League of Legends r.

Aphelios: przeliczniki

Spójrzmy na przeliczniki Broni Wiernych...

Zobacz też:

Statystyki

  • Mana: 348
  • Mana na poziom: 42
  • MR: 26
  • MR na poziom: 0,5
  • Bazowe AD: 57
  • AD na poziom: 2,2
  • Bazowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3
  • Bazowe HP: 530
  • HP na poziom: 86
  • Regeneracja HP: 0,65
  • Regeneracja HP na poziom: 0,11
  • Prędkość ataku na poziom: 2,1
  • Prędkość ruchu: 330
  • Zasięg ataku: 550

Umiejętności

  • Aphelios korzysta z trzech przycisków: Q, W oraz R. W służy do przełączania między jego główną i dodatkową bronią, co pozostawia mu właściwie dwie realne umiejętności.
  • Aphelios posiada pięć broni – każda z nich ma własny atak podstawowy oraz umiejętność Q, kiedy bohater jest w nią wyposażony.
  • Atakuje główną bronią, ale zawsze ma drugą broń, na którą zawsze można się przerzucić za pomocą W.
  • Bohater nie może wybrać, które dwie bronie otrzyma w danym momencie.
  • Każda z broni ma 50 amunicji. Po jej zużyciu broń przechodzi na koniec kolejki.
  • Ponieważ Aphelios może przełączać się pomiędzy swoją główną i drugą bronią, kolejność zmian broni w trakcie gry zależy od tego, której broni użyjesz najpierw.
  • Ponieważ bohater automatycznie leveluje umiejętności, punkty poziomów może wykorzystywać do wzmocnienia statystyk:
    • obrażenia ataku [4/8/12/16/20/24],
    • prędkość ataku [6/12/18/24/30/36%],
    • bonusowe przebicie pancerza [3/6/9/12/15/18%].

Q

  • Każde Q nakłada bonusowe ataki i efekty zależnie od dodatkowej broni. Wszystkie Q korzystają z many i amunicji. Każde z nich posiada własny cooldown.
  • Aphelios automatycznie uczy się Q na drugim poziomie.

R: Moonlight Vigil

  • Moonlight Vigil wysyła księżycową bombę, która eksploduje po trafieniu pierwszego wroga, zadając obrażenia w wysokości [125/175/225 at 6/11/16 (+20% bonusowego AD)(+100% AP)] również pobliskim przeciwnikom. Aphelios następnie otrzymuje wzmocnienie ataków podstawowych z głównej broni przeciwko wszystkim wrogom, których objęła eksplozja. Automatycznie uczy się R na poziomie 6 i automatycznie zwiększa jego poziom na poziomach 11 i 16.

Calibrum, the Rifle

Calibrum to broń do poke’owania/harassowania. Jej ataki podstawowe mają dodatkowe +100 zasięgu.

Gdy umiejętności zadają obrażenia za pośrednictwem Calibrum, trafieni wrogowie zostają oznaczeni na 4,5 sekundy. Aphelios może prawym kliknięciem wybrać oznaczonych wrogów w dowolnym miejscu mapy, aby następnie zastosować podstawowy atak swojej drugiej broni (lub broni, która nie jest Calibrum, jeśli wymieni Calibrum na swoją drugą broń przed wystrzałem). Ten atak wysadza inne pobliskie oznaczenia, zadając dodatkowe obrażenia w wysokości [20/25/30/35/40 na poziomach 1/3/5/7/9 (+40% bonusowego AD)] oznaczonym celom.

(Q) Calibrum: Moonshot

  • Cooldown: 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund na poziomach 1/3/5/7/9
  • Mana: 60
  • Amunicja: 10

Wystrzeliwuje skillshot, który zadaje obrażenia w wysokości 60/85/110/135/160 at 1/3/5/7/9 (+60% bonusowego AD)(+100% AP) pierwszej trafionej jednostce i ją oznacza.

Efekt Moonlight Vigil (R) Calibrum

  • Cooldown: 120/110/100 sekund na poziomach 6/11/16
  • Mana: 100

Ataki Calibrum w Moonlight Vigil oznaczają wszystkich trafionych wrogów. Te oznaczenia zadają większe obrażenia w wysokości [+20/45/70 obrażeń na oznaczenie], gdy zostaną wykorzystane.

Severum, the Scythe Pistol

Severum to broń podtrzymująca zdrowie, która leczy Apheliosa o część zadanych obrażeń [8-25% zależnie od poziomu]. Leczniczy efekt Severum przybiera postać małej tarczy o wartości 10/20/30/40/50/60/70/80/90/100/110/120/130/140 na poziomach 1/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 (+6% zdrowia). Tarcza utrzymuje się do 30 sekund.

