Rework magów
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób! Znajdziecie w niej wszystkie szczegóły – umiejętności, przeliczniki, buildy itd.
Smok
Wskaźnik pokazuje, który smok jest w danym momencie na SR.
Tutaj znajdziecie omówienie zmian smoków: klik!
Dodano ikonę, pod którą możemy podejrzeć, jakie aktualnie buffy z elementarnych smoków posiadamy:
Dodano oznaczenia, jakie smoki pokonał nasz/przeciwny team:
Każdy ze smoków elementarnych posiada własną ikonę na minimapie:
Po kliknięciu na smoka w dolnym rogu pojawi się nam jego portret.
Zmiany Heralda
Tutaj znajdziecie szczegóły: klik!
Zmiana nazwy buffa na “Glimpse of the Void” z “Void Superbuff”.
Zmiany Reda i Blue
Nowe skórki
Iron Inquisitor Kayle – 750 RP
Cursed Revenant Nocturne – 750 RP
Black Scourge Singed – 750 RP
Nowe splash arty
- UFO Corki
- PAX Sivir
- Glacial Olaf
- Lil Slugger Trundle
- Junkyard Trundle
- Traditional Trundle
Ekran logowania MSI 2016
Aktualizacja skórek
Zyra
Nowe ikony
Anivia
Frozen Heart
Guinsoo’s Rageblade
Nowe ikony przywoływacza
Maska Singeda:
Miecz Kayle:
Nocturne:
Tarcza Singeda:
Doświadczenie w jungli oraz ulepszenia butów zostają usunięte!
Więcej informacji: klik!
Zmiany wież
Więcej informacji: klik!
Zmiany istniejących przedmiotów
Grievous Wounds
Grievous Wounds – działa na wszystkie efekty leczenia, nie tylko self-healing.
Zmiany balansu
Starszy Smok
Wskazówka mówi, że efekty smoków są zwiększone o 50%.
Zmiany balansu
Azir
- Zdobycz Imperatora [R] – Zdobycz Imperatora będzie rzadziej przygniatać przeciwników do ścian, przepychając ich przez wąskie ściany lub umieszczając za falangą, jeżeli ściana jest zbyt gruba
Illaoi
- Test of Spirit [E]
- Trwa 12 sekund, a macki pojawiają się co 5/4/3 sekund
- Zabicie macek nie zdejmuje klątwy
- Macki respią się bliżej siebie
- Macki nie pojawiają się w mgle wojny
- Macki nie przestają się respić, jeśli cel zacznie się recallować
Kindred
- Dance of Arrows [Q]
- Castowanie [W] lub używanie [Q], gdy jesteśmy w obszarze [W], redukuje cooldown do 4/3.5/3/2.5/2 zamiast 2 sekund
- Wolf’s Frenzy [W]
- Czas trwania zwiększony do 8.5 z 8 sekund
- Ładunki zdobywamy również podczas atakowania, podczas poruszania nadal je zdobywamy, jednak wolniej
- Wilk posiada 50 % większe obrażenia w potwory
Nidalee
- Takedown [Q]
- egzekucja skaluje się teraz [1/1.25/1.5/1.75% na 1% brakującego HP] z [1.5% na 1% brakującego HP]
Soraka
- Starcall [Q]
- spowolnienie zmniejszone do 30% na wszystkich poziomach z 30/35/40/45/50%
- Bonus do prędkości ruchu zmniejszony do 10 z 15 %
- Rejuvenation – nie powinno już odnawiać Windspeaker’s Blessing
Swain
- prędkość ruchu zwiększona do 1800 z 1500
- Carrion Renewal (pasyw) – regeneracja many zwiększona do 12-30 pkt. (na poziomach 1-18) z 9-27 (na poziomach 1-18)
- Decrepify [Q]
- Swain nakazuje Beatrice udanie się na środek wyznaczonego obszaru na krótki czas. Gdy tam dotrze, Beatrice namierzy najbliższego wroga, by zadawać mu obrażenia co sekundę i spowolnić go. Beatrice zmienia cel, gdy obecny cel opuści obszar lub zostanie zabity.
- cooldown: 14/13/12/11/10 sek.
