League of Legends r.

Wieże też działają inaczej!

Śródroczny rework magów okazał się być o wiele obszerniejszy, niż można było się spodziewać. Swój przydział zmian dostał także nieodłączny element każdego meczu - wieże!


Tu coś obcięli, tu coś podnieśli, tam coś podmienili… Sprawdźcie, co tak naprawdę stało się z wieżami!

Wieże po reworku

  • Wzrost obrażeń wież
    • Zewnętrzne i wewnętrzne wieże szybciej powiększają swoje obrażenia. Utrzymują damage podczas atakowania innego bohatera.
    • Zewnętrzne i wewnętrzne wieże potrzebują tylko 4 strzałów (zamiast pięciu) by osiągnąć pełne obrażenia.
  • Nagrody za zniszczenie wież
    • Nagrody za zniszczenie zewnętrznych wież
      • Nagroda dla uczestniczących zwiększona do 300 z 220
      • Nagroda globalna zmniejszona do 100 ze 125
    • Nagrody za zniszczenie wewnętrznych wież
      • Nagroda dla uczestniczących zmniejszona do 175 z 250
      • Nagroda globalna zmniejszona do 125 ze 150
    • Usunięto nagrodę doświadczenia za zniszczenie wewnętrznej wieży
    • Wieża inhibitora teraz daje 50 golda, wcześniej 0
  • Konwersja obrażeń z AP
    • Jeśli Twoje ataki uruchomią konwersję obrażeń AP (gdy Twoje AP jest dwukrotnie wyższe niż bonusowe AD), konwertowane obrażenia są teraz magiczne, nie fizyczne
  • Statystyki wież
    • Bazowy pancerz/odporność na magię zwiększona do 40 z 0
    • Bazowe zdrowie zmniejszone do 3300 z 4000
    • Wieże od teraz podlegają penetracji i przebiciu pancerza (ogólnie malutki nerf dla postaci z AD, mały buff dla niektórych magów, ogólnie nieco bardziej tankowate)

Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:

Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!

Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]