r.

PBE 9.16 – podsumowanie zmian w cyklu

Przedstawiamy podsumowanie zmian, które pojawiły się na PBE w cyklu 9.16. Przypominamy, że nie są to oficjalne informacje - nie wszystkie zmiany muszą trafić na serwery live.

Zobacz aktualizacje PBE w cyklu 9.16:

Patch 9.16 – kiedy?

Patch planowany jest na środę, 14 sierpnia.

Nowe skórki

 

Rework Pantheona

Zobacz:

Teamfight Tactics

Nowe mapy

Nowe Małe Legendy

Protector

Hushtail

Paddlemar

 

Aktualizacja Silverwing

Zaktualizowano Silverwing (tylko trzeciogwiazdkowego).

Zmiany balansu

Planowane zmiany Teamfight Tactics w patchu 9.16

ARAM – zmiany balansu

ARAM: win rate postaci (od Riotu) i planowane zmiany w 9.16

  • Morgana: -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń.
  • Swain: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń.
  • Volibear: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ bez zmian.
  • Yorick: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.

Nagrody za 5. poziom honoru

Zobacz: Chromy do Średniowiecznego Twitcha lub Szarego Warwicka za 5 poziom honoru

Dodano pliki nagród na 5. poziom honoru:

Nowe ikony

Ikony e-sportowe:

 

Zmiany balansu

Postacie

Aurelion Sol

Azir

[Kontekst]

  • Conquering Sands (Q)
    • Cooldown zmieniony z 15/12,5/10/7,5/5 sekund na 15/13/11/9/7.

Corki

[Kontekst]

  • Bazowe AD zmniejszone z 60 do 55.
  • AD na poziom zmniejszone z 3 do 2,5.

Dr Mundo

  • Burning Agony (W)
    • Tenacity zwiększone z 10/15/20/25/30% do 30% na wszystkich poziomach.
  • Masochism (E)
    • Cooldown zmieniony z 6 sekund na 6/5,5/5/4,5/4 sekundy.

Ekko

  • Phase Dive (E)
    • Bonusowe obrażenia magiczne zwiększone z 40/65/90/115/140 do 50/75/100/125/150.
  • Chronobreak (R)
    • Cooldown zmieniony z 110/90/70 sekund na 110/80/50 sekund.

Ezreal

  • Mystic Shot (Q)
    • Przelicznik AP zmieniony z 30% do 15%.
  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown zwiększony z 19/17,5/16/14,5/13 sekund do 25/22/19/16/13 sekund.

Fiora

  • Bladework (E)
    • Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 50% do 50/60/70/80/90%.
    • Cooldown zmniejszony z 13/11/9/8/5 sekund do 11/9,5/8/6,5/5 sekund.

Jax

[Kontekst]

  • Leap Strike (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 sekund do 8/7,5/7/6,5/6.

Kassadin

  • Nether Blade (W)
    • Obrażenia zwiększone z 40/65/90/115/140 do 70/95/120/145/170.

Kayle

LeBlanc

  • Sigil of Malice (Q)
    • Przelicznik AP zwiększony z 30% do 40%.

Lux

[Kontekst]

  • Prismatic Barrier (W)
    • Siła tarczy zwiększona z 50/65/80/95/110 do 50/75/100/125/150.

Nocturne

  • [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Bazowe HP zwiększone z 582,8 do 585.
  • [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Mana zwiększona z 273,8 do 275.
  • [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Regeneracja many zwiększona z 6,756 do 7.
  • Bazowy pancerz zwiększony z 36 do 38.
  • Shroud of Darkness (W)
    • Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 20/25/30/35/40% do 30/35/40/45/50%.

Pantheon

  • HP na poziom zwiększone z 87 do 95.

Riven

[Kontekst]

  • Broken Wings (Q)
    • Cooldown zmieniony z 12/11,5/11/10,5/10 sekund na 12 sekund na wszystkich poziomach.

Sejuani

  • Fury of the North (pasyw)
    • Bonusowy pancerz i odporność na magię zwiększone z [20 + 25%] do [10 + 35%].
  • Arctic Assault (Q)
    • Cooldown zwiększony z 17/15,5/14/12,5/11 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.

Shen

[Kontekst]

  • Twilight Assault (Q)
    • Obrażenia on-hit zależne od maksymalnego HP zwiększone z 4/4,5/5/5,5/6% do 5/5,5/6/6,5/7%.
  • Shadow Dash (E)
    • Obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 60/85/110/135/160.

Singed

  • Bazowa mana zwiększona z 290,6 do 330.
  • Regenracja many zmniejszona z 7,524 do 7,5.
  • Bazowe AD zwiększone z 62,32 do 63.
  • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 1,81 do 1,9.
  • Insanity Potion (R)
    • Bonusowe statystyki zwiększone z 30/55/80 do 30/60/90.

Sion

  • Bazowe HP zwiększone z 542,64 do 545.
  • Mana zwiększona z 325,6 do 330.
  • Regeneracja many zwiększona z 8,008 do 8.
  • Decimating Smash (Q)
    • Minimalne obrażenia zwiększone z 20/40/60/80/100 do 30/50/70/90/110.
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 60/120/180/240/300 do 70/135/200/265/330.

Sivir

  • Ricochet (W)
    • Przelicznik całkowitego AD zmniejszony z 50/55/60/65/70% do 30/40/50/60/70%.

Syndra

  • Dark Sphere (Q)
    • Transendencja: bonusowe obrażenia przeciwko bohaterom zwiększone z 15% do 25%.
  • Scatter the Weak (E)
    • Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 85/130/175/220/265.

Tahm Kench

  • Bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 345 do 335.
  • Thick Skin (E)
    • Czas trwania tarczy zmniejszony z 3 sekund do 2 sekund.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Wzmocnione obrażenia zmniejszone z 50/95/140/185/230 do 50/85/120/155/190.
    • Spowolnienie zmniejszone z 40/48/56/64/72% do 20/32/44/56/68%.
    • Czas trwania spowolnienia zmieniony z 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65 sekundy na 1,5 sekundy na wszystkich poziomach.
    • Cooldown zwiększony z 11/10/9/8/7 sekund do 13,5/12/10,5/9/7,5 sekundy.

Ziggs

  • Satchel Charge (W)
    • Przelicznik AP zwiększony z 35% do 50%.
    • Cooldown zmniejszony z 24/21/18/15/12 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.
  • Mega Inferno Bomb (R)
    • Cooldown zmniejszony z 120/105/90 sekund do 120/95/70 sekund.

Runy

Biscuit Delivery (I3)

  • Czas pomiędzy darmowymi ciastkami zmniejszony z 3 minut do 2 minut.
  • Czas otrzymania ostatniego ciastka zmieniony z 12 minuty na 6 minutę.
  • Zwrot zdrowia i many z ciastka zmniejszony z 15% do 10%.
  • Zwiększenie maksymalnej many zwiększone z 40 do 50.
  • Zwrot zdrowia bohaterów bez many zmniejszony z 20% do 12%.