Kolejne zmiany balansu na PBE!
Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.2:
- PBE 10.2 – 14 stycznia – zmiany Wukonga i TFT (Woodland z bonusem klonującym wszystkie postacie)
- PBE 10.2 – 13 stycznia – nowy wskaźnik E Thresha, zmiany TFT (m.in. Desert, Assassin, Summoner)
- PBE 10.2 – 10 stycznia – zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 9 stycznia – kolejne zmiany Wukonga
- PBE 10.2 – 7 stycznia – ponownie możemy testować minirework Wukonga
Zmiany balansu
Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.2
Aphelios
- Calibrum – Q
- Zwiększono cooldown z 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund do 10/9,5/9/8,5/8 sekund.
- Zmniejszono obrażenia z oznaczenia Calibrum z 20/25/30/35/40 (+30% bonusowego AD) do 15 (+20% bonusowego AD).
- Severum – Q
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Obrażenia zmienione z 35% bonusowego AD na 30% bonusowego AD na trafienie.
- Crescendum
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Wartość AD drugiej broni zmieniona z 1-2,64 (na 0-10 mini-Crescendum) na 1-2,23 (na 0-10 mini-Crescendum).
Karma
- Inner Flame (Q)
- Obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270.
- Focused Resolve (W)
- Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140.
Lulu
- Pancerz zwiększony z 28,22 do 29.
- AD zwiększone z 46,368 do 47.
- Help, Pix! (E)
- Cooldown zmniejszony z 10 sekund do 8 sekund.
Nautilus
- Dredge Line (Q)
- Zmniejszono obrażenia z 80/130/180/230/280 do 70/115/160/205/250.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Zwiększone przyśpieszenie dla sojuszników z 10/11/12/13/14 (+3% na 100 AP) do 10/11,5/13/14,5/16% (+4% na 100 AP).
- Zwiększone przyśpieszenie dla Sony z 10-14 (+3% na 100 AP)] do 25% (+4% na 100 AP).
Trundle
- Frozen Domain (W)
- Prędkość ruchu zwiększona z 20/25/30/35/40% % do 30/35/40/45/50%.
- Pillar of Ice (E)
- Spowolnienie zwiększone z 15/25/35/45/55% do 20/30/40/50/60%.
Viktor
- Bugfix – Hex Core
- Viktor otrzymuje teraz swoją bazową ilość many co poziom (25) zamiast wartości z przedmiotu (5-15). Oznacza to 300 many więcej na poziomie 18.
Wukong
- Crushing Blow (Q)
- Mnożnik obrażeń zwiększony z 10/12,5/15/17,5/20% do 5/10/15/20/25%.
- Warrior Trickster (W)
- Cooldown zmieniony z 24/21/18/15/12 sekund na 22/20/18/16/14 sekund.
Ziggs
- Bouncing Bomb (Q)
- Obrażenia zwiększone z 75/120/165/210/225 do 85/130/175/220/265 [wartości podane przez Marka Yettera: 80-280].
- Satchel Charge (W)
- Zwiększony zasięg odrzucenia z 400 do 500 jednostek.
- Hexplosive Minefield (E)
Zmiana niewymieniona przez Marka Yettera w liście zmian w patchu 10.2.- Spowolnienie zmienione z 20/25/30/35/40% na 30/35/40/45/50%.
Przedmioty
Cloak of Agility
- Szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 25% do 20%.
Frozen Heart
- Pancerz zwiększony ze 100 do 110.
Stormrazor
- Zmniejszono AD z 55 do 50.
Inne
Rift Herald
- Zdrowie Heralda zmniejszone z 8250-16 500 do 7125-14 250 (jego zabicie w Baron picie będzie wymagało mniej czasu).
Teamfight Tactics
Klasy i żywioły
Blademaster
- Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.
Summoner
- 3 jednostki: zdrowie i czas trwania przywrócone z 20% do 30%.
- 6 jednostek: zdrowie i czas trwania przywrócone z 80% do 120%.
Postacie
Sivir
- Liczba odbić zwiększona z 5 do 6/8/10/12/14 [w porównaniu z live: z 10 do 6/8/10/12/14].