League of Legends r.

PBE 10.2 – podsumowanie cyklu

Czas podsumować cykl 10.2!

Aktualizacje PBE w cyklu 10.2:

Patch 10.2 – kiedy?

Patch 10.2 jest planowany na czwartek, 23 stycznia 2020 r.

Skórki Guardian of the Sands

Guardian of the Sands Janna, Guardian of the Sands Rengar, Guardian of the Sands Ryze

1350 RP

Skórki Dragonslayer

Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf

1350 RP

Dragonslayer Diana, Dragonslayer Olaf

Dragonslayer Trundle

1350 RP

Thresh – wskaźnik E

Zaktualizowano wskaźnik castowania E Thresha – dodano okrąg.

Prototype: Omnistone

Nie wiemy jeszcze, czy zmiany Omnistone trafią na live już w patchu 10.2. Możliwe, że jeszcze będą testowane.

Prototype: Omnistone: będziemy mogli blokować wybrane runy kluczowe?

Zmiany balansu

Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.2

Aphelios

  • Calibrum – Q
    • Zwiększono cooldown z 9/8,25/7,5/6,75/6  sekund do 10/9,5/9/8,5/8 sekund.
    • Zmniejszono obrażenia z oznaczenia Calibrum z 20/25/30/35/40 (+30% bonusowego AD) do 15 (+20% bonusowego AD).
  • Severum – Q
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Obrażenia zmienione z 35% bonusowego AD na 30% bonusowego AD na trafienie.
  •  Crescendum
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Wartość AD drugiej broni zmieniona z 1-2,64 (na 0-10 mini-Crescendum) na 1-2,23 (na 0-10 mini-Crescendum).

Draven

  • Whirling Death (R)
    • Bonusowe AD zmienione ze 110% na 110/130/150%.

Karma

  • Inner Flame  (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270.
  • Focused Resolve (W)
    • Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140.

Lulu

  • Pancerz zwiększony z 28,22 do 29.
  • AD zwiększone z 46,368 do 47.
  • Help, Pix! (E)
    • Cooldown zmniejszony z 10 sekund do 8 sekund.

Nautilus

  • Dredge Line (Q)
    • Zmniejszono obrażenia z 80/130/180/230/280 do 70/115/160/205/250.

Qiyana

  • Terrashape (W)
    • Prędkość ataku zmieniona z 20% na 5/10/15/20/25%.

Sona

  • Song of Celerity (E)
    • Zwiększone przyśpieszenie dla sojuszników z 10/11/12/13/14 (+3% na 100 AP) do 10/11,5/13/14,5/16% (+4% na 100 AP).
    • Zwiększone przyśpieszenie dla Sony z 10-14 (+3% na 100 AP)] do 25% (+4% na 100 AP).

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ruchu zwiększona z 20/25/30/35/40% % do 30/35/40/45/50%.
  • Pillar of Ice (E)
    • Spowolnienie zwiększone z 15/25/35/45/55% do 20/30/40/50/60%.

Viktor

  • Bugfix – Hex Core
    • Viktor otrzymuje teraz swoją bazową ilość many co poziom (25) zamiast wartości z przedmiotu (5-15). Oznacza to 300 many więcej na poziomie 18.

Wukong

  • Crushing Blow (Q)
    • Mnożnik obrażeń zwiększony z 10/12,5/15/17,5/20% do 5/10/15/20/25%.
  • Warrior Trickster (W)
    • Cooldown zmieniony z 24/21/18/15/12 sekund na 22/20/18/16/14 sekund.

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
  • Satchel Charge (W)
    • Zwiększony zasięg odrzucenia z 400 do 500 jednostek.
  • Hexplosive Minefield (E)
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Spowolnienie zmienione z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.

Przedmioty

Cloak of Agility

  • Szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 25% do 20%.

Frozen Heart

  • Pancerz zwiększony ze 100 do 110.

Stormrazor

  • Zmniejszono AD z 55 do 50.

Inne

Rift Herald

  • Zdrowie Heralda zmniejszone z 8250-16 500 do 7125-14 250 (jego zabicie w Baron picie będzie wymagało mniej czasu).

Teamfight Tactics

Klasy i pochodzenia

Assassin

  • 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 65%.
  • 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone ze 150% do 225%.

Blademaster

  • Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.

Desert

  • 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
  • 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.

Inferno

  • 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
  • 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.

Mage

  • 6 jednostek: teraz dają +20 mocy umiejętności.

Shadow

  • Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
  • 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.

Warden

  • 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.

Woodland

  • [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.

Postacie

Ezreal

  • Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 225/450/900.

Karma

  • Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80 do 40/60/80.

Leona

  • Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.

Malzahar

  • Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.

Renekton

  • Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.

Sivir

  • Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5/7/9.

Veigar

  • Obrażenia zmniejszone z 300/600/900 do 325/650/975.

Vladimir

  • Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.

Yorick

  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
  • Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.