Aphelios
- Aphelios: przeliczniki
- Aphelios: umiejętności – pięć broni z różnymi umiejętnościami, niestandardowy interfejs
- Zwiastun Apheliosa, nowego strzelca w LoL-u. Posiada 5 broni i ma nowy HUD
- Aphelios – co wiemy o nowej postaci? Data wydania, cena, rola, imię (Aphelios i Alune – odmiana, znaczenie) i biografia
- Nowy strzelec: Aphelios, Broń Wiernych (biografia)
- Aphelios: kiedy zostanie wydany, ile będzie kosztować i kto stanieje po jego wydaniu?
- Aphelios i Alune oraz ich szkice koncepcyjne
- Aphelios zostanie wydany dzień przed pełnią księżyca
- Co wiemy z najnowszej roadmapy? Pięć nowych postaci i dwa reworki
Voiceover:
Interakcje:
Nowe skórki
Sugar Rush Braum
1350 RP
Sugar Rush Evelynn
1350 RP
Sugar Rush Ziggs
1350 RP
Sugar Rush Zilean
1350 RP
Dawnbringer Karma
1350 RP
Wszystkie zyski ze skórki zostaną przekazane na cele charytatywne. Skin będzie dostępny do 13 stycznia 2020 roku, godz. 22.00.
Dawnbringer Nidalee
Na PBE trafi aktualizacja włosów Nidalee:
Dawnbringer Soraka
1820 RP
Interakcje:
Głos:
Nightbringer Soraka
1820 RP
Interakcje:
Głos:
Nightbringer Aphelios
1350 RP
Nightbringer Lee Sin
1350 RP
Nightbringer Lee Sin – edycja prestiżowa
2000 tokenów eventowych
Nightbringer Vladimir
1350 RP
Hextech Swain
10 gemstone’ów
Nowe chromy
Sugar Rush Braum
Sugar Rush Evelynn
Sugar Rush Ziggs
Sugar Rush Zilean
Dawnbringer Karma
Dawnbringer Nidalee
Dawnbringer Riven
Nightbringer Aphelios
Nightbringer Vladimir
Nightbringer Yasuo
Nowe ikony
Nowe wardy
Nowe emotki
Ikona i emotka FunPlus Phoenix
Night & Dawn – loot eventowy
Tokeny są oznaczone jako możliwe do zdobycia do 13 stycznia 2020 r., godz. 22.00. Można je zakupić do 27 stycznia 2020 r., godz. 22.00. Wygasają (należy je zużyć do) 28 stycznia 2020 r., godz. 00.00.
Poprawki
Natężenie czerwonego odcienia mapy, uzyskiwanego dzięki Duszy Piekielnego Smoka, zostało zmniejszone z 100% na 65%. Różnicę widać na poniższym gifie.
This GIF shows 0%, 70% and 100% (which is how current infernal looks right now) red tint intensity.
We’ve gone for 65%, so SLIGHTLY less than the 70% you see here. pic.twitter.com/bzV0yjjvhO
— Daniel Leaver (Riot Rovient) (@Rovient) November 26, 2019
Aktualizacja wizualna Lux
Minirework Diany
- Mana zwiększona z 372 do 420.
- Mana na poziom zwiększona z 20 do 25.
- Bazowe AD zwiększone z 53,04 do 57,04.
- Moonsilver Blade (pasyw)
- Diana otrzymuje [10/15/20/25/30/35/40% na poziomach 1/3/6/9/12/15/18] bonusowej prędkości ataku. Po użyciu umiejętności bonus zostaje potrojony na 3 sekundy. Co trzecie trafienie zadaje dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 20/25/30/35/40/55/ 65/75/85/95/120/135/150/165/ 180/210/230/250 (+40% AP).
- Nie daje już many.
- Crescent Strike (Q)
- Koszt many zmniejszony z 55 do 50.
- Pale Cascade (W)
- Koszt many zmniejszony z 40/55/70/85/100 do 40/45/50/55/60.
- Tarcza zmieniona z 40/55/70/85/100 (+30% AP) na 30/45/60/75/90 (+30% AP)(+10% bonusowego zdrowia).
- Lunar Rush (E)
- Mana: 40/45/50/55/60.
- Cooldown: 22/20/18/16/14 sekund.
- Jest to dawne R Diany.
- Doskakuje do przeciwnika i zadaje obrażenia magiczne w wysokości 40/60/80/100/120 (+40% AP). Resetuje cooldown, jeśli wróg ma na sobie efekt Moonlight.
- Moonfall (R)
- Mana: 100.
- Cooldown: 100/90/80 sekund.
- Jest to dawne E Diany.
