League of Legends r.

PBE 10.2 – 13 stycznia – nowy wskaźnik E Thresha, zmiany TFT (m.in. Desert, Assassin, Summoner)

Na PBE trafił zestaw zmian Teamfight Tactics.

Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.2:

Thresh – wskaźnik E

Zaktualizowano wskaźnik castowania E Thresha – dodano okrąg.

Prototype: Omnistone

Prototype: Omnistone: będziemy mogli blokować wybrane runy kluczowe?

Teamfight Tactics

Klasy i pochodzenia

Assassin

  • 6 jednostek: trafienie krytyczne zwiększone ze 150% do 200%.

Desert

  • 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
  • 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.

Mage

  • 6 jednostek: teraz dają +30 mocy umiejętności.

Shadow

  • Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
  • 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.

Summoner

  • 3 jednostki: zdrowie i czas trwania zmniejszone z 30% do 25%.
  • 6 jednostek: zdrowie i czas trwania zmniejszone ze 120% do 100%.

Warden

  • 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.

Postacie

Ezreal

  • Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 250/450/900.

Malzahar

  • Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.

Renekton

  • Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.

Veigar

  • Obrażenia zwiększone z 300/600/900 do 400/700/1000.

Vladimir

  • Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.

Yorick

  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/1000/2000 do 500/800/2000.
  • Obrażenia stworów zmniejszone z 100/200/300 do 100/175/250.