League of Legends r.

PBE 9.24 – 26 listopada – Aphelios, nowe skórki i chromy, loot eventu Night & Dawn, minirework Diany

Rozpoczynamy nowy cykl PBE, a w nim Aphelios i aż 12 nowych skórek!

Aphelios

Voiceover:

Interakcje:

Nowe skórki

Sugar Rush Braum

1350 RP

Sugar Rush Evelynn

1350 RP

Sugar Rush Ziggs

1350 RP

Sugar Rush Zilean

1350 RP

Dawnbringer Karma

1350 RP

Wszystkie zyski ze skórki zostaną przekazane na cele charytatywne. Skin będzie dostępny do 13 stycznia 2020 roku, godz. 22.00.

Dawnbringer Nidalee

Na PBE trafi aktualizacja włosów Nidalee:

Dawnbringer Soraka

1820 RP

Interakcje:

Głos:

Nightbringer Soraka

1820 RP

Interakcje:

Głos:

Nightbringer Aphelios

1350 RP

Nightbringer Lee Sin

1350 RP

Nightbringer Lee Sin – edycja prestiżowa

2000 tokenów eventowych

Nightbringer Vladimir

1350 RP

Hextech Swain

10 gemstone’ów

Nowe chromy

Sugar Rush Braum

Sugar Rush Evelynn

Sugar Rush Ziggs

Sugar Rush Zilean

Dawnbringer Karma

Dawnbringer Nidalee

Dawnbringer Riven

Nightbringer Aphelios

Nightbringer Vladimir

Nightbringer Yasuo

Nowe ikony

Nowe wardy

Nowe emotki

Ikona i emotka FunPlus Phoenix

Night & Dawn – loot eventowy

Tokeny są oznaczone jako możliwe do zdobycia do 13 stycznia 2020 r., godz. 22.00. Można je zakupić do 27 stycznia 2020 r., godz. 22.00. Wygasają (należy je zużyć do) 28 stycznia 2020 r., godz. 00.00.

Poprawki

Natężenie czerwonego odcienia mapy, uzyskiwanego dzięki Duszy Piekielnego Smoka, zostało zmniejszone z 100% na 65%. Różnicę widać na poniższym gifie.

Aktualizacja wizualna Lux

Aktualizacja wizualna Lux zaraz trafi na PBE

Minirework Diany

Minirework Diany: E zamienione z R, nowy pasyw

  • Mana zwiększona z 372 do 420.
  • Mana na poziom zwiększona z 20 do 25.
  • Bazowe AD zwiększone z 53,04 do 57,04.
  • Moonsilver Blade (pasyw)
    • Diana otrzymuje [10/15/20/25/30/35/40% na poziomach 1/3/6/9/12/15/18] bonusowej prędkości ataku. Po użyciu umiejętności bonus zostaje potrojony na 3 sekundy. Co trzecie trafienie zadaje dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 20/25/30/35/40/55/ 65/75/85/95/120/135/150/165/ 180/210/230/250 (+40% AP).
    • Nie daje już many.
  • Crescent Strike (Q)
    • Koszt many zmniejszony z 55 do 50.
  • Pale Cascade (W)
    • Koszt many zmniejszony z 40/55/70/85/100 do 40/45/50/55/60.
    • Tarcza zmieniona z 40/55/70/85/100 (+30% AP) na 30/45/60/75/90 (+30% AP)(+10% bonusowego zdrowia).
  • Lunar Rush (E)
    • Mana: 40/45/50/55/60.
    • Cooldown: 22/20/18/16/14 sekund.
    • Jest to dawne R Diany.
    • Doskakuje do przeciwnika i zadaje obrażenia magiczne w wysokości 40/60/80/100/120 (+40% AP). Resetuje cooldown, jeśli wróg ma na sobie efekt Moonlight.
  • Moonfall (R)
    • Mana: 100.
    • Cooldown: 100/90/80 sekund.
    • Jest to dawne E Diany.
    • Ujawnia i przyciąga wszystkich pobliskich wrogów, spowalniając ich o 40/50/60% na 2 sekundy. Jeśli Diana przyciągnie jednego lub więcej wrogich bohaterów, po 1 sekundzie blask księżyca roztrzaskuje się o nią, zadając obrażenia magiczne w wysokości 200/300/400 (+60% AP) na obszarze dookoła niej (obrażenia zwiększają się o 35/60/85 (+15% AP) za każdy cel poza pierwszym przyciągniętym).

