Na PBE trafił zestaw zmian Teamfight Tactics.
Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.2:
- PBE 10.2 – 10 stycznia – zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 7 stycznia – ponownie możemy testować minirework Wukonga
- PBE 10.2 – 9 stycznia – kolejne zmiany Wukonga
Thresh – wskaźnik E
Zaktualizowano wskaźnik castowania E Thresha – dodano okrąg.
Prototype: Omnistone
Prototype: Omnistone: będziemy mogli blokować wybrane runy kluczowe?
Teamfight Tactics
Klasy i pochodzenia
Assassin
- 6 jednostek: trafienie krytyczne zwiększone ze 150% do 200%.
Desert
- 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
- 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.
Mage
- 6 jednostek: teraz dają +30 mocy umiejętności.
Shadow
- Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
- 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.
Summoner
- 3 jednostki: zdrowie i czas trwania zmniejszone z 30% do 25%.
- 6 jednostek: zdrowie i czas trwania zmniejszone ze 120% do 100%.
Warden
- 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Postacie
Ezreal
- Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 250/450/900.
Malzahar
- Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.
Renekton
- Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.
Veigar
- Obrażenia zwiększone z 300/600/900 do 400/700/1000.
Vladimir
- Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.
Yorick
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
- Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.