League of Legends r.

Aktualizacja 6.9 – oficjalne zmiany

Oficjalne zmiany w patchu 6.9! Zobaczcie!

Rework magów

Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!

Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób! Znajdziecie w niej wszystkie szczegóły – umiejętności, przeliczniki, buildy itd.

Smok

Wskaźnik pokazuje, który smok jest w danym momencie na SR.

mar

Tutaj znajdziecie omówienie zmian smoków: klik!

Dodano ikonę, pod którą możemy podejrzeć, jakie aktualnie buffy z elementarnych smoków posiadamy:

dran

Dodano oznaczenia, jakie smoki pokonał nasz/przeciwny team:

msart

Każdy ze smoków elementarnych posiada własną ikonę na minimapie:

dragg76

runy-1

runy-2

Po kliknięciu na smoka w dolnym rogu pojawi się nam jego portret.

Elder-dragon Smok-ogien Smok-wiatr Smok-woda Smok-ziemia

Zmiany Heralda

Tutaj znajdziecie szczegóły: klik!

Zmiana nazwy buffa na “Glimpse of the Void” z “Void Superbuff”.

Zmiany Reda i Blue

Nowe skórki

Kayle_Splash_8

Kayle_8 Nocturne_6 Singed_8

Iron Inquisitor Kayle – 750 RP

kayle

kayl;eturn

Cursed Revenant Nocturne – 750 RP

nocturne

nocturneturn

Black Scourge Singed – 750 RP

singed

singedturn

Nowe splash arty

  • UFO Corki

Corki_Splash_1

  • PAX Sivir

Sivir_Splash_5

  • Glacial Olaf

Olaf_Splash_2

  • Lil Slugger Trundle

Trundle_Splash_1

  • Junkyard Trundle

Trundle_Splash_2

  • Traditional Trundle

Trundle_Splash_3

 

Ekran logowania MSI 2016

Aktualizacja skórek

Zyra

Nowe ikony

Anivia

Anivia_E Anivia_P Anivia_Q Anivia_R Anivia_W

Frozen Heart

frozen-hearth

frozen1

Guinsoo’s Rageblade

guinsoo-rageblade

guinsoo2

Nowe ikony przywoływacza

Maska Singeda:

singed

Miecz Kayle:

mieczkayle

Nocturne:

nocek

Tarcza Singeda:

tarczasingeda

Doświadczenie w jungli oraz ulepszenia butów zostają usunięte!

Więcej informacji: klik!

Zmiany wież

Więcej informacji: klik!

Zmiany istniejących przedmiotów

Grievous Wounds

Grievous Wounds – działa na wszystkie efekty leczenia, nie tylko self-healing.

Zmiany balansu

Starszy Smok

elderdrag

Wskazówka mówi, że efekty smoków są zwiększone o 50%.

Zmiany balansu

streszczenie historii Azir

Azir

  •  Zdobycz Imperatora [R] – Zdobycz Imperatora będzie rzadziej przygniatać przeciwników do ścian, przepychając ich przez wąskie ściany lub umieszczając za falangą, jeżeli ściana jest zbyt gruba

Illaoi_OB

Illaoi

  • Test of Spirit [E]
    • Trwa 12 sekund, a macki pojawiają się co 5/4/3 sekund
    • Zabicie macek nie zdejmuje klątwy
    • Macki respią się bliżej siebie
    • Macki nie pojawiają się w mgle wojny
    • Macki nie przestają się respić, jeśli cel zacznie się recallować

Kindred_OB

Kindred

  • Dance of Arrows [Q]
    • Castowanie [W] lub używanie [Q], gdy jesteśmy w obszarze [W], redukuje cooldown do 4/3.5/3/2.5/2 zamiast 2 sekund
  • Wolf’s Frenzy [W]
    • Czas trwania zwiększony do 8.5 z 8 sekund
    • Ładunki zdobywamy również podczas atakowania, podczas poruszania nadal je zdobywamy, jednak wolniej
    • Wilk posiada 50 % większe obrażenia w potwory

Nidalee_OB

Nidalee

  • Takedown [Q]
    • egzekucja skaluje się teraz [1/1.25/1.5/1.75% na 1% brakującego HP] z [1.5% na 1% brakującego HP]

 

Soraka_OB

Soraka

  • Starcall [Q]
    • spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 30/35/40/45/50%
    • Bonus do prędkości ruchu zmniejszony do 10 z 15 %
    • Rejuvenation – nie powinno już odnawiać Windspeaker’s Blessing

