Przedstawiamy podsumowanie zmian, które pojawiły się na PBE w cyklu 9.16. Przypominamy, że nie są to oficjalne informacje - nie wszystkie zmiany muszą trafić na serwery live.
Zobacz aktualizacje PBE w cyklu 9.16:
- PBE 9.16 – 7 sierpnia – zmiany balansu (Azir, Corki, Ekko, Ezreal, Kassadin, Shen, Singed, Sion, Sivir, Tahm Kench)
- PBE 9.16 – 6 sierpnia – zmiany balansu (m.in. Azir, Corki, Fiora, Jax, Lux, Yuumi; TFT), nowe mapy TFT
- PBE 9.16 – 5 sierpnia – zmiana bonusu pochodzenia Hextech
- PBE 9.16 – 2 sierpnia – aktualizacja Silverwing, kolejne zmiany Kayle
- PBE 9.16 – 1 sierpnia – poprawki splash artów Pantheona, ikony e-sportowe
- PBE 9.16 – 31 lipca – nowe Małe Legendy
- PBE 9.16 – 30 lipca – rework Pantheona, nowe skórki (Rammus, Udyr)
Patch 9.16 – kiedy?
Patch planowany jest na środę, 14 sierpnia.
Nowe skórki
Rework Pantheona
Zobacz:
- Rework Pantheona: umiejętności i przeliczniki
- Rework Pantheona: voiceover i specjalne interakcje
- Rework Pantheona: umiejętności – przeciek z filipińskiego klienta
- Rework Pantheona: motyw muzyczny (z nowymi splash artami!), behind the scenes i aktualizacja historii
Teamfight Tactics
Nowe mapy
Nowe Małe Legendy
Protector
Hushtail
Paddlemar
Aktualizacja Silverwing
Zaktualizowano Silverwing (tylko trzeciogwiazdkowego).
Zmiany balansu
ARAM – zmiany balansu
ARAM: win rate postaci (od Riotu) i planowane zmiany w 9.16
- Morgana: -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń.
- Swain: -5% zadawanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń.
- Volibear: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ bez zmian.
- Yorick: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń.
Nagrody za 5. poziom honoru
Zobacz: Chromy do Średniowiecznego Twitcha lub Szarego Warwicka za 5 poziom honoru
Dodano pliki nagród na 5. poziom honoru:
Nowe ikony
Ikony e-sportowe:
Zmiany balansu
Postacie
Aurelion Sol
- Zmiany będą kontynuowane w cyklu 9.17, nie pojawią się w patchu 9.16.
- Zobacz zmiany Aureliona
Azir
[Kontekst]
- Conquering Sands (Q)
- Cooldown zmieniony z 15/12,5/10/7,5/5 sekund na 15/13/11/9/7.
Corki
[Kontekst]
- Bazowe AD zmniejszone z 60 do 55.
- AD na poziom zmniejszone z 3 do 2,5.
Dr Mundo
- Burning Agony (W)
- Tenacity zwiększone z 10/15/20/25/30% do 30% na wszystkich poziomach.
- Masochism (E)
- Cooldown zmieniony z 6 sekund na 6/5,5/5/4,5/4 sekundy.
Ekko
- Phase Dive (E)
- Bonusowe obrażenia magiczne zwiększone z 40/65/90/115/140 do 50/75/100/125/150.
- Chronobreak (R)
- Cooldown zmieniony z 110/90/70 sekund na 110/80/50 sekund.
Ezreal
- Mystic Shot (Q)
- Przelicznik AP zmieniony z 30% do 15%.
- Arcane Shift (E)
- Cooldown zwiększony z 19/17,5/16/14,5/13 sekund do 25/22/19/16/13 sekund.
Fiora
- Bladework (E)
- Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 50% do 50/60/70/80/90%.
- Cooldown zmniejszony z 13/11/9/8/5 sekund do 11/9,5/8/6,5/5 sekund.
Jax
[Kontekst]
- Leap Strike (Q)
- Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 sekund do 8/7,5/7/6,5/6.
Kassadin
- Nether Blade (W)
- Obrażenia zwiększone z 40/65/90/115/140 do 70/95/120/145/170.
