Śródroczny rework magów okazał się być o wiele obszerniejszy, niż można było się spodziewać. Swój przydział zmian dostał także nieodłączny element każdego meczu - wieże!
Tu coś obcięli, tu coś podnieśli, tam coś podmienili… Sprawdźcie, co tak naprawdę stało się z wieżami!
Wieże po reworku
- Wzrost obrażeń wież
- Zewnętrzne i wewnętrzne wieże szybciej powiększają swoje obrażenia. Utrzymują damage podczas atakowania innego bohatera.
- Zewnętrzne i wewnętrzne wieże potrzebują tylko 4 strzałów (zamiast pięciu) by osiągnąć pełne obrażenia.
- Nagrody za zniszczenie wież
- Nagrody za zniszczenie zewnętrznych wież
- Nagroda dla uczestniczących zwiększona do 300 z 220
- Nagroda globalna zmniejszona do 100 ze 125
- Nagrody za zniszczenie wewnętrznych wież
- Nagroda dla uczestniczących zmniejszona do 175 z 250
- Nagroda globalna zmniejszona do 125 ze 150
- Usunięto nagrodę doświadczenia za zniszczenie wewnętrznej wieży
- Wieża inhibitora teraz daje 50 golda, wcześniej 0
- Nagrody za zniszczenie zewnętrznych wież
- Konwersja obrażeń z AP
- Jeśli Twoje ataki uruchomią konwersję obrażeń AP (gdy Twoje AP jest dwukrotnie wyższe niż bonusowe AD), konwertowane obrażenia są teraz magiczne, nie fizyczne
- Statystyki wież
- Bazowy pancerz/odporność na magię zwiększona do 40 z 0
- Bazowe zdrowie zmniejszone do 3300 z 4000
- Wieże od teraz podlegają penetracji i przebiciu pancerza (ogólnie malutki nerf dla postaci z AD, mały buff dla niektórych magów, ogólnie nieco bardziej tankowate)
Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]