League of Legends r.

PBE 10.2 – 15 stycznia – zmiany spoza listy riotera: Aphelios, Ziggs

Kolejne zmiany balansu na PBE!

Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.2:

Zmiany balansu

Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.2

Aphelios

  • Calibrum – Q
    • Zwiększono cooldown z 9/8,25/7,5/6,75/6  sekund do 10/9,5/9/8,5/8 sekund.
    • Zmniejszono obrażenia z oznaczenia Calibrum z 20/25/30/35/40 (+30% bonusowego AD) do 15 (+20% bonusowego AD).
  • Severum – Q
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Obrażenia zmienione z 35% bonusowego AD na 30% bonusowego AD na trafienie.
  •  Crescendum
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Wartość AD drugiej broni zmieniona z 1-2,64 (na 0-10 mini-Crescendum) na 1-2,23 (na 0-10 mini-Crescendum).

Karma

  • Inner Flame  (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270.
  • Focused Resolve (W)
    • Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140.

Lulu

  • Pancerz zwiększony z 28,22 do 29.
  • AD zwiększone z 46,368 do 47.
  • Help, Pix! (E)
    • Cooldown zmniejszony z 10 sekund do 8 sekund.

Nautilus

  • Dredge Line (Q)
    • Zmniejszono obrażenia z 80/130/180/230/280 do 70/115/160/205/250.

Sona

  • Song of Celerity (E)
    • Zwiększone przyśpieszenie dla sojuszników z 10/11/12/13/14 (+3% na 100 AP) do 10/11,5/13/14,5/16% (+4% na 100 AP).
    • Zwiększone przyśpieszenie dla Sony z 10-14 (+3% na 100 AP)] do 25% (+4% na 100 AP).

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ruchu zwiększona z 20/25/30/35/40% % do 30/35/40/45/50%.
  • Pillar of Ice (E)
    • Spowolnienie zwiększone z 15/25/35/45/55% do 20/30/40/50/60%.

Viktor

  • Bugfix – Hex Core
    • Viktor otrzymuje teraz swoją bazową ilość many co poziom (25) zamiast wartości z przedmiotu (5-15). Oznacza to 300 many więcej na poziomie 18.

Wukong

  • Crushing Blow (Q)
    • Mnożnik obrażeń zwiększony z 10/12,5/15/17,5/20% do 5/10/15/20/25%.
  • Warrior Trickster (W)
    • Cooldown zmieniony z 24/21/18/15/12 sekund na 22/20/18/16/14 sekund.

Ziggs

  • Bouncing Bomb (Q)
  • Satchel Charge (W)
    • Zwiększony zasięg odrzucenia z 400 do 500 jednostek.
  • Hexplosive Minefield (E)
    Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2

    • Spowolnienie zmienione z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.

Przedmioty

Cloak of Agility

  • Szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 25% do 20%.

Frozen Heart

  • Pancerz zwiększony ze 100 do 110.

Stormrazor

  • Zmniejszono AD z 55 do 50.

Inne

Rift Herald

  • Zdrowie Heralda zmniejszone z 8250-16 500 do 7125-14 250 (jego zabicie w Baron picie będzie wymagało mniej czasu).

Teamfight Tactics

Klasy i żywioły

Blademaster

  • Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.

Summoner

  • 3 jednostki: zdrowie i czas trwania przywrócone z 20% do 30%.
  • 6 jednostek: zdrowie i czas trwania przywrócone z 80% do 120%.

Postacie

Sivir

  • Liczba odbić zwiększona z 5 do 6/8/10/12/14 [w porównaniu z live: z 10 do 6/8/10/12/14].