Kayle
- Zmiany będą kontynuowane w cyklu 9.17, nie pojawią się w patchu 9.16.
- Zobacz testowane zmiany Kayle
LeBlanc
- Sigil of Malice (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 30% do 40%.
Lux
[Kontekst]
- Prismatic Barrier (W)
- Siła tarczy zwiększona z 50/65/80/95/110 do 50/75/100/125/150.
Nocturne
- [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Bazowe HP zwiększone z 582,8 do 585.
- [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Mana zwiększona z 273,8 do 275.
- [Zmiana z PBE, niewyróżniona przez riotera] Regeneracja many zwiększona z 6,756 do 7.
- Bazowy pancerz zwiększony z 36 do 38.
- Shroud of Darkness (W)
- Bonusowa prędkość ataku zwiększona z 20/25/30/35/40% do 30/35/40/45/50%.
Pantheon
- HP na poziom zwiększone z 87 do 95.
Riven
[Kontekst]
- Broken Wings (Q)
- Cooldown zmieniony z 12/11,5/11/10,5/10 sekund na 12 sekund na wszystkich poziomach.
Sejuani
- Fury of the North (pasyw)
- Bonusowy pancerz i odporność na magię zwiększone z [20 + 25%] do [10 + 35%].
- Arctic Assault (Q)
- Cooldown zwiększony z 17/15,5/14/12,5/11 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.
Shen
[Kontekst]
- Twilight Assault (Q)
- Obrażenia on-hit zależne od maksymalnego HP zwiększone z 4/4,5/5/5,5/6% do 5/5,5/6/6,5/7%.
- Shadow Dash (E)
- Obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 60/85/110/135/160.
Singed
- Bazowa mana zwiększona z 290,6 do 330.
- Regenracja many zmniejszona z 7,524 do 7,5.
- Bazowe AD zwiększone z 62,32 do 63.
- Prędkość ataku na poziom zwiększona z 1,81 do 1,9.
- Insanity Potion (R)
- Bonusowe statystyki zwiększone z 30/55/80 do 30/60/90.
Sion
- Bazowe HP zwiększone z 542,64 do 545.
- Mana zwiększona z 325,6 do 330.
- Regeneracja many zwiększona z 8,008 do 8.
- Decimating Smash (Q)
- Minimalne obrażenia zwiększone z 20/40/60/80/100 do 30/50/70/90/110.
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 60/120/180/240/300 do 70/135/200/265/330.
Sivir
- Ricochet (W)
- Przelicznik całkowitego AD zmniejszony z 50/55/60/65/70% do 30/40/50/60/70%.
Syndra
- Dark Sphere (Q)
- Transendencja: bonusowe obrażenia przeciwko bohaterom zwiększone z 15% do 25%.
- Scatter the Weak (E)
- Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 85/130/175/220/265.
Tahm Kench
- Bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 345 do 335.
- Thick Skin (E)
- Czas trwania tarczy zmniejszony z 3 sekund do 2 sekund.
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Wzmocnione obrażenia zmniejszone z 50/95/140/185/230 do 50/85/120/155/190.
- Spowolnienie zmniejszone z 40/48/56/64/72% do 20/32/44/56/68%.
- Czas trwania spowolnienia zmieniony z 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65 sekundy na 1,5 sekundy na wszystkich poziomach.
- Cooldown zwiększony z 11/10/9/8/7 sekund do 13,5/12/10,5/9/7,5 sekundy.
Ziggs
- Satchel Charge (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 35% do 50%.
- Cooldown zmniejszony z 24/21/18/15/12 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.
- Mega Inferno Bomb (R)
- Cooldown zmniejszony z 120/105/90 sekund do 120/95/70 sekund.
Runy
Biscuit Delivery (I3)
- Czas pomiędzy darmowymi ciastkami zmniejszony z 3 minut do 2 minut.
- Czas otrzymania ostatniego ciastka zmieniony z 12 minuty na 6 minutę.
- Zwrot zdrowia i many z ciastka zmniejszony z 15% do 10%.
- Zwiększenie maksymalnej many zwiększone z 40 do 50.
- Zwrot zdrowia bohaterów bez many zmniejszony z 20% do 12%.