(Q) Severum: Onslaught

  • Cooldown: 10/9/8 sekund na poziomach 1/5/9
  • Mana: 60
  • Amunicja: 10

Zyskujesz 20% (+10% AP) prędkości ruchu i przez 1,75 sekundy strzelasz z głównej i drugiej broni w najbliższego wroga, celując przede wszystkim w bohaterów. Strzały zadane Onslaught działają jak ataki podstawowe, ale zadają zredukowane obrażenia fizyczne: 60/90/120/150/180 (+90% bonusowej prędkości ataku w postaci obrażeń) na 6 strzałów (+1 strzał na 30% bonusowej prędkości ataku).

Efekt Moonlight Vigil (R) Severum 

Moonlight Vigil zapewnia Apheliosowi stały poziom leczenia: 200/300/400 na poziomach 6/11/16.

Gravitum, the Cannon

Gravitum to broń użytkowa, która nakłada na wrogów zanikające w czasie spowolnienie: 30% wygasające w ciągu 3,5 sekundy.

(Q) Gravitum: Eclipse

  • Cooldown: 12/11,5/11/10,5 sekund na poziomach 1/3/5/7/9
  • Mana: 60
  • Amunicja: 10

Spowalnia i unieruchamia wszystkich wrogów na mapie pozostających pod wpływem spowolnienia Gravitum na 1 sekundę. Zadaje obrażenia w wysokości 50/65/80/95/110 (+35% bonusowego AD)(+70% AP)]. Eclipse nie korzysta z drugiej broni Apheliosa.

Efekt (R) Moonlight Vigil Gravitum

Ataki Moonlight Vigil nakładają znacznie zwiększone spowolnienie [do 99%].

Infernum, the Flamethrower

Infernum to broń do zadawania obrażeń obszarowych i czyszczenia fal stworów. Zadaje zwiększone obrażenia od ataku podstawowego i od umiejętności [110% obrażeń] oraz tworzy stożek obrażeń za trafionymi wrogami [75/100% na poziomach 1/9 (34/45% dla minionów na poziomach 1/9)].

(Q) Infernum: Duskwave

  • Cooldown: 9/8/7/6 sekund na poziomach 1/3/7/9
  • Mana: 60
  • Amunicja: 10

Wyrzuca falę ognia zadającą wrogom obrażenia w wysokości 25/35/45/55/65 na poziomach 1/3/5/7/9 (+80% bonusowego AD)(+70% AP). Następnie atakuje wszystkich trafionych wrogów atakiem podstawowym swojej drugiej broni.

Efekt (R) Moonlight Vigil Infernum

Ataki Moonlight Vigil tworzą wokół trafionych wrogów koła obrażeń zamiast stożków obrażeń za nimi. Początkowa eksplozja zadaje obrażenia w wysokości +50/100/150 at 6/11/16 (+40% bonusowego AD).

Crescendum, the Chakram

Crescendum to zadająca duże obrażenia broń bliskiego zasięgu, która zachowuje się jak bumerang. Gdy Aphelios wykona podstawowy atak Crescendum, nie może zaatakować ponownie, dopóki broń nie wróci do niego, ale gdy już ma ją z powrotem, atak resetuje się. Zwiększenie prędkości ataku zamienia się w zwiększenie szybkości lotu Crescendum. [Prędkość powrotu broni: 600 (+750% bonusowej prędkości ataku)]. Im bliżej celu znajduje się Aphelios, tym krótszy dystans Crescendum musi pokonać – i tym szybciej Aphelios może zaatakować.

Gdy umiejętności lub następujące po nich ataki zadają obrażenia podczas używania Crescendum, przy każdym trafieniu wroga na 5 sekund tworzą jego kopie, zwiększając siłę podstawowego ataku Crescendum.

Początkowe bonusowe obrażenia: 30% całkowitego, zmniejszają się przy każdym trafieniu kopii (obrażenia: min. 5% całkowitego AD).

(Q) Crescendum: Sentry

  • Cooldown: 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund na poziomach 1/3/5/7/9
  • Mana: 60
  • Amunicja: 10

Rozstawiasz działko (czas trwania: 20 sekund), które jest wyposażone w drugą broń Apheliosa. Działko aktywuje się, gdy w jego pobliżu znajdzie się wróg, i atakuje go, zadając mu obrażenia w wysokości 25/40/55/70/85 na poziomach 1/3/5/7/9 (+50% bonusowego AD)(+50% AP) za jedno trafienie przez 4 sekundy.

Efekt (R) Moonlight Vigil Crescendum

Jeśli Moonlight Vigil trafi mniej niż 3 wrogów, następujące po nim ataki wciąż zwiększają obrażenia zadawane podstawowymi atakami Crescendum, tak jakby trafionych było co najmniej 3 wrogów.