- Ujawnia i przyciąga wszystkich pobliskich wrogów, spowalniając ich o 40/50/60% na 2 sekundy. Jeśli Diana przyciągnie jednego lub więcej wrogich bohaterów, po 1 sekundzie blask księżyca roztrzaskuje się o nią, zadając obrażenia magiczne w wysokości 200/300/400 (+60% AP) na obszarze dookoła niej (obrażenia zwiększają się o 35/60/85 (+15% AP) za każdy cel poza pierwszym przyciągniętym).
Zmiany balansu
Postacie
Braum
- HP na poziom zwiększone z 87 do 98.
- Regeneracja HP zwiększona z 8 do 8,5.
- Winter’s Bite (Q)
- Obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 60/110/160/210/260.
- Stand Behind Me (W)
- Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund.
- Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40.
- [Zmieniono] Otrzymuje taką samą ilość pancerza i MR niezależnie od tego, czy doskakuje do miniona, czy do bohatera.
- Glacial Fissure (R)
- Obrażenia zwiększone z 150/250/350 do 150/300/450.
- [Zmiana efektu] Pierwszy cel jest podrzucony między 0,3 a 1/1,25/1,5 sekundy, zależnie od odległości od Brauma. Pozostałe cele są porzucone na 0,3 sekundy.
Malzahar
- Void Swarm (W)
- Zmieniono nazwę Gathering Swarm na Zz’Rot Swarm.
Runy
Cut Down (P4)
- Zmieniono wskazówkę: “Zadaje 5% więcej obrażeń bohaterom z 0,1 więcej maksymalnego zdrowia, ze zwiększeniem do 15% na 1 więcej maksymalnego zdrowia”.
Shield Bash (R2)
- Obrażenia kolejnego ataku podstawowego po otrzymaniu nowej tarczy zmniejszone z 5-30 do 4-21.
Fleet Footwork (keystone Precision)
- Zmnieniono z “Uzdrowienie z minionów jest efektywne w 20% dla postaci zasięgowych” na “Uzdrowienie jest w 100% efektywne na minionach (50% efektywności dla postaci zasięgowch). Uzdrowienie jest zwiększone o 0% mnożnika obrażeń z trafienia krytycznego, kiedy aktywowane przez trafienie krytyczne”.
Teamfight Tactics
Nowa klasa i postacie
Nowa klasa: Soulbound. A w niej Senna i Lucian. A, no tak, do TFT dołącza też Amumu
Klasy i żywioły
Berserker
- 6 jednostek: teraz też otrzymują 50 AD.
Light
- Zwiększenie prędkości ataku przy śmierci:
- 3 jednostki Light: 10% ⇒ 15%,
- 6 jednostek Light: 20% ⇒ 25%.
Ranger
- Szansa na podwojenie prędkości ataku:
- 2 jednostki Ranger: 30% ⇒ 35%,
- 4 jednostki Ranger: 60% ⇒ 80%.
Wind
- Szansa na unik:
- 2 jednostki Wind: 15% ⇒ 20%,
- 3 jednostki: 20% ⇒ 25%,
- 4 jednostki: 30% ⇒ 35%.
Shadow
- 3 jednostki: obrażenia zwiększone o 70%, własne zabójstwo lub asysta,
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone o 140%, zabójstwo lub asysta dowolnej jednostki Shadow.
Summoner
- Zdrowie i czas trwania przywołanego stwora:
- 3 jednostki: 40% ⇒ 20%,
- 6 jednostek: 100% ⇒ 120%.
Electric
- Obrażenia porażenia:
- 2 jednostki: 70 ⇒ 100,
- 3 jednostki: 250 ⇒ 300.
Inferno
- Teraz wpływa na trafienia krytyczne.
- Czas podpalenia pól zmniejszony z 5 sekund do 4 sekund.
- Obrażenia:
- 3 jednostki: 80% ⇒ 70%,
- 6 jednostek: 175% ⇒ 120%, podpala 3 pola,
- 9 jednostek: 275% ⇒ 180%, podpala 5 pól.
Postacie
Ashe
- Obrażenia na strzałę zwiększone z 25/30/35% do 30/40/50%.
Ivern
- Tarcza zmniejszona z 200/350/500 do 200/300/400.
Lux
- Obrażenia zwiększone z 500/800/9999 do 600/900/9999.
Malphite
- Obrażenia zwiększone z 125/200/275 do 150/300/1000.
Maokai
- Uzdrowienie zmniejszone z 100/175/250 do 100/150/200.
Sivir
- Czas trwania Ricochet zwiększony z 5 sekund do 7 sekund.
Varus
- Obrażenia zwiększone z 225/400/675 do 250/500/750.
Yorick
- Zdrowie stworów zmienione z 600/1000/1400 na 600/900/1800.