Czas podsumować cykl 10.2!
Aktualizacje PBE w cyklu 10.2:
- PBE 10.2 – 16 stycznia – zmiany TFT: Assassin, Sivir
- PBE 10.2 – 15 stycznia – zmiany spoza listy riotera: Aphelios, Ziggs
- PBE 10.2 – 14 stycznia – zmiany Wukonga i TFT (Woodland z bonusem klonującym wszystkie postacie)
- PBE 10.2 – 13 stycznia – nowy wskaźnik E Thresha, zmiany TFT (m.in. Desert, Assassin, Summoner)
- PBE 10.2 – 10 stycznia – zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 9 stycznia – kolejne zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 7 stycznia – ponownie możemy testować minirework Wukonga
Patch 10.2 – kiedy?
Patch 10.2 jest planowany na czwartek, 23 stycznia 2020 r.
Skórki Guardian of the Sands
Guardian of the Sands Janna, Guardian of the Sands Rengar, Guardian of the Sands Ryze
1350 RP
Skórki Dragonslayer
Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf
1350 RP
Dragonslayer Trundle
1350 RP
Thresh – wskaźnik E
Zaktualizowano wskaźnik castowania E Thresha – dodano okrąg.
Prototype: Omnistone
Nie wiemy jeszcze, czy zmiany Omnistone trafią na live już w patchu 10.2. Możliwe, że jeszcze będą testowane.
Prototype: Omnistone: będziemy mogli blokować wybrane runy kluczowe?
Zmiany balansu
Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.2
Aphelios
- Calibrum – Q
- Zwiększono cooldown z 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund do 10/9,5/9/8,5/8 sekund.
- Zmniejszono obrażenia z oznaczenia Calibrum z 20/25/30/35/40 (+30% bonusowego AD) do 15 (+20% bonusowego AD).
- Severum – Q
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Obrażenia zmienione z 35% bonusowego AD na 30% bonusowego AD na trafienie.
- Crescendum
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Wartość AD drugiej broni zmieniona z 1-2,64 (na 0-10 mini-Crescendum) na 1-2,23 (na 0-10 mini-Crescendum).
Draven
- Whirling Death (R)
- Bonusowe AD zmienione ze 110% na 110/130/150%.
Karma
- Inner Flame (Q)
- Obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270.
- Focused Resolve (W)
- Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140.
Lulu
- Pancerz zwiększony z 28,22 do 29.
- AD zwiększone z 46,368 do 47.
- Help, Pix! (E)
- Cooldown zmniejszony z 10 sekund do 8 sekund.
Nautilus
- Dredge Line (Q)
- Zmniejszono obrażenia z 80/130/180/230/280 do 70/115/160/205/250.
Qiyana
- Terrashape (W)
- Prędkość ataku zmieniona z 20% na 5/10/15/20/25%.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Zwiększone przyśpieszenie dla sojuszników z 10/11/12/13/14 (+3% na 100 AP) do 10/11,5/13/14,5/16% (+4% na 100 AP).
- Zwiększone przyśpieszenie dla Sony z 10-14 (+3% na 100 AP)] do 25% (+4% na 100 AP).
Trundle
- Frozen Domain (W)
- Prędkość ruchu zwiększona z 20/25/30/35/40% % do 30/35/40/45/50%.
- Pillar of Ice (E)
- Spowolnienie zwiększone z 15/25/35/45/55% do 20/30/40/50/60%.
Viktor
- Bugfix – Hex Core
- Viktor otrzymuje teraz swoją bazową ilość many co poziom (25) zamiast wartości z przedmiotu (5-15). Oznacza to 300 many więcej na poziomie 18.
Wukong
- Crushing Blow (Q)
- Mnożnik obrażeń zwiększony z 10/12,5/15/17,5/20% do 5/10/15/20/25%.
- Warrior Trickster (W)
- Cooldown zmieniony z 24/21/18/15/12 sekund na 22/20/18/16/14 sekund.
Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Obrażenia zwiększone z 75/120/165/210/225 do 85/130/175/220/265 [wartości podane przez Marka Yettera: 80-280].
- Satchel Charge (W)
- Zwiększony zasięg odrzucenia z 400 do 500 jednostek.
- Hexplosive Minefield (E)
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Spowolnienie zmienione z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.
Przedmioty
Cloak of Agility
- Szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 25% do 20%.
Frozen Heart
- Pancerz zwiększony ze 100 do 110.
Stormrazor
- Zmniejszono AD z 55 do 50.
Inne
Rift Herald
- Zdrowie Heralda zmniejszone z 8250-16 500 do 7125-14 250 (jego zabicie w Baron picie będzie wymagało mniej czasu).
Teamfight Tactics
Klasy i pochodzenia
Assassin
- 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 65%.
- 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone ze 150% do 225%.
Blademaster
- Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.
Desert
- 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
- 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.
Inferno
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
- 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.
Mage
- 6 jednostek: teraz dają +20 mocy umiejętności.
Shadow
- Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
- 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.
Warden
- 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Woodland
- [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.
Postacie
Ezreal
- Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 225/450/900.
Karma
- Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80 do 40/60/80.
Leona
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.
Malzahar
- Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.
Renekton
- Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.
Sivir
- Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5/7/9.
Veigar
- Obrażenia zmniejszone z 300/600/900 do 325/650/975.
Vladimir
- Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.
Yorick
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
- Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.