League of Legends r.

Plany na patch 9.20. Które postacie dostaną zmiany?

Riot Scruffy przedstawił plany na patch 9.20. Wygląda na to, że nie będzie on zbyt duży...

Lista postaci pochodzi od riotera Marka Yettera. Zmiany niektórych postaci są już testowane na PBE – najnowsze wersje podajemy przy danym bohaterze. Nie są to ostateczne wersje.

Buffy

Postacie

Garen

  • [Zobacz historię testów Garena].
  • Statystyki podstawowe
    • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 2,9% do 3%.
    • Bazowe HP zmniejszone z 616,28 do 615.
    • HP na poziom zwiększone z 84,25 do 85.
    • Cooldown zwiększony z 6 sekund do 7 sekund.
  • Perseverance (pasyw)
    • Nie dubluje już regeneracji zdrowia, gdy ma mniej niż 25/50% maksymalnego HP.
    • Cooldown: 9/4 sekundy ⇒ 6 sekund.
    • Na poziomie 11 obrażenia od nieepickich stworów nie zatrzymują już Perseverance ⇒ obrażenia od nieepickich stworów nigdy nie zatrzymują Perseverance.
    • Wartość uzdrowienia: 2/8% ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5/ 3,75/4,5/5,25/6/6,75/7,5/8,25/ 9/9,25/9,5/9,75/10/10,25.
      • 2,5% + (0,25% zza poziomy 2-6) + (0,75% za poziomy 7-13) + (0,25% za poziomy 14-18).
  • Courage (W)
    • Odporność za stack: 0,33 ⇒ 0,25.
    • Limit odporności: 50 ⇒ 30.
    • Liczba zabitych minionów do osiągnięcia limitu stacków: 150 ⇒ 160.
    • Zmieniono z [zdobywa tenacity w trakcie posiadania tarczy] na [zdobywa tenacity w czasie trwania tarczy (0,75 sekundy)].
    • Wartość tarczy zmniejszona z 12% HP do 10% HP.
  • Judgment (E)
    • Liczba obrotów: 5 + 1 za 3 poziomy (maksymalnie 10) ⇒ 7+1 na 17% prędkości ataku.
    • Garen zdobywa 51% prędkości ataku do poziomu 18.
    • Bazowe obrażenia: 14/18/22/26/30 ⇒ 9/15/21/27/33.
    • Przelicznik AD: 0,36/0,37/0,38/0,39/0,4 ⇒ 0,26/0,295/0,33/0,365/0,40.
    • Uderzenia konieczne do rozerwania pancerza: 4 ⇒ 6.
    • Nie zadaje już 33% bonusowych obrażeń, jeśli uderza tylko jednego wroga.
    • Teraz zadaje 25% bonusowych obrażeń i nakłada efekty on-hit (50% obrażeń) na najbliższego wroga.
    • Zwraca pozostały czas trwania w formie krótszego czasu odnowienia, jeśli zostanie przerwane wcześniej.
    • Bonusowe obrażenia dla najbliższego wroga zmienione z [3/5/7/9/11 (+9-13,5% AD)] na [25% bazowych obrażeń].
    • Teraz pokazuje obrażenia trafienia krytycznego we wskazówce (150%).
  • Demacian Justice (R)
    • Usunięto pasyw Villain (“Wróg, który ostatnio zabije sojuszniczego bohatera, staje się Czarnym Charakterem. Garen zadaje dodatkowe obrażenia nieuchronne Czarnym Charakterom równe 1% maksymalnego zdrowia celu”).
    • Zadaje obrażenia magiczne ⇒ zawsze zadaje nieuchronne obrażenia.
    • Obrażenia: 175/350/525 (+28,6%/33,3%/40% brakującego zdrowia) ⇒ 150/300/450 (+20/25/30% brakującego zdrowia)

Ivern

Lissandra

Shaco

  • [Zobacz historię testów Shaco].
  • Statystyki podstawowe
    • Bazowe AD: 66 ⇒ 63.
    • Przyrost AD: 3,5 ⇒ 3.
  • Backstab (pasyw)
    • Atak bazowy Shaco, Deceive (Q) i Two-Shiv Poison (E) mają dodatkowe efekty, kiedy Shaco uderza od tyłu.
      • Atak bazowy: zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-30 (zależnie od poziomu) (+0,1 bonusowego AD). Obrażenia mogą być krytyczne.
      • Deceive (Q): trafia krytycznie o 130% obrażeń.
      • Two-Shiv Poison (E): zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-30 (zależnie od poziomu) (+0,1 AP) i spowalnia o dodatkowe 20%.
  • Deceive (Q)
    • Czas trwania niewidzialności: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
    • Cooldown: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
    • [Usunięto] Cooldown nie jest już redukowany o 2,5 sekundy po aktywowaniu bonusowych obrażeń Deceive (Q).
    • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 bonusowego AD) ⇒ 25/35/45/55/65 (+0,25 bonusowego AD).
      • Te obrażenia mogą być krytyczne.
    • Usunięto przelicznik AP.
  • Jack in the Box (W)
    • Teraz strzela we wszystkie pobliskie cele.
    • Obrażenia dla jednego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) [bez zmian].
    • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).
    • Czas trwania efektu fear na stworach: 3 sekundy ⇒ 2 sekundy.
  • Two-Shiv Poison (E)
    • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
    • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusowego AD) ⇒ 70/100/130/160/190 (+0,8 bonusowego AD).
    • Przelicznik AP: 0,7 ⇒ 0,6.
    • Egzekucja: obrażenia zwiększone o 0-50% oparte na brakującym zdrowiu ⇒ obrażenia zwiększone o 50% na celach poniżej 30% zdrowia.
  • Hallucinate (R)
    • Zabawki aktywują się natychmiastowo, strasząc wrogów w lokacji śmierci klona i strzelając do pobliskich wrogów.
    • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
    • Obrażenia dla pojedynczego celu od zabawki: 25/50/75 (+0,15 AP) ⇒ 25/50/75 (+0,1 AP).
    • Obrażenia obszarowe zabawki: 10/20/30 (+0,1 AP).
    • Czas trwania efektu przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Rengar

  • Zmiany mają go wzmocnić na low elo, ale nie dodawać siły na high elo.

Varus

Viktor

  • [Zobacz historię testów Viktora].
  • Siphon Power (Q)
    • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).
  • Gravity Field (W)
    • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
    • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości 20% spowolnienia W na 1 sekundę.
    • Zmieniono nazwę wzmocnienia na “Magnetize”.
  • Chaos Storm (R)
    • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
    • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
    • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
    • Maksymalna prędkość burzy zwiększona z 300 do 325.

Przedmioty

Locket of the Iron Solari

Nerfy

Postacie

Blitzcrank

Pantheon

Qiyana