League of Legends r.

Zmiany Heralda

Wraz z reworkiem magów (Click!) do gry zawitały istotne zmiany mechanik. Wśród nich zmiany u Heralda

Wypowiedzi na temat jego zmian udzielił nam Riot GMang

Zmiany Heralda

“Chcemy, aby Rift Herald był bardziej unikalny i znaczący dla górnej części mapy. Jego działanie będzie teraz bardziej oczywiste i skupiało się na egoistycznej korzyści dla jednego członka zespołu

  • Herald pojawia się na mapie w 6 minucie i nigdy się nie odradza
  • Herald jest znacznie trudniejszy do zabicia
  • Zmieniamy otrzymywany przez gracza buff; oto jego działanie:
    • Trwa on 20 minut
    • Gdy niema współtowarzyszy wokół otrzymujemy redukcję obrażeń przeciwko bohaterom i budujemy ładunki “Corruption”
    • Gdy osiągniemy 100 ładunków zużywamy cały zapas “Corruption” zadając obrażenia magiczne, które działają na wszystko również wieże i miniony
    • Dodatkowe obrażenia zależą od poziomu bohatera

Mamy nadzieję, ze te zmiany będą ekscytujące dla toperów, miderów i junglerów”

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]