- koszt: 60/65/70/75/80 pkt. many
- zasięg rzucenia: 700
- zasięg Beatrice: 350
- czas działania: 4 sekundy
- spowolnienie: 20/25/30/35/40%
- obrażenia: 25/40/55/70/85 pkt. co sekundę
- skalowanie: 0.3 pkt. mocy umiejętności co sekundę
- nienawiść do stworów: zadaje stworom 100% dodatkowych obrażeń
- Nevermove [W] – koszt many zmniejszony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
- Torment [E]
- obrażenia zmniejszone do 50/80/110/140/170 pkt. z 75/115/155/195/235 pkt.
- AP ratio zwiększone do 1 z 0.8
- zwiększenie obrażen zwiększone do 20% na wszystkich poziomach z 8/11/14/17/20%
- Jeżeli Swain trafi kogoś Udręką, Wyniszczenie obierze go za cel
- Ravenous Flock [R]
- Swain wypuszcza mniejsze kruki co 0,2 sek., by zadać obrażenia celom w pobliżu. Kruki uzdrawiają Swaina, gdy do niego wrócą. Bohaterowie są celami priorytetowymi.
- cooldown zwiększony do 10 sekund z 8
- koszt many zmniejszony do 25 pkt. many + 5 pkt. many co sekundę na wszystkich poziomach z 25 pkt. many + 5/6/7 pkt. many co sekundę
- leczenie od stworów zmniejszone do 15 % z 25%
- maksymalna liczba kruków zwiększona do 5 z 3
- Kruki nie mogą ponownie zaatakować tego samego celu przez sekundę
Taric
- wzrost many zmniejszony do 60 z 75
- podstawowa mana zwiększona do 300 z 250
- Bastion [W]
- maksymalny zasięg użycia zmniejszony do 800 z 1100
- maksymalny zasięg połączenia zmniejszony do 1300 z 1600
- Dazzle [E]
- zasięg zmniejszony do 575 z 650
- szerokość zmniejszona do 140 z 150
Teemo
- Blinding Dart [Q] – koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
- Noxious Trap [R]
- czas odnowienia amunicji zmniejszony do 30/25/20 sek. z 34/28/22 sek
- koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 pkt. many z 75/100/125
Viktor
- Siphon Power [Q]:
- cooldown zmniejszony do 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
- obrażenia pocisku zwiększone do 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120
- AP ratio zwiększone do .4 z .2
- tarcza zmieniona na [8% maksymalnej many + (.15 AP)] z [30/50/70/90/110 + (.20 AP)]
- Death Ray [E]:
- AP ratio obrażeń lasera zmniejszone do .5 z .7
- prędkość pocisku zwiększona do 1050 z 780
- [Augment] Obrażenia eksplozji zmienione na 20/60/100/140/180 (+ .6 AP) z 100% obrażeń lasera
- [Augment] USUNIĘTE: nie redukuje już obrażeń eksplozji o 60% przeciwko celom, które otrzymały obrażenia z Death Ray
- [Augment] Opóźnienie eksplozji zwiększone do 1 sekundy z .6 sekundy
- [Augment] AP ratio zwiększone do .7 z .6
- Chaos Storm [R]:
- początkowe obrażenia zmniejszone do 100/175/250 (+.5 AP) z 150/250/350 (+.55 AP)
- czas pomiędzy kolejnymi uderzeniami zwiększony do 2 sekund z .5 sekundy
- obrażenia kolejnych uderzeń zmienione na 150/250/350 (.6 AP) z 15/30/45 (.10 AP)
- czas trwania zmniejszony do 6 sekund z 7
- maksymalne obrażenia zwiększone do 550/925/1300 (+2,3 pkt. mocy umiejętności) z 360/670/980 (+1,95 pkt. mocy umiejętności)
Zac
- prędkość ruchu zwiększona do 340 z 335
- Cell Division (pasyw)
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Podstawowy: 8 sekund
Level 6 = 7 sekund
Level 10 = 6 sekund
Level 13 = 5 sekund
Level 17 = 4 sekundy
- czas odrodzenia skaluje się z poziomem:
Wieże
- Zwiększono blokowanie obrażeń do 35 z 30 %
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]