League of Legends r.

Zmiany Iverna: zawsze zasięgowy; bonus obrażeń z krzaków dla sojuszników; niekontrolowana Daisy

Rioter Suad5lol opublikował obecnie testowaną propozycję zmian Iverna.

Zmiany planowane są na przedsezon – o ile w ogóle zostaną wprowadzone. Ich celem jest poprawa jego jakości i przystępności.

Ogólne

  • Ivern jest zawsze zasięgowy. Jednym z najtrudniejszych elementów w grze Ivernem jest zarządzanie zmianą między melee a formą zasięgową. W większości Ivern i tak jest wzmocniony – utrata bonusu wydaje się bardzo irytująca. Celem tej funkcjonalności było zmuszenie graczy Iverna do większej dbałości o krzaki – okazało się to jednak bardzo uciążliwe.

W: Brushmaker

  • Pasyw W nie zwiększa już zasięgu Iverna. Ivern jest zawsze postacią zasięgową.
  • Sojusznicy, którzy wejdą do krzaków, teraz też otrzymują bonus obrażeń.
    • Krzaki Iverna są teraz raczej neutralne dla graczy innych niż Ivern. Riot chce dodać więcej benefitów dla całej drużyny Iverna i zwiększyć funkcjonalność krzaków (obecnie są one wykorzystywane głównie po to, by Ivern mógł zwiększyć swój zasięg).

R: Daisy!

  • Daisy nie może być już kontrolowana.
  • Daisy jest przywoływana do konkretnej lokacji i będzie w niej walczyć przez cały czas jej istnienia, skupiając się na najbliższych bohaterach. Ivern nadal może zmusić Daisy, by skoczyła do konkretnego celu, za pomocą swojego Q. Może także użyć na niej tarczy.
    • Riot uzasadnia tę zmianę tym, że mikrogra Daisy zawsze była jednym z najtrudniejszych elementów rozgrywki Iverna. Z tego powodu twórcy chcą przetestować jej niekontrolowaną wersję, która może również umożliwić wzmocnienie Daisy lub innych części zestawu umiejętności Iverna (mniejsza kontrola Daisy = możliwość zbuffowania Iverna).
    • Daisy została także napisana od początku, aby usunąć jej błędy.