Kolejne zmiany TFT na PBE - a wśród nich nowy bonus dla 6 jednostek Woodland.
Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.2:
- PBE 10.2 – 13 stycznia – nowy wskaźnik E Thresha, zmiany TFT (m.in. Desert, Assassin, Summoner)
- PBE 10.2 – 10 stycznia – zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 9 stycznia – kolejne zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 7 stycznia – ponownie możemy testować minirework Wukonga
Zmiany balansu
Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.2
Draven
- Whirling Death (R)
- Bonusowe AD zmienione ze 110% na 110/130/150%.
Qiyana
- Terrashape (W)
- Prędkość ataku zmieniona z 20% na 5/10/15/20/25%.
Wukong
[Zobacz szczegóły minireworku Wukonga]
- Strength of Stone (pasyw)
- Maksymalne zdrowie w formie tarczy zmniejszone z 12% do 10%.
- Tarcza teraz się aktywuje po wejściu w niewidzialność lub krzaki, w których wróg nie ma wizji (zamiast po wyjściu z niewidzialności).
- Crushing Blow (Q)
- Czas trwania bonusowych obrażeń zwiększony z 4 sekund do 3 sekund.
- Warrior Trickster (W)
- Zasięg autoataku klona zwiększony o 100.
- Czas trwania klona zwiększony o 0,25 sekundy (może wykonać jeszcze jeden autoatak).
Teamfight Tactics
Klasy i żywioły
Assassin
- 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 75%.
- 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 200% do 225% (w porównaniu z live: zwiększone ze 150% do 225%).
Inferno
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
- 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.
Mage
- 6 jednostek: obrażenia umiejętności zmniejszone z 30 do 20.
Summoner
- 3 jednostki: zdrowie i czas trwania zmniejszone z 25% do 20% (w porównaniu z live: z 30% do 20%).
- 6 jednostek: zdrowie i czas trwania zmniejszone ze 100% do 80% (w porównaniu z live: ze 120% do 80%).
Woodland
- [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.
Postacie
Ezreal
- Obrażenia zmienione z 250/450/900 na 225/450/900 (w porównaniu z live: z 200/400/800 na 225/450/900).
Karma
- Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80 do 40/60/80.
Leona
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.
Sivir
- Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5.
Veigar
- Obrażenia zmniejszone z 400/700/1000 do 325/650/975 (w porównaniu z live: z 300/600/900 to 325/650/975).