Swain_OB

Swain

  • prędkość ruchu zwiększona do 1800 z 1500
  • Carrion Renewal (pasyw) – regeneracja many zwiększona do 12-30 pkt. (na poziomach 1-18) z 9-27 (na poziomach 1-18)
  • Decrepify [Q]
    • Swain nakazuje Beatrice udanie się na środek wyznaczonego obszaru na krótki czas. Gdy tam dotrze, Beatrice namierzy najbliższego wroga, by zadawać mu obrażenia co sekundę i spowolnić go. Beatrice zmienia cel, gdy obecny cel opuści obszar lub zostanie zabity.
    • cooldown: 14/13/12/11/10 sek.
    • koszt: 60/65/70/75/80 pkt. many
    • zasięg rzucenia: 700
    • zasięg Beatrice: 350
    • czas działania: 4 sekundy
    • spowolnienie: 20/25/30/35/40%
    • obrażenia: 25/40/55/70/85 pkt. co sekundę
    • skalowanie: 0.3 pkt. mocy umiejętności co sekundę
    • nienawiść do stworów: zadaje stworom 100% dodatkowych obrażeń
  • Nevermove [W] – koszt many zmniejszony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
  • Torment [E] 
    • obrażenia zmniejszone do 50/80/110/140/170 pkt. z 75/115/155/195/235 pkt.
    • AP ratio zwiększone do 1 z 0.8
    • zwiększenie obrażen zwiększone do 20% na wszystkich poziomach z 8/11/14/17/20%
    • Jeżeli Swain trafi kogoś Udręką, Wyniszczenie obierze go za cel
  • Ravenous Flock [R]
    • Swain wypuszcza mniejsze kruki co 0,2 sek., by zadać obrażenia celom w pobliżu. Kruki uzdrawiają Swaina, gdy do niego wrócą. Bohaterowie są celami priorytetowymi.
    • cooldown zwiększony do 10 sekund z 8
    • koszt many zmniejszony do 25 pkt. many + 5 pkt. many co sekundę na wszystkich poziomach z 25 pkt. many + 5/6/7 pkt. many co sekundę
    • leczenie od stworów zmniejszone do 15 % z 25%
    • maksymalna liczba kruków zwiększona do 5 z 3
    • Kruki nie mogą ponownie zaatakować tego samego celu przez sekundę

Taric_OB

Taric

  • wzrost many zmniejszony do 60 z 75
  • podstawowa mana zwiększona do 300 z 250
  • Bastion [W]
    • maksymalny zasięg użycia zmniejszony do 800 z 1100
    • maksymalny zasięg połączenia zmniejszony do 1300 z 1600
  • Dazzle [E]
    • zasięg zmniejszony do 575 z 650
    • szerokość zmniejszona do 140 z 150

Teemo_OB

Teemo

  • Blinding Dart [Q] – koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
  • Noxious Trap [R]
    • czas odnowienia amunicji zmniejszony do 30/25/20 sek. z 34/28/22 sek
    • koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 pkt. many z 75/100/125

Viktor_OB

Viktor

  • Siphon Power [Q]:
    • cooldown zmniejszony do 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
    • obrażenia pocisku zwiększone do 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120
    • AP ratio zwiększone do .4 z .2
    • tarcza zmieniona na [8% maksymalnej many + (.15 AP)] z [30/50/70/90/110 + (.20 AP)]
  • Death Ray [E]:
    • AP ratio obrażeń lasera zmniejszone do .5 z .7
    • prędkość pocisku zwiększona do 1050 z 780
    • [Augment] Obrażenia eksplozji zmienione na 20/60/100/140/180 (+ .6 AP) z 100% obrażeń lasera
    • [Augment] USUNIĘTE: nie redukuje już obrażeń eksplozji o 60% przeciwko celom, które otrzymały obrażenia z Death Ray
    • [Augment] Opóźnienie eksplozji zwiększone do 1 sekundy z .6 sekundy
    • [Augment] AP ratio zwiększone do .7 z .6
  • Chaos Storm [R]:
    • początkowe obrażenia zmniejszone do 100/175/250 (+.5 AP) z 150/250/350 (+.55 AP)
    • czas pomiędzy kolejnymi uderzeniami zwiększony do 2 sekund z .5 sekundy
    • obrażenia kolejnych uderzeń zmienione na 150/250/350 (.6 AP) z 15/30/45 (.10 AP)
    • czas trwania zmniejszony do 6 sekund z 7
    • maksymalne obrażenia zwiększone do 550/925/1300 (+2,3 pkt. mocy umiejętności) z 360/670/980 (+1,95 pkt. mocy umiejętności)

 

Zac_OB

Zac

  • prędkość ruchu zwiększona do 340 z 335
  • Cell Division (pasyw)
    • czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
      Podstawowy: 8 sekund
      Level 6 = 7 sekund
      Level 10 = 6 sekund
      Level 13 = 5 sekund
      Level 17 = 4 sekundy

Wieże

  • Zwiększono blokowanie obrażeń do 35 z 30 %

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]