League of Legends r.

Opis patcha 10.7

Co zmieni się w patchu 10.7?

Rework Fiddlesticksa

Informacje ogólne:

Informacje dodatkowe:

Nowe skórki

Skórki Furyhorn Cosplay Veigar, Pengu Cosplay Tristana i Pajama Guardian Cosplay Urgot będą dostępne 1 kwietnia 2020 roku. Worldbreaker Sion, Malzahar i Maokai będą dostepne 9 kwietnia 2020 roku.

Pajama Guardian Cosplay Urgot

Pajama Guardian Cosplay Urgot

Pengu Cosplay Tristana

Furyhorn Cosplay Veigar

Worldbreaker Malzahar

Worldbreaker Maokai

Worldbreaker Sion

Zmiany balansu

Akali

  • Perfect Execution (R)
    • Cooldown zmniejszony z 120/90/60 do 100/80/60 sekund.

Corki

  • Special Delivery (W)
    • Czas trwania obrażeń w czasie po trafieniu przeciwników z W z paczką zwiększony z 1,5 sekundy ⇒ do 2 sekund.

Galio

  • Hero’s Entrance (R)
    • [Nowość] Teraz daje wszystkim sojusznikom na obszarze umiejętności magiczną tarczę Shield of Durand (W) na 5 sekund.

Garen

  • Perseverance (pasyw)
    • Cooldown zwiększony z 7 sekund do 8 sekund.
  • Decisive Strike (Q)
    • Czas trwania prędkości ruchu zmniejszony z 1,5/2/2,5/3/3,5 sekundy do 1/1,65/2,3/2,95/3,6 sekundy.

Ivern

  • Triggerseed (E)
    • Obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 70/95/120/145/170.
  • Daisy! (R)
    • Cooldown zmniejszony z 160/140/120 sekund do 140/130/120 sekund.

Kai’Sa

  • Supercharge (E)
    • Cooldown zmniejszony z 16/15,5/15/14,5/14 sekund do 16/15/14/13/12 sekund.

Nasus

  • Wither (W)
    • Zasięg zwiększony z 600 do 700.
  • Spirit Fire (E)
    • Rozerwanie pancerza zwiększone z 15/20/25/30/25% do 25/30/35/40/45%.

Nocturne 

  • Regeneracja HP zmniejszona z 8,5 do 7.
  • MR na poziom zmniejszone z 1,25 do 0,75.

Riven

  • Bazowe HP zwiększone z 558,48 do 560.
  • Bazowa regeneracja HP zwiększona z 7 do 8,5.

Talon

  • Rake (W)
    • Początkowe obrażenia zmniejszone z 50/65/80/95/110 (+40% bonusowego AD) do 45/60/75/90/105 (+40% bonusowego AD).
    • Obrażenia przy powrocie zmniejszone z 70/85/100/115/130 (+60% bonusowego AD) do 45/65/85/105/125 (+70% bonusowego AD).

Wukong

  • Stone Skin (pasyw)
    • Pancerz zmniejszony z 5-11 do 5-9.
  • Nimbus Strike (E)
    • Obrażenia zmniejszone z 80/120/160/200/240 do 80/110/140/170/200.
  • W i R mogą być teraz zakolejkowane podczas doskoku.

Xin Zhao

  • Determination (pasyw)
    • Uzdrowienie zwiększone z 10/14/18/22/26/30/34/ 38/42/46/50/54/58/ 62/66/70/74/78 do 10/16/22/28/34/ 40/46/52/58/64/ 70/76/82/88/ 94/100/106/112.

Runy

Phase Rush (keystone Sorcery)

  • Prędkość ruchu postaci typu melee zwiększona z 30-50% do 40-60%.

Conditioning (R3)

  • Czas buffa zwiększony z 10. minuty do 12. minuty.

One For All

Buffy

  • Akali: +5% zadawanych obrażeń
  • Bard: +5% zadawanych obrażeń, -7% otrzymywanych obrażeń
  • Evelynn: -5% otrzymywanych obrażeń
  • Gangplank: +5% zadawanych obrażeń
  • Nunu i Willump: +5% leczenia
  • Soraka: +5% leczenia
  • Thresh: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Yuumi: +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Zoe: +5% zadawanych obrażeń

Nerfy

  • Darius: +5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
  • Volibear: +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
  • Wukong: -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń

