League of Legends r.

Rework Fiddlesticksa: przeliczniki

Czas poznać przeliczniki reworku Fiddlesticksa.

Rework Fiddlesticksa – kiedy?

Rework Fiddlesticksa pojawi się w grze w patchu 10.7. Jest on planowany na środę, 1 kwietnia 2020 r.

Fiddlesticks w grze

Przeliczniki

Statystyki podstawowe

  • Bazowe AD zwiększone z 48,36 do 55,36.
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 do 34.
  • HP na poziom zwiększone z 80 do 92.
  • Bazowe HP zwiększone z 524,4 do 580,4.

A Harmless Scarecrow (pasyw)

Trinket Fiddlesticksa zostaje zastąpiony przez Kukły Stracha na Wróble, które wyglądają zupełnie jak Fiddlesticks. Kukły zapewniają wizję, podobnie jak zwykłe wardy. Przeciwnicy, którzy zbliżą się do kukły, aktywują ją, powodując, że udaje ona przypadkową akcję Fiddlesticksa (np. podstawowy atak lub castowanie ulta, Crowstorm), po czym samodzielnie się niszczy.

Fiddlesticks może pomieścić do dwóch kukieł naraz. Czas odnowienia pasywu spada, a czas trwania zwiększa się wraz z poziomami Fiddlesticksa. Na poziomie 6 umieszczenie kukły ujawnia pobliskie wardy na 6 sekund.

Kukła Stracha na Wróble

  • Trinket
  • Aktywne: stawia kukłę, która trwa przez 130-280 sekund i pojawia się dokładnie tak, jak Fiddlesticks pojawia się dla wrogów.
  • Przechowuje tylko jeden ładunek co 115-30 sekund (maksymalnie 2 ładunki).
  • Wrogi bohater aktywuje kukłę przy podejściu do niej, powodując, że zacznie ona wykonywać losową akcję, po której się rozpadnie.

Terrify (Q)

  • Mana: 65.
  • Cooldown: 15/14,5/14/13,5/13 sekund.

Pasywnie: Kiedy Fiddlesticks znajduje się poza walką i nie jest widoczny dla wrogów, jeśli zada obrażenia przeciwnikom, zostanie na nich nałożony efekt przerażenia na 1/1,25/1,5/1,75/2 sekundy, który sprawi, że zaczną uciekać w przeciwnym kierunku.

Aktywnie: Przeraża cel na 1/1,25/1,5/1,75/2 sekundy i zadaje mu obrażenia magiczne w wysokości 6/7/8/9/10% (+1% na 50 AP) obecnego zdrowia celu (minimum 40/60/80/100/120). Jeżeli umiejętność jest rzucana na wrogu, na którego został niedawno nałożony efekt przerażenia, zamiast podstawowego efektu otrzymuje on obrażenia magiczne w wysokości 12/14/16/18/20% (+2% na 50 AP) obecnego zdrowia celu (minimum 80/120/160/200/240). Maksymalnie 400 obrażeń dla potworów.

Bountiful Harvest (W)

  • Mana: 60.
  • Cooldown: 9 sekund.

Fiddlesticks wysysa dusze wszystkich pobliskich wrogów. Przez 2 sekundy zadaje im 50/80/110/140/170 (+35% AP) obrażeń na sekundę, a w ostatniej sekundzie – 12/14/16/80/20% brakującego zdrowia celu w formie obrażeń magicznych. Uzdrawia się o 30/35/40/45/50% zadanych obrażeń (zredukowane do 15% przeciwko stworom).

Jeśli Bountiful Harvest w pełni się naładuje lub jeśli zabraknie przeciwników, zwraca 60% pozostałego cooldownu Bountiful Harvest.

Reap (E)

  • Mana: 40.
  • Cooldown: 10/9/8/7/6 sekund.

Fiddlesticks zadaje obrażenia magiczne w wysokości 70/100/130/160/190 (+50% AP) i spowalnia przeciwników w obszarze w kształcie półksiężyca przed sobą o 30/35/40/45/50% na 1,25 sekundy. Wrogowie w środku półksiężyca są również uciszeni.

Crowstorm (R)

  • Mana: 100.
  • Cooldown: 140/110/80 sekund.

Fiddlesticks ładuje się przez 1,5 sekundy, a następnie teleportuje się do wcześniej wybranego miejsca, uwalniając gromadę kruków dookoła siebie. Przez kilka sekund Fiddlesticks zadaje wszystkim przeciwnikom w obszarze ciągłe obrażenia magiczne o wartości 125/225/325 (+45% AP) na sekundę.

Efekt trwa 5 sekund, zadaje do 625/1125/1625 całkowitych obrażeń magicznych.