r.

PBE 9.14 – 2 lipca – zmiany Blitzcranka, Galio, Jayce’a i Malphite’a

Na PBE trafiły kolejne zmiany. Dziś Riot przyjrzał się Blitzcrankowi, Galio, Jayce'owi i Malphite'owi.

Zobacz poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 9.14:

Clash – testy

Trwają testy Clasha. Z tego powodu wyłączono inne kolejki.

Zmiany balansu

Blitzcrank

Zobacz poprzednie zmiany

  • Overdrive (W)
    • Cooldown zwiększony z 10 sekund do 15 sekund.
    • Prędkość ruchu przywrócona z 20/25/30/35/40% do 70/75/80/85/90%.
    • Czas trwania przywrócony z 4 sekund do 5 sekund.
    • Ponownie spowolnienie zmniejsza się z czasem.
    • Prędkość ataku przywrócona z 30/35/40/45/50% do 30/38/46/54/62%.
    • [Usunięto] Może być teraz użyte ponownie do 3 razy, by odświeżyć czas trwania i stackować efekt zwiększonej prędkość ruchu. Ostatecznie może zostać użyte ponownie, by wcześniej przerwać efekt.
    • [Usunięto] Pod koniec Overdrive, za każdym razem, gdy umiejętność była stackowana, Blitzcrank jest rootowany na 1 sekundę.
  • Static Field (R)
    • Cooldown przywrócony z 90/60/30 sekund do 60/45/30 sekund.
    • [Usunięto] Aktywne użycie usuwa efekty ograniczające ruch na Blitzcranku.

Galio

  • Colossal Smash (pasyw)
    • [Usunięto] Redukcja cooldownu, gdy Galio uderzy bohatera umiejętnością.
    • Zwiększenie obrażeń kolejnego ataku podstawowego zwiększone z 12-80 do 12/24/36/49/61/73/85/98/110/122/134/147/159/171/183/196/208/220.
    • Cooldown zmniejszony z 8 sekund do 5 sekund.
    • Przelicznik odporności na magię zwiększony z 40% do 60%.
  • Wind of War (Q)
    • Cooldown zwiększony z 10/9,5/9/8,5/8 sekund do 14/12,5/11/9,5/8 sekund.
    • Koszt zmniejszony z 80/90/100/110/120 do 80/85/90/95/100.
    • Obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 do 80/120/160/200/240.
  • Shield of Durand (W)
    • Cooldown zmniejszony z 16/15/14/13/12 sekund do 16/14,5/13/11,5/10 sekund.
    • Spowolnienie Galio zmniejszone z 30% do 15%.
    • Nie może już używać Flasha podczasz nakładania taunta.
  • Justice Punch (E)
    • Obrażenia zwiększone z 80/120/160/200/240 do 80/125/170/215/260.

Jayce

[Zobacz poprzednie zmiany: 1 lipca]

  • Shock Blast (Cannon Q)
    • Obrażenia zmienione z [70/115/160/205/250/295 (+100% bonusowego AD)] na [55/110/165/220/275/330 (+120% bonusowego AD)].

Malphite

Zobacz poprzednie zmiany

  • Seismic Shard (Q)
    • Kradzież prędkości ruchu zmniejszona z 20/25/30/35/40% do 15/20/25/30/35%.
      • W porównaniu z serwerami live: z 14/17/20/23/26% do 15/20/25/30/35%.
  • Thunderclap (W)
    • Obrażenia pierwszego ataku po aktywowaniu umiejętności zmniejszone z 30/45/60/75/90 do 20/35/50/65/80.
    • Pancerz zwiększony z 10% do 10/15/20/25/30%.
  • Ground Slam (E)
    • Koszt many przywrócony z 40/45/50/55/60 do 50/55/60/65/70.

Wukong