Zmiany systemowe

  • Redukcja obrażeń zadawanych wieżom, gdy w pobliżu nie ma stworów: 66% ⇒ 90%
  • Płyty opancerzenia wieży: Wieże w trybie Jeden za Wszystkich teraz mają płyty opancerzenia podobne do tych w trybie URF (ich zdrowie się skaluje, a nie jest podzielone na równe części). Opancerzenie znika w 8. minucie gry i daje wieżom o 50% mniej pancerza i odporności na magię niż normalnie. Niszczenie płyt daje o 130% więcej złota niż normalnie.
  • Gracze zyskują 40 jedn. prędkości ruchu poza walką.
  • Gracze zyskują 40% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza.
  • Gracze zaczynają zadawać budowlom zwiększone obrażenia od 12:30 min w grze. Osiągają one maksymalną wartość równą 25% w 25. minucie.
  • Efekt obrony terytorialnej przyznawany na początku gry będzie mocniejszy i dłuższy.
  • Gracze zaczną grę z 950 szt. złota.
  • Wartości złota i doświadczenia zdobywanego za zabijanie stworów są zwiększone do około 130%.
  • Potwory w dżungli dają 15% więcej złota i doświadczenia.
  • Jednostki niebędące bohaterami zadają budowlom o 25% więcej obrażeń.
  • Za zabicie Barona Nashora otrzymuje się również Oko Herolda.
  • Herold pojawia się po raz pierwszy w 6. minucie, a jego czas odrodzenia wynosi 4 minuty 30 sekund.
  • Baron Nashor pojawia się po raz pierwszy w 15. minucie, a jego czas odrodzenia wynosi 4 minuty 30 sekund.
  • Smoki Żywiołów pojawiają się po raz pierwszy w 3:30 min, a ich czas odrodzenia wynosi 3 minuty 30 sekund.
  • Czas odrodzenia Starszego Smoka wynosi 4 minuty 30 sekund.
  • Stwory oblężnicze pojawiają się w co drugiej fali od 8. minuty, a potem co falę od 19. minuty.

ARAM

Zmiany darmowej rotacji bohaterów na ARAM-ie

Do tej pory tylko postacie z trzech poprzednich darmowych rotacji były dostępne za darmo w ARAM-ie.

Od teraz 65 bohaterów zawsze będzie darmowych w trybie ARAM: Aatrox, Ahri, Akali, Amumu, Annie, Ashe, Brand, Braum, Caitlyn, Cho’Gath, Darius, Draven, Ekko, Ezreal, Fiora, Fizz, Garen, Graves, Irelia, Janna, Jarvan IV, Jax, Jhin, Jinx, Karma, Karthus, Katarina, Kayle, Kha’Zix, LeBlanc, Lee Sin, Leona, Lucian, Lulu, Lux, Malphite, Maokai, Master Yi, Miss Fortune, Mordekaiser, Morgana, Nautilus, Nidalee, Pantheon, Pyke, Quinn, Renekton, Riven, Ryze, Sivir, Sona, Soraka, Thresh, Tristana, Tryndamere, Twisted Fate, Twitch, Varus, Vayne, Veigar, Vel’Koz, Vladimir, Wukong, Xayah i Zed. Poza nimi dostępni będą wszyscy bohaterowie aktualnie znajdujący się w darmowej rotacji.

Buffy

  • Bard: +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Rek’Sai: +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +12% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
  • Fiddlesticks: -5% zadawanych obrażeń ⇒ Brak zmian (z powodu przeróbki)

Nerfy

  • Alistar: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
  • Kassadin: -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Nami: +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -15% leczenia
  • Sett: bez zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
  • Sona: -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -18% leczenia, -18% siły tarcz ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -20% leczenia, -20% siły tarcz
  • Syndra: +5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Teemo: -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +7% otrzymywanych obrażeń

Naprawione błędy

  • Użycie Q — Szybkiego Ostrzału Tristany, W — Szybkiego Kroku Miss Fortune, W — Gorącej Krwi Dravena i R — Nieśmiertelnego Mastera Yi już nie anuluje animacji ataku podstawowego danego bohatera.
  • Poprawiono dymek efektu „uciszenie”, który pojawia się nad jednostką, gdy ta zostaje uciszona.
  • Obszar działania E — Deszczu Kul Miss Fortune jest teraz poprawnie widoczny na Howling Abyss.
  • Płaszcz Nimbu teraz poprawnie aktywuje się tuż po tym, jak gracz użyje Hexbłysku.
  • Vi już nie jest niepowstrzymana, gdy jej R — Atak i Pobicie zostanie przerwane w jakikolwiek sposób.