r.

PBE 9.14 – 9 lipca – zmiany Yuumi, Ryze’a, Mordekaisera, Galio i Aatroxa

No i Riot bierze się za Yuumi...

Zobacz też:

Zobacz aktualizacje PBE w cyklu 9.14:

Zmiany balansu

Aatrox

  • Regeneracja HP na poziom zwiększona z 0,15 do 0,2.
  • World Ender (R)
    • Cooldown zmniejszony z 140/120/100 do 120/100/80.
    • [Usunięto] Wskrzeszenie.
    • Mnożnik uzdrowienia zwiększony z 40/55/70% do 50/60/70%.

Galio

[Zobacz poprzednie zmiany: 2 lipca, 3 lipca]

  • Winds of War (Q)
    • Obrażenia zmniejszone z 80/120/160/200/240 do 80/115/150/185/220.
      • W porównaniu z serwerami live: z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220.
  • Shield of Durand (W)
    • Redukcja obrażeń magicznych na 100 bonusowej odporności na magię zwiększona z 8% do 12%.
    • Redukcja obrażeń fizycznych zmniejszona z [50% redukcji obrażeń magicznych] do [33,3% redukcji obrażeń magicznych].

Lux

[Zobacz poprzednie zmiany]

  • Prismatic Barrier (W)
    • Wartość tarczy przywrócona z 50/70/90/110/130 (+30% AP) do 50/65/80/95/110 (+20% AP).

Mordekaiser

  • Darkness Rise (Passive)
    • Obrażenia zmienione z [8-25] na [5/5,6/6,2/6,8/7,4/8/8,6/9,2/9,8/10,4/11/11,6/12,2/12,8/13,4/14/14,6/15,2].
  • Death’s Grasp (E)
    • Przebicie odporności na magię zmniejszone z 5/10/15/20/25% do 5/7,5/10/12,5/15%.

Pyke

[Zobacz poprzednie zmiany]

  • Death From Below (R)
    • Obrażenia przywrócone z [250/350/450 (+150% AD)(+200% lethality)] do [250/290/330/370/400/430/450/470/490/510/530/540/550 (+80% AD)(+150% lethality)].
    • [Usunięto] “Nie może zadawać więcej obrażeń niż 50% maksymalnego zdrowia bohatera”.
    • [Usunięto] “Przeciwnicy niebędący bohaterami nie mają zredukowanych obrażeń”.

Ryze

[Zobacz poprzednie zmiany: 1 lipca]

  • Rune Prison (W)
    • Przelicznik AP zwiększony z 60% do 70%.
    • Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 sekund do 12/11/10/9/8 sekund.

Swain

[Zobacz poprzednie zmiany]

  • Zasięg ataku zmniejszony z 550 do 525.

Yuumi

[Kontekst zmian]

  • Bop’N’Block (Passive)
    • [Usunięto] Nie zwraca już many.
    • Tarcza zmieniona z [80-300] na [50/55/60/72/84/96/111/126/141/156/174/192/210/228/246/264/282/300].
  • Prowling Projectile (Q)
    • Koszt many zwiększony z 60/65/70/75/80 do 75/80/85/90/95.
    • Wzmocnione obrażenia zmienione z [60/105/150/195/240 (+60% AP)] na [50/95/140/185/230 (+65% AP)].
  • Zoomies (E)
    • Koszt many zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 30/40/50/60/70.
    • Maksymalne uzdrowienie zwiększone z [2× bazowa wartość uzdrowienia] do [2,5× bazowa wartość uzdrowienia].