League of Legends r.

Rework Fiddlesticksa: opis umiejętności

Znamy umiejętności Fiddlesticksa po reworku!

Zobacz też:

Rework Fiddlesticksa – kiedy?

Rework Fiddlesticksa pojawi się w grze w patchu 10.7. Jest on planowany na środę, 1 kwietnia 2020 r.

A Harmless Scarecrow (pasyw)

Trinket Fiddlesticksa zostaje zastąpiony przez Kukły Stracha na Wróble, które wyglądają zupełnie jak Fiddlesticks. Kukły zapewniają wizję, podobnie jak zwykłe wardy. Przeciwnicy, którzy zbliżą się do kukły, aktywują ją, powodując, że udaje ona przypadkową akcję Fiddlesticksa (np. podstawowy atak lub castowanie ulta, Crowstorm), po czym samodzielnie się niszczy.

Fiddlesticks może pomieścić do dwóch kukieł naraz. Czas odnowienia pasywu spada, a czas trwania zwiększa się wraz z poziomami Fiddlesticksa. Na poziomie szóstym umieszczenie kukły ujawnia pobliskie wardy na sześć sekund.

Terrify (Q)

Pasywnie: Kiedy Fiddlesticks znajduje się poza walką i nie jest widoczny dla wrogów, jeśli zada obrażenia przeciwnikom, zostanie na nich nałożony efekt przerażenia, który sprawi, że zaczną uciekać w przeciwnym kierunku.

Aktywnie: Przeraża cel i zadaje mu obrażenia zależne od jego obecnego zdrowia. Jeżeli umiejętność jest rzucana na wrogu, na którego został niedawno nałożony efekt przerażenia, otrzymuje on podwójne obrażenia zamiast drugiego efektu.

Bountiful Harvest (W)

Fiddlesticks wysysa dusze wszystkich pobliskich wrogów, przez kilka sekund zadając im bez przerwy obrażenia i uzdrawiając Fiddlesticksa w oparciu o ilość zadanych obrażeń. Pod koniec zadaje znów obrażenia i uzdrawia w zależności od brakującego zdrowia celu.

Jeśli Bountiful Harvest w pełni się naładuje lub jeśli zabraknie przeciwników, czas odnowienia Bountiful Harvest zostaje częściowo zwrócony.

Reap (E)

Fiddlesticks zadaje obrażenia i spowalnia przeciwników w obszarze w kształcie półksiężyca przed sobą. Wrogowie w środku półksiężyca są również uciszani.

Crowstorm (R)

Fiddlesticks ładuje się i teleportuje się do wcześniej wybranego miejsca. Fiddlesticks zadaje ciągłe obrażenia pobliskim przeciwnikom w ciągu kilku sekund.