League of Legends r.

Zaktualizowana lista zmian Viktora: burza samodzielnie będzie szukać wrogów

Rioter Simon LeBlanc udostępnił zaktualizowaną listę planowanych zmian Viktora.

Artykuły powiązane:

Kiedy?

Zmiany są planowane na patch 9.20. Ma on wejść na serwery live w środę, 9 października.

Cel zmian Viktora

  • Zwiększenie jego siły na midzie.
  • Zachowanie tank buildów na topa.
  • Zwiększenie win rate o około 2 punkty procentowe.

Zmiany

2 października – lista zmian od Marka Yettera

Bugfixy

  • Statystyki Hex Core aktualizują się po zakupieniu przedmiotu, a nie po zdobyciu nowego poziomu po zakupieniu przedmiotu.
  • Pociski Death Ray z Aftershock mają teraz tę samą szerokość, co zwykłe pociski (80 ⇒ 90).
  • Chaos Storm będzie teraz kontynuować podążanie za bohaterami, jeśli Viktor umrze.

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości 20% spowolnienia W na 1 sekundę.

Chaos Storm (R)

  • Burza może się teraz przemieszczać nad terenem.
  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
  • Bonusowa prędkość ruchu z wzmocnienia: 20% ⇒ 25%.
    • Minimalna prędkość ruchu: 200 ⇒ 250.
    • Maksymalna prędkość ruchu: 300 ⇒ 375.

PBE 9.20 – 30 września

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości 20% spowolnienia W na 1 sekundę.
  • Zmieniono nazwę wzmocnienia na “Magnetize”.

Chaos Storm (R)

  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
  • Maksymalna prędkość burzy zwiększona z 300 do 325.

PBE 9.20 – 26 września

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości 20% spowolnienia W na 1 sekundę.
  • Augment: Riot poszukuje nowej nazwy.

Chaos Storm (R)

  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).

PBE 9.20 – 24 września

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości połowy spowolnienia W na 0,75 sekundy.
  • Augment: Riot poszukuje nowej nazwy.

Chaos Storm (R)

  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
  • Minimalna prędkość burzy: 200 ⇒ 250.
  • Maksymalna prędkość burzy: 300 ⇒ 350.

Lista Simona LeBlanc – 22 września

  • Statystyki Hex Core aktualizują się po zakupie przedmiotu, a nie po osiągnięciu nowego poziomu.

Siphon Power (Q)

  • Skalowanie tarczy: 8% maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 zależnie od poziomu (+0,15 AP).

Gravity Field (W)

  • Spowolnienie: 28/32/36/40/44% ⇒ 30/34/38/42/45%.
  • Augment: przeciwnicy ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne zostają wciągnięci do środka ⇒ umiejętności Viktora nakładają spowolnienie o wartości połowy spowolnienia W na 0,75 sekundy.
  • Augment: Riot poszukuje nowej nazwy.

Death Ray (E)

  • Augment – Aftershock: naprawiono funkcjonalność, tak aby pociski wzmocnienia miały taką samą szerokość jak pierwszy pocisk (80 ⇒ 90).

Chaos Storm (R)

  • Zadawanie obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
  • Liczba razy, kiedy obrażenia zostaną zadane: 3 ⇒ 6.
  • Jednorazowe obrażenia: 130/210/290 (+85% AP) ⇒ 65/105/145 (+45% AP).
  • Minimalna prędkość burzy: 200 ⇒ 250.
  • Maksymalna prędkość burzy: 300 ⇒ 350.
  • Burza pozostaje teraz zablokowana na wybranym celu nawet po śmierci Viktora.
  • Po 1 sekundzie burza zacznie się przemieszczać w kierunku najbliższego wrogiego bohatera, jeżeli żadna postać nie została oznaczona.
  • Augment: 20% prędkości ruchu ⇒ burza może teraz się przemieszczać nad elementami terenu.
  • Augment: Riot poszukuje nowej nazwy.

Kto nad nimi pracuje?