Zmiany balansu

Postacie

Braum

  • HP na poziom zwiększone z 87 do 98.
  • Regeneracja HP zwiększona z 8 do 8,5.
  • Winter’s Bite (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 60/110/160/210/260.
  • Stand Behind Me (W)
    • Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund.
    • Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40.
    • [Zmieniono] Otrzymuje taką samą ilość pancerza i MR niezależnie od tego, czy doskakuje do miniona, czy do bohatera.
  • Glacial Fissure (R)
    • Obrażenia zwiększone z 150/250/350 do 150/300/450.
    • [Zmiana efektu] Pierwszy cel jest podrzucony między 0,3 a 1/1,25/1,5 sekundy, zależnie od odległości od Brauma. Pozostałe cele są porzucone na 0,3 sekundy.

Malzahar

  • Void Swarm (W)
    • Zmieniono nazwę Gathering Swarm na Zz’Rot Swarm.

Runy

Cut Down (P4)

  • Zmieniono wskazówkę: “Zadaje 5% więcej obrażeń bohaterom z 0,1 więcej maksymalnego zdrowia, ze zwiększeniem do 15% na 1 więcej maksymalnego zdrowia”.

Shield Bash (R2)

  • Obrażenia kolejnego ataku podstawowego po otrzymaniu nowej tarczy zmniejszone z 5-30 do 4-21.

Fleet Footwork (keystone Precision)

  • Zmnieniono z “Uzdrowienie z minionów jest efektywne w 20% dla postaci zasięgowych” na “Uzdrowienie jest w 100% efektywne na minionach (50% efektywności dla postaci zasięgowch). Uzdrowienie jest zwiększone o 0% mnożnika obrażeń z trafienia krytycznego, kiedy aktywowane przez trafienie krytyczne”.

Teamfight Tactics

Nowa klasa i postacie

Nowa klasa: Soulbound. A w niej Senna i Lucian. A, no tak, do TFT dołącza też Amumu

Klasy i żywioły

Berserker

  • 6 jednostek: teraz też otrzymują 50 AD.

Light

  • Zwiększenie prędkości ataku przy śmierci:
    • 3 jednostki Light: 10% ⇒ 15%,
    • 6 jednostek Light: 20% ⇒ 25%.

Ranger

  • Szansa na podwojenie prędkości ataku:
    • 2 jednostki Ranger: 30% ⇒ 35%,
    • 4 jednostki Ranger: 60% ⇒ 80%.

Wind

  • Szansa na unik:
    • 2 jednostki Wind: 15% ⇒ 20%,
    • 3 jednostki: 20% ⇒ 25%,
    • 4 jednostki: 30% ⇒ 35%.

Shadow

  • 3 jednostki: obrażenia zwiększone o 70%, własne zabójstwo lub asysta,
  • 6 jednostek: obrażenia zwiększone o 140%, zabójstwo lub asysta dowolnej jednostki Shadow.

Summoner

  • Zdrowie i czas trwania przywołanego stwora:
    • 3 jednostki: 40% ⇒ 20%,
    • 6 jednostek: 100% ⇒ 120%.

Electric

  • Obrażenia porażenia:
    • 2 jednostki: 70 ⇒ 100,
    • 3 jednostki: 250 ⇒ 300.

Inferno

  • Teraz wpływa na trafienia krytyczne.
  • Czas podpalenia pól zmniejszony z 5 sekund do 4 sekund.
  • Obrażenia:
    • 3 jednostki: 80% ⇒ 70%,
    • 6 jednostek: 175% ⇒ 120%, podpala 3 pola,
    • 9 jednostek: 275% ⇒ 180%, podpala 5 pól.

Postacie

Ashe

  • Obrażenia na strzałę zwiększone z 25/30/35% do 30/40/50%.

Ivern

  • Tarcza zmniejszona z 200/350/500 do 200/300/400.

Lux

  • Obrażenia zwiększone z 500/800/9999 do 600/900/9999.

Malphite

  • Obrażenia zwiększone z 125/200/275 do 150/300/1000.

Maokai

  • Uzdrowienie zmniejszone z 100/175/250 do 100/150/200.

Sivir

  • Czas trwania Ricochet zwiększony z 5 sekund do 7 sekund.

Varus

  • Obrażenia zwiększone z 225/400/675 do 250/500/750.

Yorick

  • Zdrowie stworów zmienione z 600/1000/1400 na 600/900/1800.