowa Iskra: teraz także redukuje odporność na magię pobliskich wrogów o 50%.
  • Podpalenie Morellonomiconu: 18% ⇒ 20%.
  • Żywe Srebro: niewrażliwość na kontrolę tłumu ⇒ niewrażliwość na kontrolę tłumu przez pierwsze 15 sek.
  • Dodatkowa moc umiejętności Zabójczego Kapelusza Rabadona: 75% ⇒ 50%.
  • Podpalenie czerwonego wzmocnienia: 18% ⇒ 20%.
  • Odkupienie: w chwili śmierci użytkownik leczy 800 pkt. zdrowia całej drużyny.
  • Obrażenia od pocisków Huraganu Runaana 60% ⇒ 70% standardowych.
  • Kosa Statikka: 85 pkt. ⇒ 70 pkt. obrażeń przy każdym odbiciu.
  • Plemienna Zbroja: 6% brakującego zdrowia ⇒ 4% brakującego zdrowia, maksymalnie 150 pkt. zdrowia na sekundę.
  • Herold Zeke’a: 15% prędkości ataku ⇒ 18% prędkości ataku.
  • Czas działania Wygnania Zefira: 6 sek. ⇒ 5 sek.