Wraz z reworkiem magów (Click!) do gry zawitały istotne zmiany mechanik. Wśród nich zmiany u Heralda
Wypowiedzi na temat jego zmian udzielił nam Riot GMang
Zmiany Heralda
“Chcemy, aby Rift Herald był bardziej unikalny i znaczący dla górnej części mapy. Jego działanie będzie teraz bardziej oczywiste i skupiało się na egoistycznej korzyści dla jednego członka zespołu
- Herald pojawia się na mapie w 6 minucie i nigdy się nie odradza
- Herald jest znacznie trudniejszy do zabicia
- Zmieniamy otrzymywany przez gracza buff; oto jego działanie:
- Trwa on 20 minut
- Gdy niema współtowarzyszy wokół otrzymujemy redukcję obrażeń przeciwko bohaterom i budujemy ładunki “Corruption”
- Gdy osiągniemy 100 ładunków zużywamy cały zapas “Corruption” zadając obrażenia magiczne, które działają na wszystko również wieże i miniony
- Dodatkowe obrażenia zależą od poziomu bohatera
Mamy nadzieję, ze te zmiany będą ekscytujące dla toperów, miderów i junglerów”
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]